LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ITC reizenclub uit Best

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Cora

ITC reizenclub uit Best

Ongelezen bericht door Cora »

Mijn moeder van 68 ging met een vriendin welke erg slecht zient is met een busrijs van ITC reizenclub mee, een soort dagdocht waarin ze je van alles en nog wat proberen te verkopen, maar zonder koopverplichting je mag dus gewoon voor € 10,00 een dagje mee uit. Leuk zou je denken voor die mensen welke normaal gesproken toch de deur al niet uit komen, eenmaal in de hal aangekomen waarin de waren aangeprezen werden door een verkoper, maakte de vriendin van mijn moeder een onschuldig grapje, waarop de verkoper zo boos werd dat hij haar de zaal uitstuurde. Mijn moeder ging natuurlijk mee want je laat een mens wat bijna niets meer ziet niet alleen door Arendonk (Belgie) rondlopen, nadat ze ergens in een cafe een kop koffie hadden gedronken en even op een bankje in een park hadden gezeten besloten ze terug te gaan naar de bus om zo weer huiswaarts te gaan, wat denk je is de bus weg heeft die twee mensen daar gewoon aan hun lot overgelaten. Nou vraag ik je ze zouden rond 19.00 uur weer thuis zijn nou met het openbaar vervoer van vandaag de dag werd dat 22.30 uur en dit ook nog nadat ze vanuit Tilburg naar huis hadden gebeld en ze met een auto op gehaald zijn. Ik vind dit in en in triest je laat 2 mensen van die leeftijd waarvan er 1 al bijna niets meer ziet toch niet aan hun lot over. Nog maals het gaat hier om ITC reizenclub uit Best. Van mij mogen ze dit stelletje oplichters in de hoogst boom hangen. :twisted:

Cora Schouw

rfSgtScooby

Re: ITC reizenclub uit Best

Ongelezen bericht door rfSgtScooby »

ook wij hebben afgelopen week iets dergelijks mee gemaakt allen zijn wij gestrikt door een boekingscentrale uit losser omdat wij gegarandeerd een prijs gewonnen hadden ook bij ons mocht er niet gelachen worden en commentaar was bijna een doodzonde we werden vanaf 9 uur (in de ochtend) tot ong.15.30 op deze duits nederlands verkoping toe geblaft!!!!!!!!!!!!!
TRAP ER S.V.P. NIET IN ik heb er al nachten slecht door geslapen

kiekie

Ongelezen bericht door kiekie »

Gisteren met mijn moeder een dagje mee naar de Betuwe, daar werd een dagje uit georganiseerd door ITC reizen, voor nog geen 4 euro!
Wat een dag........nooit meer. :(
Hebberige oude mannen en vrouwen die zich vergapen en verdringen aan alle goedkope nepcadeau's die men weggeeft. Colportage in één woord. :twisted: Spectaculaire aanbiedingen zonder prijzen te noemen, zodra mensen op een aanbod ingingen werd de prijs bekend gemaakt. Ik dacht dat Nederland het zo slecht had en met name de ouderen onder ons, maar wat daar werd verkocht en zonder blikken of blozen, is niet normaal. Terwijl wat er werd aangeboden, niet eens "echt"bewijsbaar was. :?:
Dan praat ik over bedragen van ruim 1300 euro! :shock: gelokt misschien door de vele cadeau's die men dan krijgt, zoals kleurentelevisies, dvd-spelers, massagestoel, broodbakmachines enz enz.
Opgedrongen artikelen te kopen, om de mensen een ondersteuning te geven die de verkoop en de organisatie doen, voetenbadzout voor 25 euro, men betaalde voorheen 25 GULDEN :idea:
Waar ik me helemaal aan stoorde, was het feit, dat er nergens in het restaurant prijzen werden vermeld van eten en drinken.
Toiletdeur die niet sloot, rotstoelen waar je als bejaarde de hele dag op moest zitten, zeker van half 11 tot 17 uur!
Ruimte waar enorm wrerd gerookt, dacht dat dat in Nederland niet meer was toegestaan. Het leeftijdsniveau lag gemiddeld boven de 70 jaar naar mijn inschatting en dat is nou juist de groep met hart-vaat en long ziektes.
Petje af voor de verkopers, die zo'n hele dag aan elkaar kletsen met gezellig :? karaoke en een liedje en een dansje op keiharde verschrikkelijke muziek :roll: Die inspelen op het "niet goed"luisteren van de bejaarden. Flauwe grapjes maken om het peil omhoog te krikken.
Het vervoer was redelijk, lang wachten, dat wel, maar de bus en de chauffeur waren in orde.
De cadeautjes, laat ik ingepakt zitten, misschien geef ik het door aan een mogelijke liefhebber. Het is echt een rommeltje, een plastick nep stolpklokje, potjes en kannetjes en eigenlijk spullen die ik achter in de bus wilde laten staan :D
Ik vind het onbegrijpelijk, dat men tegenwoordig in Nederland, dit soort vermaak nodig heeft om een gezellig goedkoop dagje uit te zijn. Nou ja goedkoop............ De gratis beloofde broodmaaltijd werd verschoven naar de klok van half 5, waardoor je in de middag toch je maaltijd moest kopen. Kosten met twee personen over de hele dag......49 euro!
Nee, ik deed het voor mijn moeder, die een verzetje nodig had, maar wat een afgang. :?

