Ik ben nieuwsgierig. Na 2 jaar gewerkt te hebben bij een touroperator heb ik mijn buik vol van vakantiegangers.
Nee ik heb het niet over de mensen die een realistische kijk op het leven (en vakantie!) hebben. Ik heb het ook niet over de mensen die terechtkomen in zeg een bouwput vol met vleesetende maden, glas op het terras en handtastelijke accommodatieeigenaar.
Ik heb het over de zeikende, klagende, ik-probeer-er-alles-uit-te-halen-wat-er-in-zit, niet-realistische vakantieganger. Degenen die 6* UAI verzorging verwachten in een 2* hotel (10 euro per nacht). Degenen die het hebben over een ongunstig reisschema als ze om 11:00 's ochtends vertrekken en om 17:00 terugvliegen (en dus BESTOLEN ZIJN VAN 2 DAGEN VAKANTIE). De mensen die een vergoeding eisen omdat er geen varkensvlees bij het buffet zat (in een moslimland!).
Mensen die geen enkel begrip kunnen opbrengen voor de gewoontes in een ander land. Die sowieso geen beetje gezond geduld kunnen tonen, u weet wel, eerst schreeuwen dan zien we wel weer verder.
Is het omdat de vakantieganger anno 2006 gewoon veel veeleisender dan 10 jaar geleden? Is het een trend om ontevreden te zijn? Of was het 10 jaar geleden precies hetzelfde?
Voor de slimmeriken (Lau?
![Razz :P](./../images/smilies/icon_razz.gif)