Op het vliegveld werd mij verteld dat ik geen contact op hoefde te nemen met mijn reisverzekering. Ik mocht namelijk alle nodige spullen kopen en aan de balie van Holland Exel op schiphol de kosten declareren. Na 3 dagen kreeg ik mijn koffer en dus heb ik wel het een en ander aan moeten schaffen (denk aan bikini, zonnebrand, zonnebril etc.).
Toen ik in Amsterdam aan kwam, bleek de balie van Holland Exel te zijn gesloten en daarna heb ik de hele dag allerlei nummers gebeld om in contact te komen met medewerkers die me hierover te woord konden staan. Na 3 verschillende telefoonnummers (iedereen verwees elkaar door) kwam ik dan eindelijk uit bij een receptioniste die me 'echt' door kon verwijzen. Zij kreeg die persoon echter niet telefonisch te pakken en heeft hem een mailtje gestuurd metde vraag of hij me terug kon bellen. Dit deed hij niet. Ik heb daarna zelf maar weer gebeld en wederom was hij niet bereikbaar. Nu maar een mailtje met hoge urgentie. Het is nu 3 dagen geleden en nu nog steeds is helemaal niemand van Holland Exel bereid om me te helpen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Zelfs op een klachtenmailtje heb ik niets teruggehoord. Echte service, daar bij Holland Exel!