LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over Holland Exel
Re: Klacht over Holland Exel
Wat ik gehoord hebt op de t.v is dat dutchbird samen gaat met holland exel. Dat vond ik een verrassing ondanks de klachten over exel. Weet iemand daar nog meer over ??????.
Re: Klacht over Holland Exel
om een faillissement te ontlopen kun je vaker soms beter samen gaan werken
Re: Klacht over Holland Exel
wat hebben klachten te maken met een overname en er zijn misschien 200 klachten van de 1000000 mensen die hxl vervoerd hebben het afgelopen jaar.
maar ja klachten blijven hangen bij de mens en niet de positieve dingen!
maar ja klachten blijven hangen bij de mens en niet de positieve dingen!
Re: Klacht over Holland Exel
Dutchbird (velen malen bekroond tot 'charter van het jaar') is inderdaad (op het laatste moment) door ons van haar ondergang gered. De vloot van de airline HollandExel wordt hiermee uitgebreid met 3x 757. Naast 3 mooie kisten halen wij hier tevens nieuwe kennis en een leuke groep nieuwe gemotiveerde collega's mee in huis.
Het is jammer dat maar weinig mensen op de hoogte zijn van de activiteiten van de Exel Aviation Group. Wist u dat wij inmiddels de grootste en enigste Nederlandse airline zijn? Met bijna 2500 man personeel verspreidt over diverse landen in Europa? En dat onze vloot uit 65 toestellen bestaat en wij ruim 90 starts en landingen per dag hebben? Kijkt u eens op de website www.exelaviationgroup.com
Over uw reis naar Gambia hoeft u zich zeker geen zorgen te maken.
Wij leveren een prima product en zullen u daarvan overtuigen.
Het is jammer dat maar weinig mensen op de hoogte zijn van de activiteiten van de Exel Aviation Group. Wist u dat wij inmiddels de grootste en enigste Nederlandse airline zijn? Met bijna 2500 man personeel verspreidt over diverse landen in Europa? En dat onze vloot uit 65 toestellen bestaat en wij ruim 90 starts en landingen per dag hebben? Kijkt u eens op de website www.exelaviationgroup.com
Over uw reis naar Gambia hoeft u zich zeker geen zorgen te maken.
Wij leveren een prima product en zullen u daarvan overtuigen.
Re: Klacht over Holland Exel
Hahahahaha zoals eerder op dit forum aangegeven: deze tent heeft in alle dochter ondernemingen geen reserve onderdelen.... dat spaart geld op de korte termijn maar is wel lastig voor de klanten, maar ach de tour operators maken geen gebruik van de iets duurdere martinair die wel spares heeft en kwaliteit levert ..Reden is een technisch probleem met een 767. Deze zijn geleased van SAS waardoor nieuwe onderdelen uit Kopenhagen moeten komen. Kost iets meer tijd dan bij de 'zwanen' familie. Maar er wordt tenminste geen risico genomen, wat je van menig andere maatschappij niet kan zeggen.
Re: Klacht over Holland Exel
Ach zolang holland excel met smoezen en leugens werkt komt het hopelijk niet goed met ze.
Om mensen 16 uur te laten wachten en je dan in prehistorisch in gehuurd frans hok stoppen onder het motto onderhoud aan toestel lig ik in deuk , tis meestal gepland het onderhoud...
Benzine moest eerst betaald worden in tussenstop omdat ze nooit betalen en personeel loopt al 2 maand achter met loon !!!!!!!!!!!!!!!!
ZE ZIJN EEN DRAMA!!
WEES DAN EERLIJK TEGEN JE KLANTEN
Om mensen 16 uur te laten wachten en je dan in prehistorisch in gehuurd frans hok stoppen onder het motto onderhoud aan toestel lig ik in deuk , tis meestal gepland het onderhoud...
Benzine moest eerst betaald worden in tussenstop omdat ze nooit betalen en personeel loopt al 2 maand achter met loon !!!!!!!!!!!!!!!!
ZE ZIJN EEN DRAMA!!
WEES DAN EERLIJK TEGEN JE KLANTEN
Re: Klacht over Holland Exel
inside kennis: wil je zeggen dat alleen martinair kwaliteit levert??? Touroperators doen ook zaken emt TRans, maar die vind ik ronduit bagger.
Ik kom zelf uit de luchtvaart, en ik WEET hoe het eraan toe gaat. En als er geen spare parts op voorraad zijn is dat gewoonweg naadje, om het eufemistisch te stellen.
Maar om nu te zeggen dat exelaviationgroup geen kwaliteit levert vind ik nogal kort door de bocht.
