LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Martiniar, waar ben je??
Martiniar, waar ben je??
Ik heb al een aantal reisgidsen bekeken maar kom eigenlijk (bijna) nergens Martinair tegen als vervoerder. Bijna altijd Transavia/Basiq Air en ook wel Dutchbird. Nu heb ik goede ervaringen met Martinair en helaas niet zulke goede met Transavia/Basiq Air. (Ook Dutchbird schijnt geweldig te zijn!)
Nu wil ik niet zover gaan om de vakantie af te stemmen op de vervoerder maar ik zou toch wel eens willen weten welke organisaties met Martinair werken?? Wie o wie weet dit?
Nu wil ik niet zover gaan om de vakantie af te stemmen op de vervoerder maar ik zou toch wel eens willen weten welke organisaties met Martinair werken?? Wie o wie weet dit?
Re: Martiniar, waar ben je??
Kijk eens in de Arke gidsen......
De meeste pakketreizen worden uitgevoerd met Martinair.
De meeste pakketreizen worden uitgevoerd met Martinair.
O ja, en ook Holland International werkt veel met Martinair.
Dit haalde ik van een ander topic (paar minuten geleden). Ik weet natuurlijk wel dat Martinair zelf geen pakketreizen heeft! Maar ik wilde weten met zie ze samenwerken. Dank voor bovenstaande gasten, ik ga op zoek!martin air heeft geen pakket reizen
Ik zal je een reactie geven dens en dat is dat ik ga vliegen met martin air naar samos sinds lange tijd geleden dat ik martinair ben gevlogen. Ook wel twee keer met dutschbird maar ga absoluut een reis boeken die met transavia gaat of martin air Nooit meer dutschbird maar dat is persoonlijk ondervinding.En deze martin air vliegt in oktober naar samos en de reisorganisatie is oad.Want wij kijken altijd met welke maatschappij gevlogen word.Ik wens jou een fijne en mooie vakantie toe
Met welke maatschappij je ook vliegt.Wij hebben al jaren met hun gevlogen en het beviel en bevalt prima.Heb een fijne tijd.
Moos-nel
Met welke maatschappij je ook vliegt.Wij hebben al jaren met hun gevlogen en het beviel en bevalt prima.Heb een fijne tijd.
Moos-nel
Wat is er dan gebeurd, Moos-Nel??Nooit meer dutschbird maar dat is persoonlijk ondervinding.
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Dutchbird naar Spanje!
Alleen jammer van die "veranderende eetculturen".
St.
Ik heb helaas zeer slechte ervaringen met Transavia/Basiq Air. En niet 1 keer maar meerdere keren. Het toppunt was vorig jaar toen wij naar Sri Lanka gingen. We kregen de tickets en toen zag ik dat het Transavia was (ik wist niet dat ze ook zo ver vlogen). Het was 1 grote ramp. Ik ben bijna 2 meter lang en heb gebeld met Transavia om extra beenruimte. Ook het reisburo heeft dit gedaan. Maar Transavia wilde helemaal niets reserveren. Toen we gingen inchecken, zeeer ruim van tevoren (de balie was nog niet eens open, we waren de eersten) waren alle stoelen met extra beenruimte al weg. En toen we in het toestel kwamen zaten daar mensen die maximaal 1,60 meter waren. Ik zat dus met mijn 2 meter 11 uren opgepropt in zeer slechte stoelen. Ik kon me niet bewegen. En dan zitten de kleinste mensen van het toestel op de ruimste plaatsen. Er kom ook niet geruild worden, men wilde niet meewerken. Omdat onze vakantie begonnen was hebben we ons daar maar niet al te druk over gemaakt, je schiet er toch niets mee op. Maar het is wel belachelijk. Verder nog meer meegemaakt maar dat vertel ik wel een andere keer....mijn bloeddruk begint weer te stijgen als ik eraan terugdenk
En Nel, hoe smaakte de poffertjes eigenlijk?
Ben ik helemaal vergeten te vragen.
Ik heb het Arke boek voor me liggen en Arke zegt dat zij gratis verzorging bieden aan boord (maaltijd/drinken)
Echter in de prijsbijlage van Arke staat dat niet op ALLE vluchten complete verzorging gegeven wordt.
Naar Karpathos bijv. niet.
