en een minpunt was dat er zeewier op het strant lag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klagen en zeuren
Re: Klagen en zeuren
Topper van de dag
Re: Klagen en zeuren
Geplaatst op 23 Sep 2006 16:33 door Zarine
--------------------------------------------------------------------------------
Een kleine greep!
Zwembad koud (in november)
Watersport en massage duur.
Ligbedden moet je reserveren anders ben je te laat voor een goed plekje
In de avond ben je aangewezen op het hotel, wil je weg heb je de shuttle of taxi nodig.
teveel Hollandse muziek
geen vlaamse zenders
bij reservatie restaurants is vriendjespolitiek!
geen gala avond
Het eten viel ook tegen. De keuze is enorm groot, maar alles was lauw en ook niet lekker gekruid
ijsjes alleen opgezette tijden
geen verse jus orange bij het ontbijt
ga je toch lekker binnen zwemmen
watersport te duur ,doe dan niks
ga je toch lekker aan 't strand liggen altijd plaats genoeg en kun je lekker uitslapen
ga dan te voet wat is nou 7km
wil je geen muziek horen doe oorstoppen in
geef ober aan begin van je vakantie 5euro en vraag het beste tafeltje voor je vrij tehouden
ga je lekker ergens anders eten
van ijsjes wordt je toch dik
als je betaald krijg je vast wel verse jus orange
je kan natuurlijk ook altijd thuis blijven kunnen ze daar zeuren
en anders zoek je een hotel met genoeg ligbedden met binnenzwembad ,leuke muziek,lekker eten ,verse jus orange bij 't ontbijt en ijsjes a volonté heel de dag door en betaal je genoeg voor je vakantie
al deze zaken had ik in ieder geval ter beschikking met een gratis taxibusje erbij
o ja en in april zijn mijn reistijden (met voorbehoud natuurlijk)
amsterdam-monastir 05.00 aan komst 09.25
monastir -ansterdam 10.20 aankomst 13.25
perfecte tijden dus vroeg weg en vroeg terug
maar zal ik klagen als de vlucht een paar uur later vertrekt nee hoor want als ik de huisdeur dicht doe ben ik op vakantie
--------------------------------------------------------------------------------
Een kleine greep!
Zwembad koud (in november)
Watersport en massage duur.
Ligbedden moet je reserveren anders ben je te laat voor een goed plekje
In de avond ben je aangewezen op het hotel, wil je weg heb je de shuttle of taxi nodig.
teveel Hollandse muziek
geen vlaamse zenders
bij reservatie restaurants is vriendjespolitiek!
geen gala avond
Het eten viel ook tegen. De keuze is enorm groot, maar alles was lauw en ook niet lekker gekruid
ijsjes alleen opgezette tijden
geen verse jus orange bij het ontbijt
ga je toch lekker binnen zwemmen
watersport te duur ,doe dan niks
ga je toch lekker aan 't strand liggen altijd plaats genoeg en kun je lekker uitslapen
ga dan te voet wat is nou 7km
wil je geen muziek horen doe oorstoppen in
geef ober aan begin van je vakantie 5euro en vraag het beste tafeltje voor je vrij tehouden
ga je lekker ergens anders eten
van ijsjes wordt je toch dik
als je betaald krijg je vast wel verse jus orange
je kan natuurlijk ook altijd thuis blijven kunnen ze daar zeuren
en anders zoek je een hotel met genoeg ligbedden met binnenzwembad ,leuke muziek,lekker eten ,verse jus orange bij 't ontbijt en ijsjes a volonté heel de dag door en betaal je genoeg voor je vakantie
al deze zaken had ik in ieder geval ter beschikking met een gratis taxibusje erbij
o ja en in april zijn mijn reistijden (met voorbehoud natuurlijk)
amsterdam-monastir 05.00 aan komst 09.25
monastir -ansterdam 10.20 aankomst 13.25
perfecte tijden dus vroeg weg en vroeg terug
maar zal ik klagen als de vlucht een paar uur later vertrekt nee hoor want als ik de huisdeur dicht doe ben ik op vakantie
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 mar 2007 13:28
Re: Klagen en zeuren
In mijn vriendenkring zijn er paar mensen werkzaam bij reisorganisatie en ik hoor ze vaak opmerken dat ze niet begrijpen dat mensen zo veel tijd hebben om super lange klachtenbrieven te schrijven (sommige 12 à 20 kantjes lang) Dan begrijp ik wel dat antwoorden van zo'n brief wel erg lang kan duren want met zo'n lang verhaal dan weet niemand meer wat de klacht is. Misschien wel een idee als je klachten heeft om ze kort en puntsgewijs te beschrijven
Ook wordt opgemerkt dat degelijk veel klachten geheel terecht zijn maar er zijn wel aardig wat tussen die ontstaan door veel onbegrip, te hoge verwachtingen en omdat men vaak probeert overal een slaatje uit te slaan. Ik denk dat deze mensen de vakantie voor andere verzieken.
Ook wordt opgemerkt dat degelijk veel klachten geheel terecht zijn maar er zijn wel aardig wat tussen die ontstaan door veel onbegrip, te hoge verwachtingen en omdat men vaak probeert overal een slaatje uit te slaan. Ik denk dat deze mensen de vakantie voor andere verzieken.
Re: Klagen en zeuren
Reisvliegje,
kun je de bedrijven neerschrijven waar jouw vrienden werken??!!!!.
deze bedrijven kunnen we dan gelijk overslaan ivm klantonvriendelijkheid.
kun je de bedrijven neerschrijven waar jouw vrienden werken??!!!!.
deze bedrijven kunnen we dan gelijk overslaan ivm klantonvriendelijkheid.
Re: Klagen en zeuren
mijn hele leven ga ik al op vakantie, nooit geklaagd, alles was OK
mensen moeten niet zo klagen
(of een goede reis boeken ipv 10 euro voor 14 dagen Spanje, dan weet je dat het prut is)
mensen moeten niet zo klagen
(of een goede reis boeken ipv 10 euro voor 14 dagen Spanje, dan weet je dat het prut is)