Ik kom zelf uit de luchtvaart, en ik WEET hoe het eraan toe gaat. En als er geen spare parts op voorraad zijn is dat gewoonweg naadje, om het eufemistisch te stellen.
Maar om nu te zeggen dat exelaviationgroup geen kwaliteit levert vind ik nogal kort door de bocht.
Re: Klacht over Holland Exel
Nou sorrie tis ervaring van meerdere personen.
Tis niet dat ze 1 vleigtuig hebben tis kwestie van plannen en comuniceren en eerlijk zijn.
Tis niet dat ze 1 vleigtuig hebben tis kwestie van plannen en comuniceren en eerlijk zijn.
Re: Klacht over Holland Exel
Het personeel van HE wordt normaal betaald en de brandstofkosten zijn meestal op rekening. Bij inhuur van vliegtuigen wordt vaak op basis van ACMI gewerkt (Aircraft Crew Maintenance Insurance) en is de betreffende inhuurmaatschappij ook verantwoordelijk voor het betalen van de kerosine. Bij een tussenlanding kan deze maatschappij wellicht op een vliegveld komen waar het anders nooit komt en zal de lokale peutboer cash eisen (en terecht).
Wellicht is bovengenoemde forumgebruiker in de war met Air Holland? Kan ook komen door het feit dat hij/zij nog met Air Holland heeft gevlogen toen er wit poeder werd vervoerd
Wellicht is bovengenoemde forumgebruiker in de war met Air Holland? Kan ook komen door het feit dat hij/zij nog met Air Holland heeft gevlogen toen er wit poeder werd vervoerd
Re: Klacht over Holland Exel
En juist het communiceren blijft vaak in gebreke.
Maar een charter is afhankelijk van de geboekte catering, tenzij een maatschappij een standaard eigen catering heeft.
Als voorbeeld tenminste.
Maar een charter is afhankelijk van de geboekte catering, tenzij een maatschappij een standaard eigen catering heeft.
Als voorbeeld tenminste.
Re: Klacht over Holland Exel
galaxynl is duidelijk in de war. Ik als medewerker van HXL krijg mijn salaris al vanaf dag 1 op tijd. En: vliegen wij met één vliegtuig?
Re: Klacht over Holland Exel
Ik heb iemand gesproken die net terug is van cancun met HW en niets aan de hand. Helemaal super, veel drinken, genoeg ruimte in het vliegtuig. Op de terug weg vertraging van 4 uur maar dit werd de dag van te voren netjes gemeld. Zelf ga ik over 2 weken met HE die kant op.
Re: Klacht over Holland Exel
Hierbij wat recente bevindingen over vliegen met HXL. 28 nov naar Varadero, cuba gevlogen. Aanvankelijk geplande vetrektijd: 13.45, echte vertrektijd 20.00 uur. Wij waren een dag tevoren gebeld dat vlucht reeds vertraagd zou zijn tot 17.00 uur. Door vertrek om 20.00 uur, 3 uur extra moeten wachten. Op zich valt het dus mee. Eerlijk is eerlijk de bemanning op de heenvlucht was goed en dienstverlenend ingesteld en dit heeft de vertraging meer dan goed gemaakt!!
De terugvlucht (5 december) was redelijk op schema (30 minuten later). De bemanning op de terugvlucht had wat mij betreft vriendelijker kunnen zijn. Kortaf en bits reageren op wensen van passagiers vind ik niet kunnen. Al met al was ik toch blij dat ik niet dezelfde gruwelijke ervaringen hoefde te beleven als de andere forum bezoekers. Dit geeft m.i. aan dat het toch mogelijk is voor een jonge maatschappij om enigszins naar behoren te presteren. Ik schrijf 'enigszins' omdat ik niet de indruk had dat alle cabineleden dienstverlenend ingesteld zijn. Als je deze 'rotte' appels eruit haald dan hou je volgens mij een maatschappij over waar op de cabine dienstverlening in ieder geval niet over valt te klagen. Mijn tip aan het cabine personeel zou zijn: verbeter je dienstverlening in de cabine. Hierop heb je als cabine personeel tenslotte veel invloed op. Misschien geen eerlijke vergelijking maar de cabine dienstverlening op SAS, Malaysia Airlines en Singapore Airlines is bij mij altijd bijzonder goed bevallen. De machine kan het misschien laten afweten (gevolg: vertraging), maar laat je dienstverlening tenminste top zijn. Vertragingen en andere ongemakken worden dan minder 'zuur'.