Maar in de prijsbijlage staat ook dat vluchtuitvoering met div. gerenommeerde binnen- en buitenlandse luchtvaartmij. plaatsvindt.
Transavia wordt ook in dat rijtje genoemd en is de enige met een a la carte service (betalen dus voor je eten).
Bij de andere (o.a. Martinair) is die service gratis. Toch wel raar eigenlijk.
Maar goed. Eerst even een metaxa 7*.
Ben ik helemaal vergeten te vragen.
Ik heb het Arke boek voor me liggen en Arke zegt dat zij gratis verzorging bieden aan boord (maaltijd/drinken)
Echter in de prijsbijlage van Arke staat dat niet op ALLE vluchten complete verzorging gegeven wordt.
Naar Karpathos bijv. niet.
Maar in de prijsbijlage staat ook dat vluchtuitvoering met div. gerenommeerde binnen- en buitenlandse luchtvaartmij. plaatsvindt.
Transavia wordt ook in dat rijtje genoemd en is de enige met een a la carte service (betalen dus voor je eten).
Bij de andere (o.a. Martinair) is die service gratis. Toch wel raar eigenlijk.
Maar goed. Eerst even een metaxa 7*.
Ben toch erg benieuwd!Verder nog meer meegemaakt maar dat vertel ik wel een andere keer....
Kan altijd belangrijk zijn voor potentiële (vlieg-)vakantiegangers c.q. reisconsumenten.
St.
Dat heb je als je lang bent.Dat was ook bij dutschbird het geval en hebben voor de man gezord dat hij vooraan kon zitten met genoeg been ruimte .Want ik kon het niet aanzien.Zodoende heeft deze meneer alsnog een fijne vlucht gehad en wij waren daar blij mee want als je dat zag dat die man zijn benen nergens kwijt kan moet er iets gebeuren. Toch ruim van te voren als u weet met wie u gaat aanvragen met klem en ik hoop dat u dan wel mede passagiers zijn die op de bres gaan.
Ik kom niet meer terug hier veel plezier samen
Ik kom niet meer terug hier veel plezier samen
Nou Dens, reken er maar op dat er onderhands wel e.e.a. geregeld wordt.Maar Transavia wilde helemaal niets reserveren. Toen we gingen inchecken, zeeer ruim van tevoren (de balie was nog niet eens open, we waren de eersten) waren alle stoelen met extra beenruimte al weg. En toen we in het toestel kwamen zaten daar mensen die maximaal 1,60 meter waren.
2 Jaar geleden waren wij op Kreta en kwamen met mensen in gesprek die ook in ons app.comlpex zaten.
Hun dochter werkt bij Transavia en regelde voor hun de stoelen, zowel op de heenreis als terug.
Zelfs bij het inchecken werden zij met voorrang behandeld. Iedereen moest in de rij staan, maar de hostess ging voor hun inchecken.
Krommer kon het niet.
En inderdaad, zoals jij beschrijft: deze mensen zaten dus bij een deur, languit gestrekt en anderen die langer waren zaten zowat met hun knie tegen hun oren aangedrukt (bij wijze van spreken dan).
Ik heb toch echt goed gekeken, maar het was toch echt niet de koningin, dus ik wil maar zeggen....
Metaxa
Hoi hoe poffertjes smaken overheerlijk met vol poedersuiker en keurig warm op gediend.Foppe heeft het gevonden en het klopt dat karpathos er buiten valtHet klopt wat er weer gegeven wordt in arke boek met bijlage.Hij las het net voor.Ik zal eens verder neuzen en er is daar een verschrikkelijk mooi appartement bij gekomen. En veel soorten ouzo zodat jee er niet meer uit kan komen.Maar goed metaxa 7 Foppe drinkt die ook en is zachter.En gelukkig vliegt transavia daar ook heen
Metaxa gewoon poffertjes nemen dan zit je helenmaal gebeitelt.
Iedereen veel vlieg plezier en een fijne basiq air. en ook een prettig verblijf.