kiekie

Ongelezen bericht door kiekie »

Nog even een toevoeging........

Wat schertste mijn verbazing, nadat ik op google had gezocht naar ITC reizen, dan was ik zo beleefd geweest deze bovenstaande mail naar het bedrijf zelf te sturen. Maar niet traceerbaar, vreemd? Zodoende kwam ik uit op de pagina van de Consumentenbond, Kassa en Radar, die dit bedrijf al eerder aan de orde stelde.

ageeth12

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Hoi. Losser en Best uit elkaar houden. Het zijn 2 aparte organisaties. En ITC reizen is via de telefoongids terugvinden. Probeer Hollandia Tours uit Best eens. Die rijden ervoor. En voor Losser rijdt meestal Prak tour uit Molenhoek.

Rijger

Ongelezen bericht door Rijger »

Op Internet zocht ik naar ITC reizen uit Best omdat ik meer wil weten over de gezondheidsproducten die zij promoten.
Henzelf vond ik jammer genoeg niet op internet maar wel klachten. Dit tot mijn verbazing!
Iedereen die voor 5 euro een busreis met broodmaaltijd en live muziek boekt, weet toch dat het hier om verkoopreizen gaat? Dat staat duidelijk aangegeven.
Wij hebben dat gewoon een keer voor de lol gedaan en dat is uitstekend bevallen.
We hadden de meest luxe bus die er waarschijnlijk is. Uiterst comfortabel met tafeltjes tussen de plaatsen en volop been en zitruimte. Sietze was een geweldige chauffeur. Zorgzaam en hartelijk voor iedereen.
Omdat het in de zaal op de Betuwe vol was weken wij uit naar Hank. We konden voor 10 euro een warme maaltijd genieten. Deze was eenvoudig maar smakelijk.
De verkoopjongens wisten waar ze het over hadden en beantwoordden elke vraag uit he publiek op een keurige manier. Wij hebben er een professionele massagemat gekocht en ik heb daar duidelijk profijt van. Na twee jaar dag in dag uit wisselende pijn en nauwelijks kunnen lopen is het een verademing om nu al na 5 dagen aanzienlijke verbetering te merken.
Wij kwamen thuis met een wagen vol kado's waarvan 6 grote, die we zelf gekozen hadden en kunnen gebruiken. De rest zijn aardigheidjes van heel redelijke kwaliteit.
Op het laatst van de middag gingen de verkopers over op de amerikaanse toer met "eenmaal, andermaal" enz. Persoonlijk hou ik daar niet van maar aangezien half Nederland van een dergelijke stijl gecharmeerd schijnt te zijn. is het deze mensen niet kwalijk te nemen.

Wij waren in Hank samen met Belgische Limburgers en zelf zijn we Nederlandse Brabanders. De mensen gingen gezellig en respectvol met elkaar , het personeel en alle anderen om. Misschien is dit de sleutel voor een geslaagde dag.? De live muziek werd verzorgd door een man met een goede stem die veel internationele toppers uit de zestiger en zevetiger jaren ten gehore bracht. Dit riep een wat nostalgische sfeer op die met applaus werd gehonoreerd. Al met al hebben we een gezellige en achteraf onverwacht uiterst zinvolle dag gehad. Wellicht hebben wij het getroffen met het weer, alle medegasten, de bus, de chauffeur, de verkopers en de zaal? Ik geloof alleen niet in toeval.

Gesloten