LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KLM Klantenservice
KLM Klantenservice
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met het indienen van klachten bij KLM?
Ben al bijna 2 maanden aan het wachten op een antwoord. Mijn koffer was stuk gegaan tijdens de reis. Normaal moet je dit direct melden bij afname, maar aangezien de koffers per courier werden geleverd moest ik de klacht bij KLM indienen. Wacht echter dus al sinds 6 mei. Mijn vraag is wel geregistreerd etc. Heb daarna nogmaals, een 3 weken geleden een mail gestuurd met hoe lang het nog gaat duren voor een reactie, maar ook daar geen antwoord op. Alleen bewijs dat de vraag binnen is.
Ben al bijna 2 maanden aan het wachten op een antwoord. Mijn koffer was stuk gegaan tijdens de reis. Normaal moet je dit direct melden bij afname, maar aangezien de koffers per courier werden geleverd moest ik de klacht bij KLM indienen. Wacht echter dus al sinds 6 mei. Mijn vraag is wel geregistreerd etc. Heb daarna nogmaals, een 3 weken geleden een mail gestuurd met hoe lang het nog gaat duren voor een reactie, maar ook daar geen antwoord op. Alleen bewijs dat de vraag binnen is.
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
- Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix
Re: KLM Klantenservice
Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: KLM Klantenservice
Bedoel je niet dat je de reismaffia haat Degrelle?Jérémy Dellière schreef:Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
- Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix
Re: KLM Klantenservice
Ik bedoel dat de klantenservice in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.
De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan .
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.
De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan .
-
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56
Re: KLM Klantenservice
Jessinha, als ik jou was zou ik even bellen met de klantenservice van de KLM.
In geen enkele branche wordt snel op mailtjes gereageerd.
In geen enkele branche wordt snel op mailtjes gereageerd.
Re: KLM Klantenservice
KLM klantenservice heeft een achterstand met de verwerking van Customer care, dit heeft twee oorzaken. De IJslandse aswolk die voor duizenden mails heeft gezorgd en de ingebruikname van een nieuw systeem wat nog niet vlekkeloos lijkt te lopen. wees geduldig... ze zullen reageren, heb ik zelf ook ondervonden.
Re: KLM Klantenservice
Wat generaliserend.Jérémy Dellière schreef:Ik bedoel dat de klantenservice in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.
De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan .
Re: KLM Klantenservice
Is inderdaad dat er een lange wachttijd is voor het afhandelen door die aswolk, als compensatie heb ik een te goedbon gekregen, maar nog steeds geen antwoord