21 Nov. zijn we op vakantie gegaan naar Cuba.
We vlogen met Hollandexel. 1 1/2 uur vertraging.
Wat de vlucht betreft: We kregen op de vlucht van 10 1/2 uur 2 ''maaltijden'' en 4 keer een bekertje drinken, waar we ook nog om moesten vragen, en dan kreeg je te horen ''we komen zo langs''. maar dat duurde dan meestal nog wel één uur.
De landing op Holguin Cuba was een verschrikkelijke knal , de zuurstofmaskers kwamen naar beneden, en er vlogen wat bagage bakken open waar iets uit viel. De stuwardes zei later tegen ons ''dat is toch heel normaal, toch niet zo erg ''. Nou was het voor ons de 7e keer dat we daar landen, altijd met Martinair, maar nog nooit zo'n landing meegemaakt hoor.
De terug vlucht op 19 Dec. : Geen vertraging bij vertrek vanaf Holguin.
Weer 2 ''maaltijden'', en weer 4 keer bekertje drinken. Het was een nachtvlucht, sommige mensen sliepen wat, ook velen die niet konden slapen en dus film kijken. Maar tijdens de ''slaaptijd'' van ong. 3 1/2 uur was er geen stuwardes die langs kwam met iets te drinken.
Wij zaten voorin en konden het personeel zien zitten achter het gordijn dat niet helemaal goed dicht zat... daar werd wel degelijk gedronken uit een fles...Zij dus wel drinken maar wij dorsten.. terwijl toch wel bekend is dat er in de cabine een droge lucht is en dat je veel moet drinken.
Het personeel loopt echt met de neus ''omhoog''
Dus dit was één keer hxl, maar ook de laatste keer hxl.
Dus wie er met HXL wil vliegen , zorg dan dat je zelf voldoende drinken bij je hebt..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandexel
Re: Hollandexel
Zoek het woord Stuwardess eens eerst op in het wordenboek.
- Heb je er ooit eens even over na gedacht om naar achter te lopen en te vragen voor wat te drinken. Ik zat zelf ook op die vlucht aan het gangpad, en vond het supper irritant als ze iedere keer langs kwamen met die karren! Heb het prima naar mijn zin gehad, en heb helemaal niets op te merken dan dat ik een verkeerd beeld van hun had door al die negatieve kranten berichten. Trouwens ik had wel water gekregen tijdens de vlucht. Ze kwamen af en toe langs met flessen water en bekertjes.
-Eten was ook prima en de stoel zat in iedergeval beter dan bij de KLM!
-We waren ook nog een kwartier te vroeg geland op schiphol.
Goed gedaan Hollandexel! Volgende keer weer!
Cuba fans, waarom schrijven jullie dan niet ook een klachtenbrief naar hun, en dan zorg ik wel voor een complimenten brief! Wel teovallig dat we op de zelfde vlucht zaten, en ik een totaal andere ervaring heb.
- Heb je er ooit eens even over na gedacht om naar achter te lopen en te vragen voor wat te drinken. Ik zat zelf ook op die vlucht aan het gangpad, en vond het supper irritant als ze iedere keer langs kwamen met die karren! Heb het prima naar mijn zin gehad, en heb helemaal niets op te merken dan dat ik een verkeerd beeld van hun had door al die negatieve kranten berichten. Trouwens ik had wel water gekregen tijdens de vlucht. Ze kwamen af en toe langs met flessen water en bekertjes.
-Eten was ook prima en de stoel zat in iedergeval beter dan bij de KLM!
-We waren ook nog een kwartier te vroeg geland op schiphol.
Goed gedaan Hollandexel! Volgende keer weer!
Cuba fans, waarom schrijven jullie dan niet ook een klachtenbrief naar hun, en dan zorg ik wel voor een complimenten brief! Wel teovallig dat we op de zelfde vlucht zaten, en ik een totaal andere ervaring heb.
Weet je wat het nadeel is, we hebben de luchtvaartmaatschappij niet voor het kiezen. Ikzelf ben een grote fan van Martinair en Transavia. Maar afgelopen september vlogen we heen met Martinair en terug plotseling met een Spaanse chartermaatschappij die vloog in oude toestellen van Aerolinas Argentinas. Arke had dit toestel gecharterd om de grotere hoeveelheid reizigers naar huis te vervoeren. Ik heb het nog aangekaart bij mijn reisburo, maar in de voorwaarden staat helaas dat dat mag. Je hebt gewoon geen poot om op te staan. Het zit me nog steeds niet lekker, vandaar dat ik dt aankaart. Maar wat moeten we dan? Thuisblijven?
laatst met Holland exel naar Cancun heen en weer gevlogen en totaal niets aan de hand! Genoeg eten en drinken gehad en vriendelijk personeel. Holland Exel super bedankt voor de goede service en ga zo door!