LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miami Playa

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Agnes

Miami Playa

Ongelezen bericht door Agnes »

Naar aanleiding van de uitzending van gisteravond kwam onze bedorven vakantie weer helemaal boven. Ook wij zijn daar geweest anderhalf jaar geleden. Van de geboekte accomodatie klopte helemaal niks. Wij belandden in een varkenshok inplaats van in een leuk bungalootje. Die er na zoeken wel waren maar die allemaal bezet waren. Overboekt dus. We kregen na een hoop stampij dan wel een ander huis maar dat was tegenover de bouwput van een nieuwbouwcomplex. Een hele dag herrie en kabaal. Wij kregen na onze klacht bij het reisbureau een excuusbrief en een bloemenbon van Fl. 25,--, maar dat is wel een kleine pleister op de wond, want je vakantie is verpest. Miami Playa was toen ook al een grote bouwput, dus ik denk dat het tot nu toe niet veel veranderd is. Er werd daar zoveel uit de grond gestampt dat ze daar voorlopig nog niet uitgebouwd zijn. Ook de omgeving liet veel te wensen over. Echt een klein Spaans badplaatsje in opkomst. Dus mensen, wie een vakantie wilt boeken naar Miami playa, helaas is het te ver om even te gaan kijken waar je komt te logeren, maar denk eerst 2x na voordat je daar naar toe wilt.

aansteker

Re: Miami Playa

Ongelezen bericht door aansteker »

Niet zo vreemd zou ik zeggen . Heel veel buitenlanders vinden de nederlanders ( duitsers en engelsen ook ) varkens vandaar !!!!

Gast

Re: Miami Playa

Ongelezen bericht door Gast »

Aan steker,waarom zijn wij voor de buitenlanders bestempeld als varkens ?????Ik heb het gelukkig nooit ondervonden.En ik ben toch wel weggeweest.Ze mogen mij best een kaaskop noemen maar noem mij geen varken .Hoe weet je dat aansteker dat zou ik wel eens willen weten !!!!!!!!!!!!! Ik knor niet eet netjes met bestek en boer niet.!!!
En ik spreek met tweee woorden.Hoezo varken!!!!!!! :!: :roll: :? :wink:

Gesloten