Wij hebben geboekt bij D-reizen; touroperator Arke. Sinds wij hebben gehoord dat PA aan de grond staat, zijn we al een aantal keren informatie wezen vragen bij het D-reizen. Zowel persoonlijk, als via telefoon als via email. Ik moet zeggen dat hoewel vriendelijk, de inhoud van de antwoorden ons niet veel verder helpt. Wij hebben dus ook nog niets gehoord over alternatieven voor onze pakketreis naar Bali (vertrekdatum 1 juli). Er is uberhaupt complete radiostilte rondom de gang van zaken met PA. Over Onur Air bijv. lees je nog eens wat op de sites van de reisbureau's! Alles wat wij over de toestand met PA te horen hebben gekregen tot nu is, is dat men druk bezig is de vluchten tussen 1 en 16 juni te regelen. Daarna de volgende twee weken en dan de vluchten vanaf 1 tot 16 juli. We weten ook niet goed wat we nu moeten doen; het reisburo op de huid zitten om met een alternatief te komen, zelf wat zoeken, afwachten tot er een aanbod komt (maar dan is het misschien wel te laat om zelf nog iets te zoeken als het aanbod niet bevalt); het is om gek van te worden...
Inmiddels hebben we natuurlijk wel alles verder geregeld; inentingen, visa en de complete reissom betaald. Maar voorpret....nee. Ik kan me niet voorstellen over een 3,5 week een gave reis te gaan maken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Informatie over Phuket Air via de reisburo's
-
Re: Informatie over Phuket Air via de reisburo's
dit onderwerp wordt uitgebreid besproken onder het kopje Phuket Air zelf hoer gaat inmddels allang niet meer om de maatschappij zelf maar meer over de fustraties die mensen inmiddels hebben door het stomme gedarg van de diverse reisbureaus en tour operators. Kijk daar maar eens tussen. Vooral de laatste 20-30 pagina's.