LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade door stukjes glas in vliegtuigmaaltijd, niet blij met afhandeling

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har45

Re: Letselschade door stukjes glas in vliegtuigmaaltijd, niet blij met afhandeling

Ongelezen bericht door Har45 »

Moneyman schreef:
08 jun 2020 16:18
Har45 schreef:
08 jun 2020 12:28
Moneyman schreef:
07 jun 2020 19:25

Ik denk dat er een heel goede reden is dat die advocaat niets doet.
Dat zou heel goed kunnen blijf het feit dat deze het dan dient te communiceren naar de klant toe. Zolang de klant in raadsels achterblijft doet de belangenbehartiger niet goed zijn werk , en dus dient de klant ( uit eigen belang) de belangenbehartiger achter de broek aan te zitten :)
Volgens mij lees jij andere dingen dan ik in de OP. Het enige wat TS zegt over diens advocaat, is dit:
Karincocx schreef:
04 jun 2020 13:32
Ik heb ruim een jaar geleden een letselschadeadvocaat in handen genomen, maar die komt ook niet verder.
Je praat dus uit onjuiste aannames.
Dat wij de dingen anders lezen moge duidelijk zijn. Over onjuiste aannames valt te twisten .
Als de advocaat een goede reden zou hebben om niets te doen ook dan dient hij cliënt met reden omkleed hier over inlichten.
Als advocaat niet verder komt dan zijn er diverse ( eerder door mij genoemde trajecten) welke gevolgd kunnen worden dus "ik kom niet verder" is onzin argument. Verzekeringsmaatschappij in buitenland ook onzin argument.
Vergeet niet het uurloon van zo een letselschade advocaat is ( zoals u zeker zult weten) ruim boven de 200 euro per uur ex BTW en kantoorkosten voor dit bedrag mag hij de cliënt zeker en vast voorzien van informatie en zou een vraag op een consumentenforum overbodig moeten maken.
Resume blijf ik erbij dat cliënt de advocaat achter de broek aan moet gaan zitten.

Moneyman

Re: Letselschade door stukjes glas in vliegtuigmaaltijd, niet blij met afhandeling

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je miskent de voor de hand liggende mogelijkheid dat het gewoon een kansloze zaak is.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Karincocx schreef:
04 jun 2020 13:32
(...)
Thuis gekomen heeft TUI aansprakelijkheid erkend en ben ik op blijvend letsel gecontroleerd via een endoscopie. Gelukkig waren na 4 weken de wondjes binnenwaarts genezen. Echter hun verzekering zit in Engeland en na 2 jaar willen zij mij "afkopen" met een luttel bedrag van € 1000,-, terwijl alleen mijn persoonlijke schade al € 6000,- bedraagt. Ik heb ruim een jaar geleden een letselschadeadvocaat in handen genomen, maar die komt ook niet verder. Wat raadt u mij aan?
U heeft letsel opgelopen , maar deze wondjes genazen na 4 weken,dus er is gelukkig geen blijvend letsel, wel een verpeste vakantie.
Mogelijk hebben toch ook de Jetlag en misschien een virus meegespeeld.
U heeft het eea direct bij Tui gemeld, maar er is in die 3 weken geen arts bezocht, daarmee is de bewijslast moeilijk zo niet onmogelijk geworden , dus die € 1000 is een doekje voor het bloeden. Ik zou het maar aannemen , beter dan niets.
Die advokaat ziet er kennelijk ook geen heil in.
En dat uw kinderen zich dood verveelden , tja dat kan ook op een camping in Renesse bv.

Maar waaruit bestaat uw persoonlijke schade dan van € 6000 ? Daar ben ik wel benieuwd naar .

De Gelaarsde Kat

Ongelezen bericht door De Gelaarsde Kat »

moederslink schreef:
08 jun 2020 19:52
Maar waaruit bestaat uw persoonlijke schade dan van € 6000 ? Daar ben ik wel benieuwd naar .
Ik krijg de indruk dat TS (letsel)schade verwart met smartengeld.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Hou toch op met moeite doen. Topicstarter komt nooit meer terug, en wil einde van het verhaal gewoon proberen een gratis vakantie er uit te slepen. Drie weken ziek door stukjes glas in een vliegtuigmaaltijd is gewoon een onzinverhaal. En zeker als je in die drie weken niet naar een dokter bent geweest en verder geen bewijs hebt.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Arizonakid schreef:
08 jun 2020 21:21
Hou toch op met moeite doen. Topicstarter komt nooit meer terug, en wil einde van het verhaal gewoon proberen een gratis vakantie er uit te slepen. Drie weken ziek door stukjes glas in een vliegtuigmaaltijd is gewoon een onzinverhaal. En zeker als je in die drie weken niet naar een dokter bent geweest en verder geen bewijs hebt.
Een wondje aan de darmwand geneest binnen enkele uren/dagen en geen weken. Dat een arts direct over zou gaan tot repatriëren is onzin, deze zal gewoon onderzoek doen. Bij wondjes in je darmwand is repatriëren helemaal niet nodig. Maar TS reageert hier al 4 dagen niet meer en verwacht hem niet terug.

Maar ik zou hem adviseren pak die EUR 1000,00 want door je eigen keuzes in de VS kun je nu nooit meer aantonen dat je "schade" van EUR 6000 door een glasstukjes komt of door iets anders.

Gesloten