LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLM Flying Dutchman aanbieding !!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
houbie

KLM Flying Dutchman aanbieding !!!!

Ongelezen bericht door houbie »

Vorige week ben ik benaderd door een callcentre in opdracht van KLM om mij op de hoogte te brengen van de verandering omtrend de Flying Dutchman kaart.
Ze hebben de bruikbaarheid vergroot zodat ik bij bv. een benzinepomp kan betalen e.d. Hoe meer ik er mee betaal hoe meer punten ik spaar.
Dus als ik niet vlieg spaar ik toch punten. Ja, was het antwoord. Mijn volgende vraag was: Wat kost die kaart dan (de huidige is gratis). Hij kon mij de kaart het eerste jaar gratis aanbieden, daarna kost hij € 35,- per jaar. Ik zei hem het eerste jaar wil ik hem wel, daarna zeg ik hem weer op. Even nog de gegevens doornemen en alles was geregeld.
Enkele dagen later krijg ik een brief van American Express met daarin de echte regeling. Het eerste jaar € 35,- daarna € 75,-. Ze gaan een BKR check doen en ze gaan navraag doen bij mijn werkgeven over mijn inkomsten.
Er klopt dus helemaal niets van het verhaal. Ik meteen het nummer van AM.EXp. gebeld om aan te geven dat ik misleid ben en ik geen interesse heb in de "aanbieding".

Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt.

Groeten,

Hans

ricardo1

Re: KLM Flying Dutchman aanbieding !!!!

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Kennelijk bent u de enige die met dit probleem zit. Of het moet zijn dat het KLM/AMEX kak volk nooit op dit forum komen.

dc

Re: KLM Flying Dutchman aanbieding !!!!

Ongelezen bericht door dc »

Wat een onzin! KLM/AMEX is bij voorbaat dus kak-volk?? Beetje zwart-wit, Ricardo!!

Gesloten