LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Becking Tours?
Iemand ervaring met Becking Tours?
Wil een reis boeken naar Sri Lanka icm malediven. De prijzen lijken zeer gunstig met wat je krijgt, nl goede hotels en almost all-in.
zie http://www.true-india.com/16dgnMaledivenSriLanka.htm
Wordt het voor mij geen duurkoop ipv goedkoop als ik met becking tours in zee ga?
zie http://www.true-india.com/16dgnMaledivenSriLanka.htm
Wordt het voor mij geen duurkoop ipv goedkoop als ik met becking tours in zee ga?
Re: Iemand ervaring met Becking Tours?
Beste Ricky.
Even op de site van de SGR en ANVR kijken. Als ze bij bij beide, of in ieder geval bij SGR zijn aangesloten, kun je het rustig doen.
Even op de site van de SGR en ANVR kijken. Als ze bij bij beide, of in ieder geval bij SGR zijn aangesloten, kun je het rustig doen.
Ze zijn (nog) niet aangesloten bij ANVR. Bij navraag bij Becking Tours werd mij verteld dat ze bezig zijn met een aanvraag bij SGR. Kan nog enkele maanden duren. Hier heb ik dus ook niet veel aan.
Waar het bij mij om gaat is of er iemand is die hier een reis heeft geboekt en dat alles correct is verlopen.
Waar het bij mij om gaat is of er iemand is die hier een reis heeft geboekt en dat alles correct is verlopen.
Beste Ricky. Beckingtours, nog nooit van gehoord.
Iemand kan jou dan wel vertellen hoe goed of slecht hij of zij het hebben gehad, maar ik zou toch voor de zekerheid, NIET bij een NIET aangesloten reisorganisatie boeken.
Gister is zo,n dergelijk reisburo met de noorderzon vertrokken, maar voerde wel op hun website en winkel het logo, terwijl ze nooit lid zijn geweest.
Je kan het zelf even opzoeken hier op het net. En anders, succes ermee!
Iemand kan jou dan wel vertellen hoe goed of slecht hij of zij het hebben gehad, maar ik zou toch voor de zekerheid, NIET bij een NIET aangesloten reisorganisatie boeken.
Gister is zo,n dergelijk reisburo met de noorderzon vertrokken, maar voerde wel op hun website en winkel het logo, terwijl ze nooit lid zijn geweest.
Je kan het zelf even opzoeken hier op het net. En anders, succes ermee!
Ik heb geboekt vandaag. De prijs was de laagste.
Hoi Ricky.
Nu, dan wens ik je heel veel vakantie plezier en tegen de tijd dat je weer terug bent, laat het eens weten hier, hoe het is gegaan en hoe het was met hen te reizen. Hebben anderen er ook nog wat aan!
Prettige vakantie
Nu, dan wens ik je heel veel vakantie plezier en tegen de tijd dat je weer terug bent, laat het eens weten hier, hoe het is gegaan en hoe het was met hen te reizen. Hebben anderen er ook nog wat aan!
Prettige vakantie
Ricky
Gast
Geplaatst op 16 Dec 2004 20:04 door Ricky
--------------------------------------------------------------------------------
Naar boven
==Pas op: oplichter actief==
Gast
Geplaatst op 16 Dec 2004 20:04 door Ricky
--------------------------------------------------------------------------------
Naar boven
==Pas op: oplichter actief==