LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Naam op vliegticket wijzigen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Bramz

Re: Naam op vliegticket wijzigen

Ongelezen bericht door Bramz »

Ik vind het absurd dat het zoveel geld moet kosten. Zelf heb ik het dus recentelijk ook meegemaakt. Een half jaar geleden heb ik een tweede ticket moeten aanschaffen, omdat ze bij de vliegtuigmaatschappij "China airlines" het ticket niet konden wijzigen. Ik heb het niet zomaar opgegeven en het juridisch loket gebeld, de vliegtuigmaatschappij gemaild en gebeld en zij vertelden mij dat ik het alleen kon annuleren en dan wachten of ik er nog iets van terug zou krijgen.
Mijn officiële naam is: "Lambert". En mijn roepnaam is: "Bram". Een fout wat mij duur heeft komen te staan. De ticket kostte 800 euro en uiteindelijk heb ik 200 euro terug gekregen, omdat ik de vlucht heb geannuleerd en de luchthavenbelasting terug kon krijgen. Ik vind het crimineel dat zij dit op deze manier hebben gedaan en ik voel me bestolen. Ik werk me uit de naad voor een paar weken voor die 600 euro. En zij verdienen het met een foutje van een hard werkend iemand. Ook heb ik gehoord van de dame aan de telefoon dat het niet de eerste keer was, deze fouten worden dagelijks gemaakt. Schandalig!!

Gesloten