LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasse reisjes bij Kras?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dens

Krasse reisjes bij Kras?

Ongelezen bericht door dens »

Ik durf bijna niet deze topic te openen. Trosradar heeft 2 topics helemaal laten verdwijnen, ajb ga me nu niet bannen, Trosradar.....De 2 verdwenen topics waren in eerste instantie zonder inhoud. Maar op den duur hadden we toch een aardige discussie over Kras Reizen. Ik zou deze discussie graag willen voortzetten. Mag dat??

Zoals ik in de verdwenen topics heb gemeld zin wij zeer tevreden over Kras. Een goede fly-drive naar Thailand genoten met onderweg goede, luxe overnachtingen maar ook een aantal nachten in een paalhut en andere hutjes midden in het regenwoud. Zo zie je dus alle kanten van zo'n land. De prijs was destijds heel redelijk (4 jaar geleden), we hadden een goede auto (zelf rijden) en zoals gezegd was alles goed geregeld. Wie heeft ook goede of minder goede ervaringen met Kras?

dens

Re: Krasse reisjes bij Kras?

We vlogen trouwens met China Airlines. Service was OK, wel een oud toestel (747). Later las ik dat deze maatschappij in de top 3 van onveiligste maatschappijen staat.....brrrr....

kappa

Ongelezen bericht door kappa »

De 2 verdwenen topics waren in eerste instantie zonder inhoud.
tja dens, aan wie zal dat gelegen hebben denk je?!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou deze discussie graag willen voortzetten. Mag dat??
Heeft geen enkel nut. Er is ook geen aanleiding voor; dan kan je wel over alle reisorganisaties een discussie beginnen (net zoals bijv. over alle broodfokkers in dit land!)

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Gast ik geloof dat u niet de baas bent dat is alleen de trosradar.En een verzoek aan trosradar en moderators om een kijkje te nemen over vermelding Kappa en die andere gast die wil uitmaken wat er op mag komen. Inmiddels uitgeprint om door te geven aan instantie in opdracht
Dank voor u aandacht zodat het bekend is wie is de baas !!!!!Tros of vervuilers ???????

dens

Kappa, ga je weer beginnen??? Ga hier weg of hou op met zieken

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

Geplaatst op 10 Aug 2004 13:40 door kappa

Quote:
De 2 verdwenen topics waren in eerste instantie zonder inhoud.

Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer op berichten van Satellite te reageren, maar aangezien Satellite (kappa) weer als een havik bovenop een topic zit waar diverse forummers deelnemen die hem niet welgevallen, moet ik toch even kwijt dat het enige wat hij/zij steeds doet is suggestieve opmerkingen plaatsen en net doen (door meerder namen te gebruiken) alsof anderen daar net zo over denken. Het plaatsen van reacties met enige inhoud blijft nog steeds uit. Dus....graag voortaan normaal reageren of ga andere topics afschuimen voor voer.

Weer on topic:
Kras was vroeger een touringcarbedrijf uit Ammerzoden die op een gegeven moment ook een eigen reisbureau is begonnen.

Nel, je had het over Eurotex dat dat vroeger van Kras Reizen was. In de verdwenen topic over Kras had ik gemeld dat Kras nog steeds deze naam als handelsnaam gebruikt. Kijk maar eens op www.sgr.nl en vul bij deelnemer (linkerbovenhoek website) Kras in het invulveld en klik op zoeken. Je zult versteld staan welke handelsnamen Kras BV allemaal gebruikt. Totaal worden er maar liefst 46 handelsnamen gebruikt, waaronder Frits Bom / NCRV.
Laatst gewijzigd door Louis2 op 10 aug 2004 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

AK

Ongelezen bericht door AK »

Wat is dit nu weer? Nou, dan kunnen ze het hele forum wel opdoeken.Wat een bagger!
Nu, hebben jullie wel eens op de site van Kassa ( VARA) gekeken? 100 keer beter. Maarja.

Maar nu ik toch ben! Wij gaan binnenkort met Basic Air. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Wie het weet mag het zeggen. AUB. :lol:

Alvast hartelijk bedankt. M, vr, gr, AK 8)

Louis2

De site van Kassa? Kun je daar ook voor "onze" consumentenzaken terecht?

AK

Ja zeker Louis. Maar dat is wel serieuzer hoor! Ik zelf doe niet mee, maar lees het regelmatig. Ik had mij ook opgegeven voor hun nieuwsbrief en heb gister nog het laatste consumentennieuws gelezen.

Mvg.AK 8)

Gast

Maar dat is toch geweldig; kunnen jullie voor "jullie consumentenzaken" terecht op de site van Kassa.
Is de consumentensite van trosradar meteen van een stelletje chatters verlost.

dens

Als je het hier niet meer OK vindt, kun je beter zelf naar Kassa gaan. Ik heb het hier prima naar m'n zin dus zie geen reden te stoppen!

Gast

Nee "gast" ,dat is alleen voor serieueze zaken. Niet voor dit soort zaken.
Jammer hè? En nu moet je ophouden hoor, want je mag hier NIET chatten. Ik ook niet dus!

AK 8)

AK

Nee joh, Dens. Ik blijf lekker hier bij jullie hoor! Het was juist een suggestie voor die andere "gasten

AK :oops:

Gast

hahahahaha, die satellite-kappa-karl otto toch, wat breng je toch weer een nieuws....weer oude meuk dus. Laat stickers maken met dezelfde tekst [scheelt tikwerk] en plak daar je beeldscherm mee vol..... :lol: :lol:

Louis2

Beste vrienden, laat je niet uit de tent lokken!!! Reageer niet meer op die gast. Het is overduidelijk en hij of zij heeft z'n zegje gedaan en moet dat bij tijd en wijle voor zichzelf nog eens herhalen. Wat dat betreft is het advies van die stickers een gouden tip. Ik mag dat wel.

Als je bij www.anvr.nl kijkt, kun je ook zien welke handelsnamen van Kras ook aangesloten zijn bij ANVR.
Kijk hiervoor bij ledenoverzicht en typ Kras in in het invulveld.

Eigenlijk toch eigenaardig dat Frits Bom als vakantieman (en als zodanig ook vaak over Kras heeft gehad) nu zijn naam verbonden heeft aan diezelfde onderneming.
Gaat vaak zo. Diegenen waar je het meeste last van hebt, moet je gewoon "paaien". Weg overlast en druk van ketel. Zo gaat dat ook wel eens met vakbondsleiders. Kunnen soms minister-president worden hoor! Ik mis dat kwartje nog steeds! :wink: Maar dat is geloof ik een ander onderwerp.

dens

Nee joh, Dens. Ik blijf lekker hier bij jullie hoor! Het was juist een suggestie voor die andere "gasten
Aan AK;

ik bedoelde het niet voor jou, hoor :D Maar voor gast van 15.58. Ik blijf ook hier. Ik hou van humor en dat is bij Kassa niet echt te vinden :lol: :lol:

Gast

Gebruikersvoorwaarden ....waar iedere bezoeker van dit forum zich aan dient te houden.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumbezoekers,

De onderwerpen zijn verwijderd, omdat ze nergens meer over gingen. Tuurlijk is iedereen weer vrij een nieuwe discussie te openen over dit onderwerp. Hopelijk ontstaat er dan weer een leuke, interessante, chatvrije discussie. Ik sluit dit onderwerp weer en hoop dat er dan een normale discussie over Krasreizen opgestart wordt.

Radar Internetredactie

Gesloten