LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door Gast »

Epirus en de plaats parga is dicht bij lefkas waar we verledenjaar waren in Juni. Je land dan op Preveza. Daar waren wij ook op geland. En Lefkas
Is een schier eiland. Gast geniet ervan,want het is een prachtige omgeving.En die hele streek daar is mooi.EEn heel fijne reis gewenst ook naar mexico. gr. P d.J :lol: :D

Gast

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, ook namens mij natuurlijk 8)

Gast

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door Gast »

dank jullie wel ja ik weet dat parga geweldig is wand dit word de 3e keer hihihi
mexico word 2e keer vorig jaar waren we in puerta vallarta nu playa nou tot ziens en lekker boeiend als ze dit toppic sluiten openen we een nieuwe :lol:

gastjes

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door gastjes »

Dwalen we niet een beetje af van het hoofdonderwerp?


nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Over het luxe probleem van onze welvaart.Vraag het anders aan de vakantiefilosoof.???Hier kan je erover filosoferen.!!!!!

Gast

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door Gast »

En weet jij dan wie of wat die vakantie filosoof is? Denk jij hetzelfde als ik?

Hadden we dat al niet eens eerder gelezen Nel? En ik trapte er bijna weer in!

Wat een luxe probleem hè? :D

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ik snap het nu,en had een naar gevoel daarover.Ik begrijp het en zie verders af van reactie en ga hier thuis wel filosoferen .Dat is safe
Groetjes.En thanks !!!!

Gast

Re: Is het luxe probleem van onze welvaartsmaatschappij?

Ongelezen bericht door Gast »

Maar jou meningen ervaringen kun je hier gerust laten zien, alleen zou ik het niet meer op dit onderwerp doen. Lees het nog eens over en dan zie je toch ook dat het onderwerp eigenlijk nergens op slaat en nergens over gaat!

Ik vind jou ervaringen met en over Griekenland altijd wel nuttig, dus zou ze wel blijven geven hier. Er zijn altijd mensen die er wel wat aan hebben. Zo ook jou ervaringen met luchtvaartmaatschappijen. Dus blijf er wel bij a.u.b.

:wink:

Gesloten