| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Le Jardin Turkije
-
John Peters
Le Jardin Turkije
Op 19 november voor 8 dagen naar Kiris in Turkije geweest via Corendon.
Een te gekke week gehad in hotel Le Jardin 5*.
Een zeer luxe hotel wat voor de prijs van 99,00 euro werd aangeboden inclusief verzorging op HP en inclusief vliegreis.
Bijkomende kosten waren voor een twee daagse exursie 30 euro en natuurlijk de luchthavenbelasting.
Ik heb na de vele negatieve berichten over Corendon in dit forum de gehele week gezocht naar het addertje onder het gras, maar echt niet gevonden
Wel medelanders gesproken die te klagen hadden dat ze wel zeker drie minuutjes in de rij moesten staan voor het eten.
Deze klagers moeten volgende keer maar weer een reisje boeken voor 400 euro meer, dan hebben ze ook geen last van mensen die moeten gaan kiezen uit 4 verschillende maaltijden en 9 verschillende broodsoorten,waardoor de wachtijd oploopt tot 3 minuten.
Kortom een nu eens een pluim voor Corendon.
(voor de duidelijkheid ik ben geen werknemer van Corendon maar een tevreden klant)
Een te gekke week gehad in hotel Le Jardin 5*.
Een zeer luxe hotel wat voor de prijs van 99,00 euro werd aangeboden inclusief verzorging op HP en inclusief vliegreis.
Bijkomende kosten waren voor een twee daagse exursie 30 euro en natuurlijk de luchthavenbelasting.
Ik heb na de vele negatieve berichten over Corendon in dit forum de gehele week gezocht naar het addertje onder het gras, maar echt niet gevonden
Wel medelanders gesproken die te klagen hadden dat ze wel zeker drie minuutjes in de rij moesten staan voor het eten.
Deze klagers moeten volgende keer maar weer een reisje boeken voor 400 euro meer, dan hebben ze ook geen last van mensen die moeten gaan kiezen uit 4 verschillende maaltijden en 9 verschillende broodsoorten,waardoor de wachtijd oploopt tot 3 minuten.
Kortom een nu eens een pluim voor Corendon.
(voor de duidelijkheid ik ben geen werknemer van Corendon maar een tevreden klant)
-
Steb
Re: Le Jardin Turkije
Zou van jou wat meer informatie hebben ,als dat eventueel mogenlijk is,Wij zijn namelijk van Plan om begin volgend jaar te gaan .
Wil je bij voorbaat al heel hartelijk bedanken,en hoop wat van je te horen,Groeten van Bets.
Wil je bij voorbaat al heel hartelijk bedanken,en hoop wat van je te horen,Groeten van Bets.
-
Gast
Mijn advies:
BOEK NOOIT BIJ "REISADVISEUSE ELIANE"!!!
Zie ook: http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22172
BOEK NOOIT BIJ "REISADVISEUSE ELIANE"!!!
Zie ook: http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22172
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie