LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Dirkie
Berichten: 2988
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Ongelezen bericht door Dirkie »

De strekking van mijn bijdrage kwam er op neer dat als je vriendelijk en correct blijft als je met iemand aan de telefoon zit (of schrijft op een forum zoals dit) je meestal meer bereikt dan met vloeken en schelden. Vandaar mijn opmerking over de kreet 'stom grietje'.
En volgens mij heeft de topic starter dit inmiddels ook ondervonden met de firma D-Reizen.

En aangezien de bijdrage van sprookje inmiddels aangepast is heeft het geen zin voor mij om nog verder in te gaan op de spelfouten die er in zaten!

En omdat de topic starter inmiddels ook goed geholpen is, lijkt het mij beter, dat ik verder niet meer reageer in dit topic. Dat blijf ik dan wel doen in andere topics!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Ongelezen bericht door sprookje »

Dus plots zou ik iets veranderd hebben ,als ik niet kan spellen hoe weet ik dan wat fout zou zijn!
Trouwens de trouwe bezoekers van dit forum weten wel of ik zo dom ben of niet en zij weten ook hoeveel spellings fouten ik wel of niet maak en een nieuweling kont mij uitmaken voor dom.
Alsof ik mij dat zou aantrekken ,NEE dus.
En volgens mij is er nog helemaal niks opgelost!

woppa55
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jun 2007 22:01

Re: NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Ongelezen bericht door woppa55 »

Volgens mij is sprookje nog steeds niet op de hoogte van de regeltjes van de ANVR,die zeggen namelijk duidelijk dat de reisoperator binnen 3 werkdagen die fout kan corrigeren en na die tijd is dat niet meer mogelijk.Angel kan zo als eerder al vermeld de reis kosteloos annuleren.Eerst toch maar ff de regeltjes lezen mensen en dan pas een reactie geven.Enne sprookje wie beledigt er nu???Wat geeft jou het recht om mensen die bij een reisbureau werken te beledigen??En ja dit is de enigste forum waar ik op reageer omdat mij dit zelf al eens overkomen is bij Neckermann.Ik raad dan ook iedereen af om bij Neckermann te boeken.En ja dit is de 50ste alias van mij.Als jullie dit willen geloven is mij dat best,ik weet wel beter.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Ongelezen bericht door sprookje »

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 25 Jun 2007 21:17 door eeliane


--------------------------------------------------------------------------------

Zou er niet op rekenen, ze hebben een fout gemaakt wrs een drukfout die door 1 of andere domme medewerker aldaar onterecht als aanbieding is bestempeld.
------------------------------------------------------------------------------------pas op eeliane of dirkie bestempeld jou ook als dom!

Geplaatst op 25 Jun 2007 12:47 door Dirkie
En gezien het aantal spel fouten in de bijdrage van sprookje vraag ik me af wie er ..... is
------------------------------------------------------------------------------------

Hey dirkie waar blijven mijn spellings fouten als je iets beweerd moet je het ook hard kunnen maken!!
anders ben jij de dommerik
______________________________________________________________________

Beter leren lezen woppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en verder sluit ik hier voor mij af en geef ik hier geen reakties meer!

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: NECKERMANN biedt standaard kamer ipv superior

Ongelezen bericht door eeliane »

waar heb je het ook over, zie totaal geen verband met het neckerman verhaal

Gesloten