LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kras stervakanties reisdagen en misleiding
Re: Kras stervakanties reisdagen en misleiding
Dit is typisch zo'n vraag voor Eliane. Is zij er nog?
Als het een vertraging betreft (zoals je zelf aangeeft) heb je geen poot om op te staan, ook al gaat de vertrektijd over de daggrens heen.
Echter, als de vertraging meer dan 8 uur bedroeg, kan je via je annuleringsverzekering (als je die hebt afgesloten) 1 dag vergoed krijgen.
Echter, als de vertraging meer dan 8 uur bedroeg, kan je via je annuleringsverzekering (als je die hebt afgesloten) 1 dag vergoed krijgen.
Europeesche verzekeringen:
6 Ongenoten reisdagen:
Dekking
Vertreksvertraging:
6.1 Uitkering wordt verleend voor ongenoten reisdagen als gevolg van onvoorziene vertraging van vliegtuig, bus, trein en boot bij vertrek uit Nederland of bij aanjomst op de reisbesetmming. Deze dekking bestaat alleen voor reizen langer dan 3 dagen. De vertraging dient minimaal 8 uur te bedragen. Bij vertraging van 8 tot 20 uur wordt de uitkering verleend voor 1 dag, van 20 tot 32 uur voor 2 dagen en van langer dan 32 uur voor 3 dagen.
6 Ongenoten reisdagen:
Dekking
Vertreksvertraging:
6.1 Uitkering wordt verleend voor ongenoten reisdagen als gevolg van onvoorziene vertraging van vliegtuig, bus, trein en boot bij vertrek uit Nederland of bij aanjomst op de reisbesetmming. Deze dekking bestaat alleen voor reizen langer dan 3 dagen. De vertraging dient minimaal 8 uur te bedragen. Bij vertraging van 8 tot 20 uur wordt de uitkering verleend voor 1 dag, van 20 tot 32 uur voor 2 dagen en van langer dan 32 uur voor 3 dagen.
32-uur met een verlenging naar het eindsignaal bedraagt 65 uur.
Niemand leest wat M.Dekker eigenlijk bedoelt!
Hij bedoelt, dat als je 's morgens om 5 uur pas in je hotel aankomt, je eigenlijk al 2 dagen kwijt bent.
Hij mag toch zijn mening zeggen, reageer dan aub ook eens normaal gasten.
Daarmee wil ik niet zeggen dat hij gelijk heeft. Dit risico loop je nu eenmaal.
Wij zouden vorig jaar om 17.30 vertrekken en dat werd 2 uur later en wij kwamen ook pas ;s nachts om 3 uur in ons hotel. Dit is dan ook echt balen.
Hij bedoelt, dat als je 's morgens om 5 uur pas in je hotel aankomt, je eigenlijk al 2 dagen kwijt bent.
Hij mag toch zijn mening zeggen, reageer dan aub ook eens normaal gasten.
Daarmee wil ik niet zeggen dat hij gelijk heeft. Dit risico loop je nu eenmaal.
Wij zouden vorig jaar om 17.30 vertrekken en dat werd 2 uur later en wij kwamen ook pas ;s nachts om 3 uur in ons hotel. Dit is dan ook echt balen.
Janneke, jij hebt zelf hier ooit een vraag geplaats over Interairlines als ik me goed herinner. Er zijn verscheidene gasten hier geweest om te vragen hoe het jou, Janneke bevallen was, en niemang hoorde of las meer wat van jou.
Wat ik hiermee wil zeggen, dat sommige gasten dan zo gaan reageren, is niet zo gek! Iemand stelt hier een vraag! Anderen antwoorden daarop, geven eventueel tips en daarna hoor je nooit never niks meer van de starter.
Jij bent al een tijdje terug ( gelezen bij Legio), maar jij zal ook jou ervaringen niet even hier mededelen. Daarom begrijp ik best wel, dat sommigen hier gaan zitten klieren. Het wordt toch niet serieus genomen!
Wat ik hiermee wil zeggen, dat sommige gasten dan zo gaan reageren, is niet zo gek! Iemand stelt hier een vraag! Anderen antwoorden daarop, geven eventueel tips en daarna hoor je nooit never niks meer van de starter.
