LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lara Reizen / perfect geregeld!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
j.m.vaessen

Lara Reizen / perfect geregeld!

Ongelezen bericht door j.m.vaessen »

Wij hebben in september 2009 voor 15 personen via internet een reis geboekt, bij het voor ons nog onbekende reisbureau Lara reizen.nl naar Club Golden Beach nabij Side. Aankomst mei 2010. Een geweldig mooie accomodatie met veel zwembaden en een fantastisch mooi waterpark met glijbanen. De ervaring die wij met Lara Reizen hebben gehad heeft ons allen zeer overtroffen!! Aangekomen op Schiphol had Lara al plaatsen voor het vliegtuig gereserveerd zodat wij met ons allen als groep bij elkaar konden zitten. Aangekomen op Antalya werden wij door Dhr. Taylan Ceviz (eigenaar Lara Reizen) persoonlijk naar een prive busje voor 15 personen gebracht, die ons met een klein mannetje (ook van Lara Reizen) naar ons hotel bracht. Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt en het eten en drinken was prima in orde. Op de datum van vertrek was er weer een aswolk boven Nederland en moesten de tijden van vertrek enkele malen worden gewijzigd. Wij werden door Lara Reizen keurig van op de hoogte gehouden en mochten in het hotel blijven en gebruik blijven maken van alle faciliteiten van het hotel. Toen de definitieve vertrektijd bekend werd werden wij opgehaald en bij aankomst op de luchthaven van Antalya werden we door dhr. Ceviz naar de incheckbalie gebracht en heeft hij alles voor ons geregeld. Andere "grote"maatschappijen lieten hun klanten echt aan hun lot over. Lara Reizen kan door ons echt worden aanbevolen aan nieuwe klanten, menig grotere reisorganisaties zouden hieraan een voorbeeld kunnen/moeten nemen!!
Mijnheer Taylan Ceviz namens alle 15 deelnemers willen wij u hartelijk danken voor de enorme goede service die u ons heeft gegeven en wij hopen tot weerziens!!!

gerland

Re: Lara Reizen / perfect geregeld!

Ongelezen bericht door gerland »

Mijnheer Taylan Ceviz namens alle 15 deelnemers willen wij u hartelijk danken voor de enorme goede service die u ons heeft gegeven en wij hopen tot weerziens!!!
Als u mijnheer Taylan Ceviz wilt bedanken kunt u dat beter persoonlijk doen (per brief of telefoon).
Het is niet zeker dat mijnheer Taylan Ceviz het Tros Radar forum afspeurt naar mogelijk voor hem bestemde dankbetuigingen.

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

Haha, wat een kulverhaal weer dit. Hoevaak heeft Lara Reizen hier zelf al teksten geplaatst om tegengas te geven aan alle negatieve publiciteit?! Ik kan het niet meer bijhouden. Leuk geprobeerd weer, volgende keer beter. Dag!!

Anne Nas

Ongelezen bericht door Anne Nas »

Graag gedaan hoor jongens en tot volgend jaar 8)

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Misschien kan hij dan zijn voorwaarden ook eens aanpassen. Of zou eerst een cursus Nederlands misschien van pas komen?

Wanneer de reiziger aanspraak wil maken op schadevergoeding, vergoeding van de gemaakte kosten, terugbetaling of vermindering van de reissom, dient hij dit binnen een maand na de in de overeenkomst vermelde datum van terugkeer te melden bij de reisorganizator. Dit dient schriftelijk en onder vermelding van de reisdata en het boekingsnummer te geschieden. Na verloop van het termijn van een maand is deze aanspraak nog slechts mogelijk indien de te late indiening hem niet te verwijten is. De reisleiders, het vliegtuigpersoneel, de reisbureaus, de plaatselijke vertegenwoordiger, etc. zijn niet gevolmachtigd om kennis te nemen van deze meldingen.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

geengast schreef:Misschien kan hij dan zijn voorwaarden ook eens aanpassen. Of zou eerst een cursus Nederlands misschien van pas komen?

