KLM heeft éénzijdig de veiling van upgrades van vliegtickets naar Businessclass stopgezet zonder consumenten die een bieding hebben gedaan hiervan op de hoogte te stellen. Marketingmisser first class!!
Contact opgenomen met de Flying Blue platinum line en die vertelden mij van het besluit om de veilingen stop te zetten zonder consumenten daarover in te lichten. Daarnaast had deze medewerkster van haar directie te horen gekregen dat de betrokken consumenten op geen enkele wijze tegemoet kunnen worden gekomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KLM veiling upgrades tickets is een first class flop
-
Re: KLM veiling upgrades tickets is een first class flop
Tsja, en dit komt nog bovenop de nieuwe regels voor het inchecken van bagage waardoor de cabine crew regelmatig geconfronteerd wordt met hoog oplopende ruzies onder passagiers die hun handbagage niet meer kwijt kunnen. KLM doet ook al niet mee met Privium waardoor Privium-leden op Schiphol alleen profiteren als ze met buitenlandse maatschappijen vliegen. KLM maakt het bijna onmogelijk voor Flying Blue leden om miles te verdienen of besteden. KLM verstopt zich op intercontinentale vluchten achter een code-share partner waardoor claimen van vergoedingen bij vertragingen zeer moeilijk wordt gemaakt. De snacks/maaltijden aan boord zijn teruggebracht tot het bedenkelijke nivo van een stroopwafel of voorverpakte boterham.
Ik ben zelf voor bijna al mijn Europese vluchten overgestapt op BA of LH, intercontinentaal is er nog steeds niet veel andere keuze zeker op Noord Amerika aangezien de concurrenten het op die routes nog veel slechter doen.
Ik ben zelf voor bijna al mijn Europese vluchten overgestapt op BA of LH, intercontinentaal is er nog steeds niet veel andere keuze zeker op Noord Amerika aangezien de concurrenten het op die routes nog veel slechter doen.