De terugvlucht (5 december) was redelijk op schema (30 minuten later). De bemanning op de terugvlucht had wat mij betreft vriendelijker kunnen zijn. Kortaf en bits reageren op wensen van passagiers vind ik niet kunnen. Al met al was ik toch blij dat ik niet dezelfde gruwelijke ervaringen hoefde te beleven als de andere forum bezoekers. Dit geeft m.i. aan dat het toch mogelijk is voor een jonge maatschappij om enigszins naar behoren te presteren. Ik schrijf 'enigszins' omdat ik niet de indruk had dat alle cabineleden dienstverlenend ingesteld zijn. Als je deze 'rotte' appels eruit haald dan hou je volgens mij een maatschappij over waar op de cabine dienstverlening in ieder geval niet over valt te klagen. Mijn tip aan het cabine personeel zou zijn: verbeter je dienstverlening in de cabine. Hierop heb je als cabine personeel tenslotte veel invloed op. Misschien geen eerlijke vergelijking maar de cabine dienstverlening op SAS, Malaysia Airlines en Singapore Airlines is bij mij altijd bijzonder goed bevallen. De machine kan het misschien laten afweten (gevolg: vertraging), maar laat je dienstverlening tenminste top zijn. Vertragingen en andere ongemakken worden dan minder 'zuur'.
Re: Klacht over Holland Exel
Ja Ja Richard jij weet het allemaal zo goed.
dienstverlening,dienstverlening weet je waar wij voor staan in de cabine, op de eerste plaats DE VEILIGHEID voor de passagiers en daar komt bij sevice maar vergeet een ding niet veel mensen hebben een 9 tot 5 baan en wij draaien dagen van gemiddeld 20 uur dan kan het wel een voorkomen dat de een wat minder lacht als de ander en jou niet aankijkt met een glimlach op zijn of haar gezicht.
dus begin niet over dienstverlening als je niet de ins and outs weet van het cabinepersoneel ze hebben het zwaarder dan je denkt.
ik neem aan dat jij ook niet altijd dienstverlenend ingesteld ben en dat jij nou precies een vlucht heb meegemaakt dat het niet helemaal naar jou zin was ja sorry hoor maar dan kan ik maar een ding zeggen en dat is jammer maar reageer niet meteen zo na een keer met hxl gevlogen te hebben. de service bij ons aan boord is denk ik beter dan welke andere maatschappij dan ook
ik groet u
dienstverlening,dienstverlening weet je waar wij voor staan in de cabine, op de eerste plaats DE VEILIGHEID voor de passagiers en daar komt bij sevice maar vergeet een ding niet veel mensen hebben een 9 tot 5 baan en wij draaien dagen van gemiddeld 20 uur dan kan het wel een voorkomen dat de een wat minder lacht als de ander en jou niet aankijkt met een glimlach op zijn of haar gezicht.
dus begin niet over dienstverlening als je niet de ins and outs weet van het cabinepersoneel ze hebben het zwaarder dan je denkt.
ik neem aan dat jij ook niet altijd dienstverlenend ingesteld ben en dat jij nou precies een vlucht heb meegemaakt dat het niet helemaal naar jou zin was ja sorry hoor maar dan kan ik maar een ding zeggen en dat is jammer maar reageer niet meteen zo na een keer met hxl gevlogen te hebben. de service bij ons aan boord is denk ik beter dan welke andere maatschappij dan ook
ik groet u
Re: Klacht over Holland Exel
Die zweefteven van hxl zijn me toch lelijk. Nooit meer hoor.
Re: Klacht over Holland Exel
Ook ik heb ervaring met een niet al te vriendelijke crew van HXL. De onderlinge irritaties en strijd was duidelijk zichtbaar. En dat ging ten kosten van de passagier. Ook ik weet niet wat ze die dag al achter de rug hadden en hoe zwaar ze het wel niet hadden gehad. Maar dit soort dienstverlening kan gewoon niet, vindt ik.
Re: Klacht over Holland Exel
Idereen denkt verdorie dat ik een koffie juffrouw ben. Dat is mooi niet zo!!!
Ik word gewoon giftig van al die domme opmerkingen hier en het gezeik van al die stinkende passagiers die wij vervoeren.
Bah, bah en nog eens bah!!
Ik word gewoon giftig van al die domme opmerkingen hier en het gezeik van al die stinkende passagiers die wij vervoeren.
Bah, bah en nog eens bah!!
Re: Klacht over Holland Exel
galaxyxl, ik ken het, ik werd voorheen ook "blauwe doos" genoemd door passagiers die probeerden een grappige link naar de zwarte doos te leggen.
mijn advies voor die passagiers: kruisen met een vraken en nooit meer vervoeren.
Neem het met een korreltje zout. Ik vind het nog altijd een droombaan.
mijn advies voor die passagiers: kruisen met een vraken en nooit meer vervoeren.
Neem het met een korreltje zout. Ik vind het nog altijd een droombaan.