Heeft iemand wel eens een vakantie geboekt met reisezeit.de? Ik heb namelijk net een vakantie geboekt, maar heb achteraf mijn twijfels over de betrouwbaarheid...
Graag een reactie!
Mvg Kelly
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met reisezeit24.de / 5 vor flug
Re: Iemand ervaring met reisezeit24.de / 5 vor flug
op welke site is dat dan
volgens mij is het wel betrouwbaar, ik denk dat je het kunt vergelijken met een reisbureau zoals D-reizen. Je boekt gewoon de grote touroperators zoals Neckermann (de duitse).
Heb je inmiddels al wel een factuur ontvangen?? En met welke touroperator ga je?
Heb je inmiddels al wel een factuur ontvangen?? En met welke touroperator ga je?
Ik heb nog geen factuur ontvangen, enkel een bevestiging via de e-mail. Heb ook woensdag pas geboekt.. Touroperater is 5 vor flug. De reden van mijn twijfels is dat ik 2 dagen geprobeerd heb telefonisch contact te zoeken, maar de telefoon werd niet beantwoord. Er is inmiddels wel contact met opgenomen om het een en ander omtrent de betaling te regelen.. Ik wacht de schriftelijke bevestiging maar eens even af..