LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kras SterVakanties

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
resp0012175

Re: Kras SterVakanties

Ongelezen bericht door resp0012175 »

Meestal boek ik mijn vakantie bij Kras. Ik ben met Kras naar Turkije, Ierland, Italie en Zuid-Afrika geweest.
Altijd goede ervaringen gehad. In oktober met Kras heel goedkoop naar Turkije. Ondanks de prijs een goede gids en goede hotels.

responser

Ongelezen bericht door responser »

Wij hadden ook een reis bij kras geboekt. Dat was een keer maar nooit weer. Ze laten je twee dagen voor vetrek weten dat je reis niet doorgaat omdat je vliegtuigmaatschappij al 4 weken failliet is en zij de reis niet konden over zetten naar een andere maatschappij. Het is wel frappant dat alle andere reisorganisaties dat wel gelukt is.

BerendBosch

Ongelezen bericht door BerendBosch »

Wat ons betreft krijgt KRAS een ruime voldoende. We zijn enkele keren met Kras naar Turkije geweest. Relatief goedkoop en toch goed.
Vooral de rondreis Klassiek Turkije is een aanrader. Natuurlijk zijn er altijd wel wat minpuntjes aan een reis maar vaak kun je dit niet afschuiven op de reisorganisatie. Een goede gids is het halve werk.

Gesloten