Wanneer de reiziger aanspraak wil maken op schadevergoeding, vergoeding van de gemaakte kosten, terugbetaling of vermindering van de reissom, dient hij dit binnen een maand na de in de overeenkomst vermelde datum van terugkeer te melden bij de reisorganizator. Dit dient schriftelijk en onder vermelding van de reisdata en het boekingsnummer te geschieden. Na verloop van het termijn van een maand is deze aanspraak nog slechts mogelijk indien de te late indiening hem niet te verwijten is. De reisleiders, het vliegtuigpersoneel, de reisbureaus, de plaatselijke vertegenwoordiger, etc. zijn niet gevolmachtigd om kennis te nemen van deze meldingen.
Er is best het nodige aan te merken op het taalgebruik. Maar bedoelt u nu te zeggen dat de vetgedrukte woorden "fout" zijn? Van de 6 vetgedrukte woorden zie ik maar 2 échte fouten...

bbekkers

Ongelezen bericht door bbekkers »

Allereerst: ik werk niet bij Lara reizen, ik krijg geen provisie, ben gewoon iemand die bijna niet had durven boeken bij Lara door de negatieve opmerkingen hier! Gelukkig toch gedaan en het was gewoon super geregeld! Chief en anderen (JuistJa): wat ben ik blij dat ik, ondanks jullie geschop hier, toch het risico heb genomen omdat ze in elk geval SGR aangesloten waren. Jullie hadden mij heel veel geld kunnen kosten als ik in jullie negativiteit was getrapt. Ik hoop dat mensen die bij Lara willen boeken en ook hier terecht komen (net zoals ik vlak voor mijn vakantie door google hier terecht kwam) echt willen geloven dat het een goed reisbureautje is met een heel persoonlijke aanpak! Ook ik zal hier waarschijnlijk maar één keer komen ... haha heb wel wat beters te doen dan 20 reacties te plaatsen! Ik denk dat Chief en JuistJa misschien beter ergens anders hun tijd kunnen gaan lopen verdoen dan mensen onnodig bang te maken. Ik ben echt boos op omdat ik door jullie een vervelend onderbuikgevoel heb gekregen wat achteraf dus echt helemaal nergens voor nodig was! Bedankt daarvoor!

G7

Ongelezen bericht door G7 »

He, he, eindelijk weer eens iemand die positieve spam uit hier.
Fijn hoor, dat het zo geweldig was. :lol: :lol:

Volgend jaar weer? 8)

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

ben gewoon iemand die bijna niet had durven boeken
Welke reis heb je geboekt, want dan verwacht ook ik geen teleurstelling!

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Gelukkig toch gedaan en het was gewoon super geregeld! Chief en anderen (JuistJa): wat ben ik blij dat ik, ondanks jullie geschop hier, toch het risico heb genomen omdat ze in elk geval SGR aangesloten waren. Jullie hadden mij heel veel geld kunnen kosten als ik in jullie negativiteit was getrapt.

:lol: Noem jij dat geschop :shock:
Overal word gewaarschuwd om niet alleen SGR te boeken!!!!!!!
Mocht er iets gebeuren met het reisbureau of wat dan ook dan heb je de garantie dat je je geld terug krijgt, voor degene die dat risico willen nemen prima, dat is hun keus.
Maar ben jij op de plaats van bestemming en je hotel blijkt ineens overboekt wat helaas nogal eens gebeurt, dan kunnen ze je zelfs in een hotel plaatsen wat veel en veel minder is, je heb dan geen poot om op te staan. En let op het logo ANVR/SGR voordat u boekt, check dan toch even de anvr en de sgr site of ze inderdaad nog lid zijn is dit oke dan kunt u veilig boeken.
Dus mensen kies voor zekerheid en geef die paar centen meer uit als er dan iets aan de hand is kun je altijd terug vallen op anvr.
Google lekker eerst een avondje of twee en vergelijk goed de prijzen zo kunnen jullie zien dan genoemd reisbureau helemaal niet zo spectaculair goedkoop is.
Zie je een hotel naar je zin tik dan bij google vakantiereiswijzer met de naam van het hotel in.
Je ziet dan heel veel aanbieders en ga deze dan vergelijken.

Gesloten