LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laagste prijsgarantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
smurf13

laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door smurf13 »

Mijn man en ik gaan de laatste vier jaar met Qinternational naar Isla de Margerita, maar omdat er zoveel toeslagen bijkomen als je vanaf Schiphol vliegt, zijn ze uitgeweken naar Frankfurt, (Dsl.) Ze geven een laagste prijsgarantie af. Nu nog steeds ! ! !
Ik ben gaan shoppen op internet en vond dezelfde reis voor een veel lagere prijs, met vertrek vanaf Schiphol. Ik heb Q een mailtje gestuurd, maar kreeg als eerste reactie dat dit een charter- of lijnvlucht betrof, één van de twee, maar dat is hun probleem; wij willen zo goedkoop mogelijk naar de zon en of dit nu een lijn- of chartervlucht is, zal ons worst wezen. Na een paar mails over en weer, waarbij ze mailen dat de laagste prijsgarantie niet meer bestaat, heb ik nu onze vakantie geboekt via Skytours, met vertrek vanaf Schiphol, en dat scheelt ons 24 51 euro. Als we hetzelfde hotel hadden gernomen wat ook Q voor ons zou boeken, zou het 1994 euro schelen.
Misschien hebben de bezoekers van dit forum hier iets aan, maar wij gaan in ieder geval lekker vanaf 2 december a.s. naar de zon!

Henri42

Re: laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door Henri42 »

scheelde E 2451,- hoe duur is zo,n reis dan wel niet ??

smurf13

Re: laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door smurf13 »

Hallo,
We hebben nu een reis genomen waarbij je niet weet in welk hotel je verblijft, een zgn. Bingo. De rest blijft hetzelfde, all-in, de vliegreis, de transfers ets. en wij betalen nu een prijs van 1545.-- euro; daar ging nog 50 euro vanaf omdat ik een vakantiewaardebon gewonnen heb.
Deze totaalprijs is voor ons tweeën voor 16 dagen.
Groetjes.

Gesloten