Jij bent al een tijdje terug ( gelezen bij Legio), maar jij zal ook jou ervaringen niet even hier mededelen. Daarom begrijp ik best wel, dat sommigen hier gaan zitten klieren. Het wordt toch niet serieus genomen!
Nou Janneke dan baal je wel erg gauw.Er zijn mensen die veel langer vertagingen hebben,en die ook wel eens in een ander accomodatie gebracht werden.En dat vind ik dan balen.Wat wil jij dan met die twee uur!!!Ik heb ook wel eens aan de pier gestaan en het vliegtuig had ver-
traging en moest nog binnen komen.Dan moet die eerst geleegd worden, schoongemaakt worden, controlle gebeuren. enzv enzv.Dus dat liep uit.Jammer, maar dat kan gebeuren.Voordat je aan boord kan gaan is er aardig wat tijd in gaan zitten.Maar balen,nee hoor.Want je komt toch op de plaats van bestemming.Niets is zeker in de reiswereld of vliegwereld.De mensen van phuket en zeker van onur die hebben recht om te balen en op vergoedingen.Denk daar maar eens aan!!!!
traging en moest nog binnen komen.Dan moet die eerst geleegd worden, schoongemaakt worden, controlle gebeuren. enzv enzv.Dus dat liep uit.Jammer, maar dat kan gebeuren.Voordat je aan boord kan gaan is er aardig wat tijd in gaan zitten.Maar balen,nee hoor.Want je komt toch op de plaats van bestemming.Niets is zeker in de reiswereld of vliegwereld.De mensen van phuket en zeker van onur die hebben recht om te balen en op vergoedingen.Denk daar maar eens aan!!!!
Reigraag
Ik vind inderdaad dat janneke niets meer neergezet heeft en nu commentaar geven op dekker en janneke zich ermee bemoeid ongepast van haar.Dat ten eerste .Iedereen mag zeggen wat die wilt. " dagen reis verlies kan je lang over blijven zagen,maar het heeft geen zin.Er zijn wel erger dinge die nu gaande zijn voor mensen die zitten te wachten op indeling van toestellen waarmee ze weg willen.Mensen moeten eens minder zeuren, kijk om je heen zou ik zeggen.Niemand ken er wat aan doen.Dus Die 2 uur van janneke vind ik onbelangrijk om daar over te gaan balen!!!!!
Ik vind inderdaad dat janneke niets meer neergezet heeft en nu commentaar geven op dekker en janneke zich ermee bemoeid ongepast van haar.Dat ten eerste .Iedereen mag zeggen wat die wilt. " dagen reis verlies kan je lang over blijven zagen,maar het heeft geen zin.Er zijn wel erger dinge die nu gaande zijn voor mensen die zitten te wachten op indeling van toestellen waarmee ze weg willen.Mensen moeten eens minder zeuren, kijk om je heen zou ik zeggen.Niemand ken er wat aan doen.Dus Die 2 uur van janneke vind ik onbelangrijk om daar over te gaan balen!!!!!
Sorry mensen, ik heb die vraag niet gezien.
Alsnog: Interairlines doet niets onder van onze Hollandse vliegmaatschappijen. Het is ons zeer goed bevallen. Geen vertraging.
Waar is die vraasg gesteld? Ik ga natuurlijk na mijn vakantie niet alles doorspitten
Alsnog: Interairlines doet niets onder van onze Hollandse vliegmaatschappijen. Het is ons zeer goed bevallen. Geen vertraging.
Waar is die vraasg gesteld? Ik ga natuurlijk na mijn vakantie niet alles doorspitten
Maar het was wel de eerste keer dat ik met het vliegtuig ging sinds 30 jaar en dan direct al 2 uur vertraging, daar baalde ik van.
Ik weet ook wel dat het veeeel erger kan hoor.
Ik weet ook wel dat het veeeel erger kan hoor.
Huhhhhhhh????? Op die andere topic zeg je, dat jullie vorig jaar met Transavia hadden gevlogen en 4 uur vertraging hadden en hier zeg je de eerste keer na 30 jaar!!!! Of zie ik nu alles dubbel?
Ow, ik zie het al! Ja was vorig jaar voor het eerst sinds 30 jaar weer gaan vliegen! En dan gelijk al, poe zeg, 2 uur vertraging.
Sorry!..... Kwestie van GOED lezen!