Dag metaxa de groetjes van ouzo-metaxa
Hoi hoe poffertjes smaken overheerlijk met vol poedersuiker en keurig warm op gediend.Foppe heeft het gevonden en het klopt dat karpathos er buiten valtHet klopt wat er weer gegeven wordt in arke boek met bijlage.Hij las het net voor.Ik zal eens verder neuzen en er is daar een verschrikkelijk mooi appartement bij gekomen. En veel soorten ouzo zodat jee er niet meer uit kan komen.Maar goed metaxa 7 Foppe drinkt die ook en is zachter.En gelukkig vliegt transavia daar ook heen
Iedereen veel vlieg plezier en een fijne basiq air. en ook een prettig verblijf.
Hallo ouzo-metaxa. Heb je het al gezien? Die topic over chatsites is op slot gegaan. Daar we ze zelf zo fel op tegen zijn, daar zijn ze daar zelf volop aan het chatten gegaan. Zo zijn ze dus ten onder gegaan aan hun eigen inzet. Dat noem ik nou pas lachen. En, een beetje leedvermaak mag er toch ook wel zijn. Goed dat we rustig af en toe nog eens wat laten horen. Zo scheidt zich het kaft van het koren....
groetjes en tot wederhoren. metaxa 7* met een illegale palmboom uit Karpathos
Ja en je weet niet alles en daar heb ik lol om want een klein beetje dit en datje en het mooie inkoppen was goed zo is het gekeerd Ik kan meer zeggen maar niet hier.Ik ben even aan het denken.Maar het is over nu en wat nu????Dat is de hamvraag !!!!!!A.K zal verrast zijn Want als jij goed gelezen had over die koeien had je wat kunnen ontdekkenMaar je stuurde mij met het vee naar gr land terug.Het klonk gek maar ik die niet zo snel doorheb vond het el leuk. maar we zitten nu mooi en gaan ze andere pesten en blijf er niets over. maar we vliegen nu met de veestapel terug die ik geleend had En nog we basiq air wan ik ga zo de dieren terug brengenmet al dat voer en foppe helpt me ze weg te brengen.Dag mensen tot horens weer en ik kom weer wanneer het kan en safe is Ouzo -metaxa
[/u]Metaxa
Hallo ouzo-metaxa. Heb je het al gezien? Die topic over chatsites is op slot gegaan. Daar we ze zelf zo fel op tegen zijn, daar zijn ze daar zelf volop aan het chatten gegaan. Zo zijn ze dus ten onder gegaan aan hun eigen inzet. Dat noem ik nou pas lachen. En, een beetje leedvermaak mag er toch ook wel zijn. Goed dat we rustig af en toe nog eens wat laten horen. Zo scheidt zich het kaft van het koren....
Ja en je weet niet alles en daar heb ik lol om want een klein beetje dit en datje en het mooie inkoppen was goed zo is het gekeerd Ik kan meer zeggen maar niet hier.Ik ben even aan het denken.Maar het is over nu en wat nu????Dat is de hamvraag !!!!!!A.K zal verrast zijn Want als jij goed gelezen had over die koeien had je wat kunnen ontdekkenMaar je stuurde mij met het vee naar gr land terug.Het klonk gek maar ik die niet zo snel doorheb vond het el leuk. maar we zitten nu mooi en gaan ze andere pesten en blijf er niets over. maar we vliegen nu met de veestapel terug die ik geleend had En nog we basiq air wan ik ga zo de dieren terug brengenmet al dat voer en foppe helpt me ze weg te brengen.Dag mensen tot horens weer en ik kom weer wanneer het kan en safe is Ouzo -metaxa
Gaan we nu hier gewoon verder? Weer een topic verzieken? Nee toch. Alsjeblieft, alsjeblieft. Ik ga bijna smeken.....blijf hier weg en verziek niet dit topicje
Zeg Ouzo Metaxa te veel Ouzo gedronken of zo?
Ik snap niets van hetgeen je schrijft.
Waar gaat het over?
O ja wij zijn ook een keer met Martinair de lucht in geweest.
Is wel bevallen. Ruim toestel.
Je weet wel aan de raamkanten 3 stoelen en dan nog een rij in het midden. Echt ruim. Heerlijk.
Krijg je niet dat opgesloten gevoel.
Nou, dat kan weer leuk worden, want ik ben er ook weer.
Dit gaat dus over Martin Air?
Gast 500, Martin Air heeft meerdere modellen vliegtuigen. Wij waren vorig jaar met hen (en OAD) op vakantie naar Turkije en vlogen toen met een MD 11. Inderdaad lekker ruim, maar ik vraag toch meestal om de laaste 2 plaatsen helemaal achterin. Hinder je niemand en lekker met z,n beidjes. En de rest van de familie er voor.
