LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
En uw vraag? Of komt u alleen maar uw klacht dumpen?
-
- Berichten: 741
- Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Gelukkig geeft u zelf al aan "alle waar naar z'n geld".
Dus inderdaad geen "klaagzang" of gezeur, maar enkel een mededeling.
Is volgens mij ook niks mis mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
v.d.Heyden
Dus inderdaad geen "klaagzang" of gezeur, maar enkel een mededeling.
Is volgens mij ook niks mis mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
v.d.Heyden
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Misschien een beetje muggeziften, maar uw aanvulling dat de touroperator geen SGR is, speelt hier geen enkele rol. SGR is enkel voor faillisementen.
Voor kwaliteit (klachten, Geschillencommissie etc) moet de organisatie lid van ANVR zijn.
Voor kwaliteit (klachten, Geschillencommissie etc) moet de organisatie lid van ANVR zijn.