Onlangs was ik op zoek naar een rondreis Egypte. Ik kwam uit op de site van gomundo.nl. Hier staan interessante aanbiedingen vermeld voor 8-daagse reizen naar Luxor en Caïro, evt. gecombineerd met een Nijlcruise. Het hele programma staat uitgebreid beschreven en klinkt erg aantrekkelijk voor die prijs. Slechts in 1 zin in de beschrijving spreekt gomundo over "indien u het excursiepakket geboekt heeft...". Hieruit blijkt dus dat dit niet standaard in de prijs zit. Nergens op de hele site staat vermeld hoeveel dit excursiepakket zou moeten kosten. Je kunt ook een keuze maken van het aantal sterren m.b.t. je accommodatie. Ook hier staat geen meerprijs van vermeld. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met Go Mundo, blijkt dat het excursiepakket 159 euro p.p. kost en er sterk aangeraden wordt een hogere sterrenaccommodatie te nemen dan je gewend bent, dit aangezien het aantal Egyptische sterren niet overeenkomt met de Nederlandse sterren die wij gewend zijn. Per extra ster ben je 50 euro duurder uit! Ga je de rekensom opnieuw maken, ben je dus minstens 209 euro duurder uit dan je in eerste instantie zou denken. Dit vind ik pure misleiding, want mensen die de reis via de site boeken, en denken dat ze voor 289 euro (vanaf prijs) een goedkope week vakantie hebben, komen dus bedrogen uit.
Go Mundo deelde mij telefonisch mee dat het technisch niet mogelijk was om die extra prijzen te publiceren!! Wat een onzin, tegenwoordig is toch alles mogelijk om via internet te publiceren? Er is wel een mogelijkheid om een annulerings-/reisverzekering aan te vinken, dan kan dit toch ook met een excursiepakket? Volgens Go Mundo zou niet iedereen geïnteresseerd zijn in deze excursies. Het lijkt mij dat je dan een totaal andere reis uitzoekt, een strandvakantie o.i.d. Ik zou graag zien dat Radar hier iets mee deed, of op zijn minst een reactie van andere Radarkijkers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misleiding bij [url]www.gomundo.nl[/url]
Re: misleiding bij [url]www.gomundo.nl[/url]
Go Mundo is geen touroperator maar een reisagent die reizen van anderen aanbiedt, het is een onderdeel van het reisbureau Ticket Easy, die onder diverse namen werkt. De betreffende Egypte reis is van de touroperator Q International of Sky tours, vermoedelijk van de laatste gezien het losse excursiepakket. De genoemde organisaties zijn bij de meeste reisbureaus te boeken en U betaalt dezelfde prijs als via internet.
-
GOEDKOOP OP VAKANTIE MET TRAVELCOMPAS
LAAGSTE PRIJS GARANTIE
VOORDELIG VAKANTIE
VLIEGTICKET- STEDENTRIP-ZOMERVAKANTIE-WINTERVAKANTIE-
VAKANTIE MET TRAVELCOMPAS ALTIJD LAAGSTE PRIJS
KIJK SNEL ONZE WEBSITE
OF BEL ONS
0237510630
LAAGSTE PRIJS GARANTIE
VOORDELIG VAKANTIE
VLIEGTICKET- STEDENTRIP-ZOMERVAKANTIE-WINTERVAKANTIE-
VAKANTIE MET TRAVELCOMPAS ALTIJD LAAGSTE PRIJS
KIJK SNEL ONZE WEBSITE
OF BEL ONS
0237510630
ik lag nu al weer TRAVELCOMPAS
is een onderdeel van corendon net als comundo kijk maar eens wat er staat je blijft lagen met die gasten ze maken er gewoon een puin kijk maar naar sbs ze doen er geen donder aan en als de tv er bij komt kan het wel dus trap er niet in kijk maar op sgr kijk off ze lit zijn en dat zijn ze kijk wie hier onder staat
SGR-nummer 2498
Handelsnaam Travelcompas
Juridische naam Corendon International Travel BV
Adres Singaporestraat 82
Plaats Lijnden
Website www.corendon.nl
is een onderdeel van corendon net als comundo kijk maar eens wat er staat je blijft lagen met die gasten ze maken er gewoon een puin kijk maar naar sbs ze doen er geen donder aan en als de tv er bij komt kan het wel dus trap er niet in kijk maar op sgr kijk off ze lit zijn en dat zijn ze kijk wie hier onder staat
SGR-nummer 2498
Handelsnaam Travelcompas
Juridische naam Corendon International Travel BV
Adres Singaporestraat 82
Plaats Lijnden
Website www.corendon.nl