LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLM Klantenservice

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jessinha
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 okt 2008 00:34

KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door jessinha »

Vraagje, heeft iemand hier ervaring met het indienen van klachten bij KLM?
Ben al bijna 2 maanden aan het wachten op een antwoord. Mijn koffer was stuk gegaan tijdens de reis. Normaal moet je dit direct melden bij afname, maar aangezien de koffers per courier werden geleverd moest ik de klacht bij KLM indienen. Wacht echter dus al sinds 6 mei. Mijn vraag is wel geregistreerd etc. Heb daarna nogmaals, een 3 weken geleden een mail gestuurd met hoe lang het nog gaat duren voor een reactie, maar ook daar geen antwoord op. Alleen bewijs dat de vraag binnen is.

Jérémy Dellière
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.

VioletPrue
Berichten: 3573
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Jérémy Dellière schreef:Jessinha, ik vrees dat je die koffer af moet schrijven. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de klantenservice in de reisbranche. Maar hoop doet leven.
Bedoel je niet dat je de reismaffia haat Degrelle?

Jérémy Dellière
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

Ik bedoel dat de klantenservice in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.

De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan :wink: .

Roosje1957
Berichten: 175
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Jessinha, als ik jou was zou ik even bellen met de klantenservice van de KLM.
In geen enkele branche wordt snel op mailtjes gereageerd.

Tak
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2010 22:20

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door Tak »

KLM klantenservice heeft een achterstand met de verwerking van Customer care, dit heeft twee oorzaken. De IJslandse aswolk die voor duizenden mails heeft gezorgd en de ingebruikname van een nieuw systeem wat nog niet vlekkeloos lijkt te lopen. wees geduldig... ze zullen reageren, heb ik zelf ook ondervonden.

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door Zante »

Jérémy Dellière schreef:Ik bedoel dat de klantenservice in de reisbranche te wensen overlaat.
Verbeteringen in de klantgerichtheid zouden een heel goede zaak zijn.

De kwalificatie die U de reisbranche geeft neem ik ter kennisname aan :wink: .
Wat generaliserend.

jessinha
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 okt 2008 00:34

Re: KLM Klantenservice

Ongelezen bericht door jessinha »

Is inderdaad dat er een lange wachttijd is voor het afhandelen door die aswolk, als compensatie heb ik een te goedbon gekregen, maar nog steeds geen antwoord :(

Gesloten