LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moeite met omboeken TUI-reis

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
waterbos

Moeite met omboeken TUI-reis

Ongelezen bericht door waterbos »

op 27/9/2019 een reis geboekt bij tui met zes personen in de periode 6mei 2020 ,vier van deze personen hebben de reis af geboekt bij tui. nu kan je gratis omboeken bij tui volgens de reclame, maar dat klopt niet .ik had samen met mijn vrouw omgeboekt naar 27-09-2020 maar mijn geld van 350 euro van mijn eerste aanbetaling van 27-09-2019 konden ze niet mee nemen ,dat werd in korting gebracht op
de reis van 27-09-2020 onder de naam van vakantie omruil garantie 300,= de vijtig euro konden ze wel meenemen inde prijs ,maar mocht het zijn dat omwat voor reden dan ook ik september ook niet kan dan krijg ik een voucher voor 1736,= .ik heb gebeld met het hoofdkantoor het kan administatief niet anders dat vind ik gek wand ze maken overal reclame nu krijg ik een sigaar uit eigen doos de dame zeg in het reis buro dat komt allemaal dan wel in orde ,ik zei zet het allemaal op papier dat ik mijn volledige bedrag bij anulering in september terug krijg,dat kon niet

Jablan
Contacteer:

Re: Moeite met omboeken TUI-reis

Ongelezen bericht door Jablan »

Wat ik uit dit verhaal begrijp:
- Omboeken is gelukt zonder extra kosten.
Op dit moment kan geen enkele reisorganisatie garanties geven voor reizen in het najaar.

Lees ook: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... -doorgaat/

Persoonlijk vraag ik mij af waarom je 6 maanden van te voren al boekt. De prijzen zijn niet vreselijk anders dan 60-30 dagen voor vertrek bij dit soort pakketreizen.

Gesloten