LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten peter langhout
klachten peter langhout
www.peterlanghoutsucks.nlnieuw voor alle peter lanhgout klachten
Re: klachten peter langhout
Ja hoor, weer ééntje die z'n eigen pagina loopt te promoten. SPAMMER!
Net geregistreerd, wel één post (bovenstaand).
Dit is GEEN forum, berichtjes die deze persoon niet aanstaan kan hij zo weer verwijderen.
By the way, hier bij tros radar is al een topic over Peter Langhout.
Net geregistreerd, wel één post (bovenstaand).
Dit is GEEN forum, berichtjes die deze persoon niet aanstaan kan hij zo weer verwijderen.
By the way, hier bij tros radar is al een topic over Peter Langhout.
-
Webb heb jij nu niets anders te doen dan mensen te vervelen met nutteloze reacties? lever zelf eens een positieve bijdrage door een advies te geven hoe het anders kan . deze mensen klagen niet voor niets ! of ben je zelf in alle opzichten perfect ?
Dit is een forum Jan Willem, en een forum leeft van reacties, nutteloos of niet, dat is aan de mods te beoordelen.
Een forum is niet bedoeld om reclame te maken voor je eigen sites, tenzij dit voor informatie is.
Ik heb wel even op de klachtenpagina van Lex Pelders gekeken en een serieuze reactie geplaatst die waarschijnlijk niet in zijn straatje past.
Ik ben benieuwd hoelang deze blijft staan.
Ik heb trouwens gezien dat jij je ook net geregistreerd hebt, familie van Lex?
En om op je vraag terug te komen; ja
Een forum is niet bedoeld om reclame te maken voor je eigen sites, tenzij dit voor informatie is.
Ik heb wel even op de klachtenpagina van Lex Pelders gekeken en een serieuze reactie geplaatst die waarschijnlijk niet in zijn straatje past.
Ik ben benieuwd hoelang deze blijft staan.
Ik heb trouwens gezien dat jij je ook net geregistreerd hebt, familie van Lex?
En om op je vraag terug te komen; ja
-
Ik herkende het typetje al . succes ermee.