LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] janxx

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
magny

janxx

Ongelezen bericht door magny »

ook dit is alweer een van de vele berichten van onze negatieve janxx

[/quote]dit is het programma van peter langhout. en deze excursie is optioneel. als u niet mee wilt kun je in de stad blijven.ga je mee naar het kasteel zelf dan betaal je extra voor entree en gids. 17.50 euro geloof ik..als je dit niet betaald mag je wel mee maar dan heb je vrije tijd in versailles en kun je doen wat je zelf wilt....aangezien versailles die dag helemaal gesloten was door life 8 is deze excursie dus niet doorgegaan...overmacht. kan het bedrijf ook niks aan doen....hoe dit wettelijk geregeld is weet ik ook niet. mvg janxx[/b]

janxx

Re: janxx

Ongelezen bericht door janxx »

magny kan me best voorstellen dat je de pik in hebt over plr.maar hier bereik je niks mee. ga even verstandig praten,desnoods ga je naar alphen daar is het hoofdkantoor..ik weet zeker dat ze je helpen. heb voor de rest niks met langhout te maken maar vergeet niet dat het een van de grootste is in nederland op het ogenblik. mvg janxx :)

magny

Re: janxx

Ongelezen bericht door magny »

Ik heb niet de pik in op peter langhout maar de wijze van handelen is niet zoals het hoort.

we zijn nu al 3 keer met peter langhout op vakantie geweest en 3 keer hebben we pech gehad, je zal zeggen 3 keer is scheepsrecht.

peter langhout heeft ons afgescheept met een waardebon van 175 euro voor 2 personen te besteden bij een volgende reis.

Hij kan de grootste zijn maar peter langhout doet wat hij wil en na 3x door de mand te zijn gevallen word het nu eens tijd voor actie te ondernemen.

Misschien is het anders als je met de bus gaat maar nogmaals, al is het een reis van 100 euro of een reis van 1000 euro, maakt niet uit, ook peter langhout behoudt zich aan de regels te houden.

je zal misschien ook wel weten dat peter langhout er alles aan moet doen om het hoofd boven water te houden.
Ik ben niet de enige die problemen heeft ondervonden met langhout..

misschien ben jij wel tevreden, ben blij, het kan ook anders...
groetjes magny

Gesloten