In september 2009 heb ik met BBI-Reizen uit Zaltbommel de rondreis Western Highlights gemaakt.
Omdat deze reis op basis van logies was bood BBI-Reizen optioneel een ontbijtpakket aan (8 keer ontbijten voor 50 euro).
Helaas was dit aanbod een wassen neus.
In twee hotels, waar we in totaal 4 nachten verbleven, werd elke gast een GRATIS continentaal ontbijt aangeboden. (de hotels adverteren hier zelfs mee op hun website)
Dus ook de medereizigers die het optionele ontbijtpakket van BBI-Reizen niet hadden bijgeboekt konden hiervan gebruik maken.
Oké, het gaat maar om een klein bedrag.
Maar het is niet leuk als je voor iets betaald hebt wat een ander gratis krijgt.
Wat mij betreft mag BBI-Reizen de naam dan ook wijzigen in BBIA (Boek Bij Iemand Anders).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over BBI-REIZEN uit Zaltbommel
Re: Klacht over BBI-REIZEN uit Zaltbommel
Misschien een raar vraagje, maar waarom boekt u het ontbijtpakket als op de website van de hotels staat dat het gratis is?
Beste Geengast,
ik heb de reis en het ontbijtpakket al in maart 2009 geboekt.
De lijst met de hotels waar ik zou overnachten en de overige reisbescheiden heb ik pas een paar dagen voor vertrek ontvangen.
BBI-Reizen was vergeten deze op te sturen.
ik heb de reis en het ontbijtpakket al in maart 2009 geboekt.
De lijst met de hotels waar ik zou overnachten en de overige reisbescheiden heb ik pas een paar dagen voor vertrek ontvangen.
BBI-Reizen was vergeten deze op te sturen.
Misschien was het op het moment dat u boekte ontbijt helemaal niet gratis in die hotels. Maar BBI zal dan wel een contract hebben dat ze alsnog die kosten moeten maken.
Ik zou even mailen en kijken wat ze antwoorden.
Ik zou even mailen en kijken wat ze antwoorden.