LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kras vakantie Disneyland Kijk uit!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Robert1964

Kras vakantie Disneyland Kijk uit!!!

Ongelezen bericht door Robert1964 »

Hallo,

net mijn reisbescheiden binnen voor een weekend naar Eurodisney en tot mijn grote verbazing blijkt dat ik niet op Vrijdag/Zaterdag naar binnen kan,maar alleen op Zaterdag/Zondag.Nu blijkt dat ergens onderaan op een van de pagina's van de website staat dat het voor Zat/Zondag is.In de reisbescheiden staat echter dat de tickets geldig zijn op 02-03 en 03-03.Bellen heeft geen zin,want men is onbeschoft en verwijst alleen naar internet,een normaal gesprek is niet met ze te voeren.Dit betekent dus dat de Vrijdag een verloren dag is,of je moet een extra kaartje kopen...Het is dus gewoon een vies lokkertje,en kost je dus meer dan waar je op gerekend had,en dit terwijl het al niet goedkoop is.
Ik boek de volgende keer wel ergens waar ik zelf uit kan maken welke dagen ik naar binnen kan,daar heb ik geen Kras voor nodig!!

Mk

Re: Kras vakantie Disneyland Kijk uit!!!

Ongelezen bericht door Mk »

2 en 3 maart zijn toch vrijdag en zaterdag? Of begrijp ik het bericht niet goed?

Robert1964

De documentatie zegt 2 en 3 Maart,maar op de kaartjes staat 3 en 4 Maart..Gebeld en de juiste data is de data die op de kaartjes staat..

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Stond dat niet ergens in de folder dan dat er 2 dagen entree tot het park bij zit, bij jullie arrangement?

Robert1964

Jawel,maar we komen op Vrijdag aan en gaan Zondag weer weg.We wilden dus de Vrijdag en de Zaterdag het park bezoeken,en blijkbaar mag je dus niet zelf kiezen maar wordt er voor je gekozen.Overzetten naar de Vrij/Zat is dus niet mogelijk!

janxx

Ongelezen bericht door janxx »

wat *** je nu man . als je hier op vrijdag vertrekt dan ben je niet voor 4 uur in parijs. wat moet je dan nog in disney als je de voledige dag moet betalen. dus zaterdag en zondag is perfect geregeld door kras.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Dat was ook mijn eerste reactie toen ik dit las, Janxx. Wat maakt het uit, of je op vrijdag of op zondag een halve dag in het park bent? Beide dagen zijn korte dagen, want het park sluit als ik het goed heb, al om 18.00 uur.

Maarja, ik kan me ook wel weer voorstellen, als je dat niet zo geboekt hebt en je vraagt om uitleg, dat ze je dan wel even vriendelijker te woord kunnen staan.

Beste Robert1964: Volgende keer liever zulke reisjes bij OAD boeken. Succes gegarandeerd. :wink: Zijn zelf al 5 keer met hen naar Disney geweest.

Robert1964

Janxx,ik vertrek om 8 uur vanuit Nederland en dan sta ik om 13:00 voor de poort,ik weet dus niet hoe jij rijdt,maar dat zal via Spanje zijn ofzo :)Zondagmorgen vertrek ik weer naar huis vanwege afspraken,dus ik heb niets aan de Zondag,zoals eerder vermeld,moeilijk he,lezen..
G7,ik heb net ff bij OAD gekeken en dat ziet er idd beter uit,de volgende keer dan idd maar via OAD,bedankt voor de tip!

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Graag gedaan Robert. Mocht je tegen die tijd nog tips willen over goedkope hotels in de buurt van het park, laat het hier even weten .

Geniet in dat heerlijke Disneypark van de tijd, dat je er wel bent. :wink:

janxx

Ongelezen bericht door janxx »

lezen is niet moeilijk, maar iets duidelijk doorgeven wel schijnbaar. neem aan als je bij kras boekt dat je met de bus gaat. wie boekt er nu disney met eigen vervoer, kan ik zelf wel regelen. dus dat vind ik dom. groet jan

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Je mag wel het park op moet je alleen een kaartje kopen voor die vrijdag, het zit simpelweg niet in het arrangement, stond er dus wel degelijk als ik je zo hoor.

Gesloten