LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] naam op ticket ryanair
naam op ticket ryanair
Ik schrik nogal van al die berichten over een foute naam op je ticket. Ik vermeld namelijk altijd alleen maar mijn voorLETTER en achternaam op de reservering en dat is altijd goed gegaan. Nu gaan we binnekort naar London en gezien de recente bomaanslagen ben ik bang voor strenge contoles bij ryanair. Weet iemand of het verstandig is om het zo te laten of toch maar even de voornaam te laten vermelden en dan maar 65 euri te betalen?
-
Re: naam op ticket ryanair
Ik kan mij sterk vergissen, maar volgens mij zijn de regels voorletter en achternaam en heb ik nog nooit een ticket gezien waar een volledige voornaam op staat.
Het is dus wel zo dat bij Ryanair verplicht is om je 1e voornaam uit je paspoort te vermelden bij boeking. Omdat niemand precies wist hoe het zat heb ik toch maar Ryanair gebeld en de situatie uitgelegd en een ontzettend vriendelijke engelstalige man (nadat ik eerst een chagerijnige belg had gesproken) heeft me geweldig geholpen!
Goede service!!
Goede service!!
is bij alle maatschappijen eigenlijk zo. Voorletter volstaat soms ook maar belangrijkste is om te letten op vermelding zoals in je paspoort.
Hans kan je roepnaam zijn terwijl je officieel Johannes heet. Dan moet je dus J. ipv H. opgegeven. Daar gaan veel mensen de fout mee in.
Hans kan je roepnaam zijn terwijl je officieel Johannes heet. Dan moet je dus J. ipv H. opgegeven. Daar gaan veel mensen de fout mee in.