Sorry!..... Kwestie van GOED lezen!
Maar als de heer Dekker op de eerste reisdag 's morgens vroeg om 05.00 uur had heen gevlogen en de laatste dag om 22.00 uur 's avonds terug, dan had je hem niet gehoord.
En om dan maar te zeggen dat de "ongunstige" vliegtijden aan een goedkope vakantie gekoppeld is is onzin.
Het ligt er maar net aan in welk vliegtuig je op die dag ingedeeld zit.
Zit je bij de eerste vlucht, dan heb je geluk. Vlieg je later, dan heb je pech.
Oja, werk niet bij een touroperator of vliegtuigmaatschappij.
En om dan maar te zeggen dat de "ongunstige" vliegtijden aan een goedkope vakantie gekoppeld is is onzin.
Het ligt er maar net aan in welk vliegtuig je op die dag ingedeeld zit.
Zit je bij de eerste vlucht, dan heb je geluk. Vlieg je later, dan heb je pech.
Oja, werk niet bij een touroperator of vliegtuigmaatschappij.
Verleden jaar was Janneke gevlogen met transavia. Janneke 52 heeft dat geschreven op 27 april tijd 9:07 op topic interair lines.Dus ze was er verleden jaar al eens naar toe geweest met hv.En nu dit jaar dus met interairlines.en dus is dit de 2keer naar 30 jaar??? Wat is nu waar ??
Klopt Gizmo.
Collega van mij is gisteravond vertrokken naar Alanya met Martinair, waarvoor extra bijbetaald moest worden bij OAD, en vliegen over 2 weken ,s,ochtends om 9 uur terug. Dus ook 2 dagen verlies.
Zegt allemaal niks met wie of wat je vliegt!
Collega van mij is gisteravond vertrokken naar Alanya met Martinair, waarvoor extra bijbetaald moest worden bij OAD, en vliegen over 2 weken ,s,ochtends om 9 uur terug. Dus ook 2 dagen verlies.
Zegt allemaal niks met wie of wat je vliegt!
Dat hoef je hier niet te vermelden gast van 21:32 uur. Dit heeft niks met reizen te maken.
Het is al erg genoeg, dat zoveel mensen op die manier in de schulden zijn geraakt.
Dus als je niks te melden hebt, hou er dan maar mee op!
Het is al erg genoeg, dat zoveel mensen op die manier in de schulden zijn geraakt.
Dus als je niks te melden hebt, hou er dan maar mee op!
Toen wij vorig jaar naar Turkije gingen vlogen we met inter airlines en hadden we super vluchttijden.
Heen om 04.00
En terug om 23.55
Dus alle 8 dagen vakantie. Dus het is niet altijd slecht.
Heen om 04.00
En terug om 23.55
Dus alle 8 dagen vakantie. Dus het is niet altijd slecht.
Respect, dat zijn alleen Gasten die dat soort dingen vermelden.
Ze durven niet eens hun naam erbij te vermelden.
En betalen tot mijn 80 ste???
Dacht het niet, betaal al 2 jaar niet meer als eegaleaser en ze krijgen geen cent meer van mij.
Ze durven niet eens hun naam erbij te vermelden.
En betalen tot mijn 80 ste???
Dacht het niet, betaal al 2 jaar niet meer als eegaleaser en ze krijgen geen cent meer van mij.
Respect is ook als respect gast.Daar kan je ook vraagtekens bij zetten. Alleen Janneke 52 is ingelogd en bij dat andere forum en komt ook hier.Maar soms word er als mensen ingelogd zijn finaal te grazen genomen.Vandaar dat inloggen uit dat oogpunt bekeken beter niet kan doen. En Janneke 52 er zijn twee versies in omloop betreft vakantie.En een van de twee is niet juist wat je schreef. Lees je eigen forum en daarna deze. Er zijn twee verschillende versies. Vandaar dat je misverstanden krijgt die jij zelf gemaakt hebt.En dat zegt genoeg
over je wat waar is. Maar ieder moet voor zich zelf uitmaken wat die zegt.Maar ga niet zeuren over die 2 uur vertraging. Dat is bepottelijk.!!!
over je wat waar is. Maar ieder moet voor zich zelf uitmaken wat die zegt.Maar ga niet zeuren over die 2 uur vertraging. Dat is bepottelijk.!!!