Afgelopen Juni waren we weer met hen naar Spanje ( en Arke) en toen met een Airbus. Een stuk kleiner dan die MD 11. Daar in die airbus heb je alleen aan beide zijden 3 stoelen. Maargoed, voor ons groot zat. En zoveel beenruimte heb ik gelukkig niet nodig. (1.58 m)
Even nog een vraag aan Nel! Jeetje, het was wat op die andere topic hè? Wat een bagger op een gegeven moment zeg! Maar Nel, mag ik vragen, wat is nu eigenlijk Metaxa? Is dat een soort wijn? Ik dacht dat!
Nu, prettige avond en voor anderen een goed weekend. Gr. AK
Dit gaat dus over Martin Air?
Gast 500, Martin Air heeft meerdere modellen vliegtuigen. Wij waren vorig jaar met hen (en OAD) op vakantie naar Turkije en vlogen toen met een MD 11. Inderdaad lekker ruim, maar ik vraag toch meestal om de laaste 2 plaatsen helemaal achterin. Hinder je niemand en lekker met z,n beidjes. En de rest van de familie er voor.
Afgelopen Juni waren we weer met hen naar Spanje ( en Arke) en toen met een Airbus. Een stuk kleiner dan die MD 11. Daar in die airbus heb je alleen aan beide zijden 3 stoelen. Maargoed, voor ons groot zat. En zoveel beenruimte heb ik gelukkig niet nodig. (1.58 m)
Even nog een vraag aan Nel! Jeetje, het was wat op die andere topic hè? Wat een bagger op een gegeven moment zeg! Maar Nel, mag ik vragen, wat is nu eigenlijk Metaxa? Is dat een soort wijn? Ik dacht dat!
Nu, prettige avond en voor anderen een goed weekend. Gr. AK
De europese bestemmingen hebben maar aan twee kanten stoelen met een gangpad gast 5oo maar wat u bedoeld is voor verre bestemmingen. de kleinere gaan naar europa van martin air en ga daar mee vliegen.Het is veranderd in de loop der tijden.Vroeger zat ik er wel eens in met onze kinderen.naar malaga en eenkeer toen air holland aan de ketting lag ben ik ook met zo n toestel vertrokken van heraklion naar amsterdam.U Moet wel bij blijven en met de tijd mee gaan gast 500.m.vr. gr. moos-nel
Hoi A.K.
Nu metaxa is een griekse cognac en geen wijn en in aantal sterren.Foppe vind het lekker.En ik vind die likeur met wat erop en een tikje kaneel het einde.Dat kregen wij na het eten altijd.Maar ja het is gesloten en maar goed ook. Ik was erbij toen ik het las.O ja Gast 500 ben jij het werkelijk of ben je de nepper van gisteren die ik en mijn man gesproken hebben.???Als jij de echte was of de nepper.Leer dan een grote les hieruit. Een beleefdsheids les tegen mensen die je nog nooit een kwaad woord over je gezegd hebben.Ik hoop het voor je dat je de echte bent .Je weet het nog van gisteren.?????Dus gast pas op want anders hebben ze jou ook gekloont.Succes 5oo.En a,k We gaan niet met die grote denk ik.Ben wel benieuwd.Groetjes...Moos-nel
Nu metaxa is een griekse cognac en geen wijn en in aantal sterren.Foppe vind het lekker.En ik vind die likeur met wat erop en een tikje kaneel het einde.Dat kregen wij na het eten altijd.Maar ja het is gesloten en maar goed ook. Ik was erbij toen ik het las.O ja Gast 500 ben jij het werkelijk of ben je de nepper van gisteren die ik en mijn man gesproken hebben.???Als jij de echte was of de nepper.Leer dan een grote les hieruit. Een beleefdsheids les tegen mensen die je nog nooit een kwaad woord over je gezegd hebben.Ik hoop het voor je dat je de echte bent .Je weet het nog van gisteren.?????Dus gast pas op want anders hebben ze jou ook gekloont.Succes 5oo.En a,k We gaan niet met die grote denk ik.Ben wel benieuwd.Groetjes...Moos-nel