LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Martinair boekt zomaar vlucht om
-
Martinair boekt zomaar vlucht om
Ik heb een maand of twee geleden een ticket naar Miami geboekt voor 23 april en heb gewoon het e-ticket ontvangen. Afgelopen week kreeg ik een mailtje dat mijn vluchttijden zijn veranderd. Ik dacht: een uurtje later of eerder vliegen, prima. Maar ze hebben de vlucht van donderdag gecancelled en mij en mijn vriendin omgeboekt naar woensdag. Volkomen absurd natuurlijk. Ik heb ze gebeld en gezegd dat dat toch niet zomaar kan, en het antwoord was (letterlijk): Jawel, dat kan wél zomaar. Nu heb ik maar omgeboekt naar vrijdag de 24e april, omdat we de 22e gewoon moeten werken, maar dat betekent dus dat onze vakantie met een dag ingekort wordt. Belachelijk toch?
Re: Martinair boekt zomaar vlucht om
Wees blij, een dag minder in de VS en een dag langer in ons mooie Holland (je moet niet van alles een probleem maken)
je had ook die dag vrij kunnen vragen had je gewoon op vakntie gekunt uw heeft hier nu toch ook voor vrij moeten nemen dus 2 dagen maak dan ook niets uit
-
Volgens de regelgeving m.b.t. annuleringen hoeft de luchtvaartmaatschappij geen vergoeding aan te bieden, indien de annulering meer dan 2 weken voor vertrek wordt medegedeeld. Zie ook deze site.
Afhankelijk van je reisverzekering kun je eventueel wel je verzekeringsmaatschappij aanspreken.
Afhankelijk van je reisverzekering kun je eventueel wel je verzekeringsmaatschappij aanspreken.