LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jiba laat je extra betalen voor keuze vliegtuig
Jiba laat je extra betalen voor keuze vliegtuig
Beste,
Tijdens het boeken van jiba kon ik naar turkije een keuze maken uit vliegtuigen 7 stuks.
Ik koos er 1 die rond het middag uur zou vliegen en betaalde daarvoor 20euro extra per persoon voor. (die in de ochtende en avonde waren zonder toeslag) en voor andere luchthavens vroegen ze 10 euro extra per persoon voor.
Nu zet jiba mij alsnog op de hele vroege vlucht! (de midden vlucht bestaad nog steeds)
ze willen niet mij de 20 euro per persoon terug geven omdat ze het recht op wijzigen hebben (klopt ook volgens mij?) maarjah dan had ik beter geen voorkeur kunnen maken en nu 20 euro per persoon bespaard.
Is dit dus wel helemaal oprecht van hun?
met vriendelijke groet,
jeffrey
Tijdens het boeken van jiba kon ik naar turkije een keuze maken uit vliegtuigen 7 stuks.
Ik koos er 1 die rond het middag uur zou vliegen en betaalde daarvoor 20euro extra per persoon voor. (die in de ochtende en avonde waren zonder toeslag) en voor andere luchthavens vroegen ze 10 euro extra per persoon voor.
Nu zet jiba mij alsnog op de hele vroege vlucht! (de midden vlucht bestaad nog steeds)
ze willen niet mij de 20 euro per persoon terug geven omdat ze het recht op wijzigen hebben (klopt ook volgens mij?) maarjah dan had ik beter geen voorkeur kunnen maken en nu 20 euro per persoon bespaard.
Is dit dus wel helemaal oprecht van hun?
met vriendelijke groet,
jeffrey
Re: Jiba laat je extra betalen voor keuze vliegtuig
Als. Keuze maakt zonder toeslag mag het idd verandert worden helemaal eens.
Maar als ze een keuze geven voor een middag vlucht en persee daar 20 euro extra voor vragen per persoon dan krijg je niet meer wat je kocht.
Want wordt alsnog op de vlucht zonder toeslag gezet:)
Als ze de tijdens van die specefieke middenvlucht was verandert was het idd terrecht geweest aan hun kant en mijn risico voor de 20 euro
Maar als ze een keuze geven voor een middag vlucht en persee daar 20 euro extra voor vragen per persoon dan krijg je niet meer wat je kocht.
Want wordt alsnog op de vlucht zonder toeslag gezet:)
Als ze de tijdens van die specefieke middenvlucht was verandert was het idd terrecht geweest aan hun kant en mijn risico voor de 20 euro
-
[reactie op verwijderd bericht verwijderd]
@TS..
u moet idd dan u 20 euro terug krijgen.
het kan wel zo zijn,maar weet even niet of ik dat gelezen heb.
dat je soms ook uit verschillende luchtvaartmaatschappijen kan kiezen...
is dat zo,dan houd het denk ik op??
want immers u vliegt met die maatschappij,is het alleen voor de tijd van de vlucht dan zou ik het niet accepteren!
idd ze mogen wijzigen....maar dat snapt u gelukkig wel....forumtrol niet..
ts nog even,heb even een wijziging gemaakt betreft dit,dat je 10 euro extra of minder moet betalen voor luchthaven is heel normaal.
sommige luchthavens zijn duurder...liggen wat centraler enz dat werkt allemaal mee in dat soort dingen..
bv je kan in ned vliegen vanaf rdam en schiphol,rdam is goedkoper omdat deze niet zo groot is,vrij simpel en minder dingen die veel geld kosten...
bv londen,heatrow betaal je veel meer als stansted,geef maar even voorbeelden dat is heel normaal.
maar als u echt voor de tijd heeft betaald dan klopt er iets niet!
@TS..
u moet idd dan u 20 euro terug krijgen.
het kan wel zo zijn,maar weet even niet of ik dat gelezen heb.
dat je soms ook uit verschillende luchtvaartmaatschappijen kan kiezen...
is dat zo,dan houd het denk ik op??
want immers u vliegt met die maatschappij,is het alleen voor de tijd van de vlucht dan zou ik het niet accepteren!
idd ze mogen wijzigen....maar dat snapt u gelukkig wel....forumtrol niet..
ts nog even,heb even een wijziging gemaakt betreft dit,dat je 10 euro extra of minder moet betalen voor luchthaven is heel normaal.
sommige luchthavens zijn duurder...liggen wat centraler enz dat werkt allemaal mee in dat soort dingen..
bv je kan in ned vliegen vanaf rdam en schiphol,rdam is goedkoper omdat deze niet zo groot is,vrij simpel en minder dingen die veel geld kosten...
bv londen,heatrow betaal je veel meer als stansted,geef maar even voorbeelden dat is heel normaal.
maar als u echt voor de tijd heeft betaald dan klopt er iets niet!
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jul 2012 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Heeft u wel echt voor het tijdstip betaald dan? Is het niet gewoon een kwestie van verschillende luchtvaartmaatschappijen?
-
Ja dat opperde ik ook al,maar ts???
Beste,
Sorry voor de late reactie ik was net heerlijk op vakantie en genoten.
Alle vluchten waren transavia dus daar was geen verschil in. Het enige verschil was dat de 20 euro extra pp enkele reis een lijn dienst was van transavia en geen charter dienst.
Jiba zei tegen mij dat ze de kosten niet terug konden geven.
Maar de dag dat ik op vakantie ging controleerde ik nog even me saldo en wat zag ik het rest bedrag terug gestoort van jiba en een paar uurtjes later een e-mail met de uitleg (een algemene mail).
De tekst en uitleg kwam dus wel en me geld ook alleen wat te laat en niet direct door de service medewerker.
Gelukkig opgelost.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey van Nieuwkoop
Sorry voor de late reactie ik was net heerlijk op vakantie en genoten.
Alle vluchten waren transavia dus daar was geen verschil in. Het enige verschil was dat de 20 euro extra pp enkele reis een lijn dienst was van transavia en geen charter dienst.
Jiba zei tegen mij dat ze de kosten niet terug konden geven.
Maar de dag dat ik op vakantie ging controleerde ik nog even me saldo en wat zag ik het rest bedrag terug gestoort van jiba en een paar uurtjes later een e-mail met de uitleg (een algemene mail).
De tekst en uitleg kwam dus wel en me geld ook alleen wat te laat en niet direct door de service medewerker.
Gelukkig opgelost.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey van Nieuwkoop
-
nou kijk netjes dus!
lekker vakantie gehad en nog geld terug ook!
fijn dat het zo gegaan is!
leuk dat je het even liet weten!
lekker vakantie gehad en nog geld terug ook!
fijn dat het zo gegaan is!
leuk dat je het even liet weten!
Heel erg netjes en ben ook zeer blij.
Voortaan laat ik wel de vluchttijd op me af komen! scheelt geld en ja als ik nou om 8 uur ga of om 22 uur het is vakantie! moet je ook helemaal niet druk om maken:)
Voortaan laat ik wel de vluchttijd op me af komen! scheelt geld en ja als ik nou om 8 uur ga of om 22 uur het is vakantie! moet je ook helemaal niet druk om maken:)
-
Kijk dát is een goede instelling
Idd erg netjes allemaal...
Nu kan je weer genieten van het prachtige weer hier.....,,,,
Idd erg netjes allemaal...
Nu kan je weer genieten van het prachtige weer hier.....,,,,