LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Non Stop vlucht dus niet
-
Non Stop vlucht dus niet
wij hebben afgelopen week via vliegtickets.nl voor 4 personen een vlucht geboekt naar Curacao volgend jaar
We hebben daarvoor expliciet gekozen voor een non stop vlucht om de reistijd wat te beperken
Bij de boeking stond dat expliciet vermeld en de keuze was snel gemaakt
Boeken, betalen en ok dus
Binnen no-time een mail retour met de bevestiging
Op de bevestiging stond vermeld dat zowel op de heen- als de terugvlucht een tussenstop was ingepland
ten eerste hadden we meer betaald om dit te voorkomen en ten tweede was het zo niet geboekt
gelijk in de telefoon geklommen en aangegeven dat we zo niet hadden geboekt
een telefoniste vermeld vervolgens dat non stop kan betekenen dat er tussendoor voor zo'n lange vlucht nog getankt moet worden (wat betekent non-stop eigenlijk?) een vreemde opmerking dus (stoppen in aruba of bonaire?)
al met al hebben we gelijk ons geld retour gevraagd waarbij de opmerking kwam dat dit wel eens een week kon gaan duren!
de volgende dag weer gebeld met het verzoek zo spoedig mogelijk ons geld terug te storten. nou dat is uiteindelijk direct gedaan
we hebben nu geboekt via D-reizen en zijn uiteindelijk nog 80 euro goedkoper uit
als we het niet hadden gezien had het in later stadium waarschijnlijk niet meer teruggedraaid kunnen worden
let dus op! dit zijn geen eerlijke praktijken
als ze dit bij meer mensen op deze slinkse wijze proberen gaat er heel wat geld naar de verkeerde plaats
We hebben daarvoor expliciet gekozen voor een non stop vlucht om de reistijd wat te beperken
Bij de boeking stond dat expliciet vermeld en de keuze was snel gemaakt
Boeken, betalen en ok dus
Binnen no-time een mail retour met de bevestiging
Op de bevestiging stond vermeld dat zowel op de heen- als de terugvlucht een tussenstop was ingepland
ten eerste hadden we meer betaald om dit te voorkomen en ten tweede was het zo niet geboekt
gelijk in de telefoon geklommen en aangegeven dat we zo niet hadden geboekt
een telefoniste vermeld vervolgens dat non stop kan betekenen dat er tussendoor voor zo'n lange vlucht nog getankt moet worden (wat betekent non-stop eigenlijk?) een vreemde opmerking dus (stoppen in aruba of bonaire?)
al met al hebben we gelijk ons geld retour gevraagd waarbij de opmerking kwam dat dit wel eens een week kon gaan duren!
de volgende dag weer gebeld met het verzoek zo spoedig mogelijk ons geld terug te storten. nou dat is uiteindelijk direct gedaan
we hebben nu geboekt via D-reizen en zijn uiteindelijk nog 80 euro goedkoper uit
als we het niet hadden gezien had het in later stadium waarschijnlijk niet meer teruggedraaid kunnen worden
let dus op! dit zijn geen eerlijke praktijken
als ze dit bij meer mensen op deze slinkse wijze proberen gaat er heel wat geld naar de verkeerde plaats
Re: Non Stop vlucht dus niet
Hier wel een non stop vlucht, of niet?we hebben nu geboekt via D-reizen en zijn uiteindelijk nog 80 euro goedkoper uit
Denk het niet,of ik zie het niet goed maar vind geen non stop vluchten bij d reizen.Hier wel een non stop vlucht, of niet?
Of zie het het niet goed?Hans en Carla.
Of is dit verdoken reclame!
sprookje schreef:Denk het niet,of ik zie het niet goed maar vind geen non stop vluchten bij d reizen.Hier wel een non stop vlucht, of niet?
Of zie het het niet goed?Hans en Carla.
Of is dit verdoken reclame!
Je ziet het goed en denkt hetzelfde als ik.
Ben al meerdere malen naar Curacao geweest met Martin-Transa-Arke
en de KLM en ze hebben allemaal een tussenstop op Aruba of Bonaire vanaf Amsterdam.Terug van Curacao naar Amsterdam is zonder tussenstop.
en de KLM en ze hebben allemaal een tussenstop op Aruba of Bonaire vanaf Amsterdam.Terug van Curacao naar Amsterdam is zonder tussenstop.
-
retour inderdaad 2 uur langer maar niet op twee vluchten en geen 4 uur op heenreissecondadvies schreef:Hier wel een non stop vlucht, of niet?we hebben nu geboekt via D-reizen en zijn uiteindelijk nog 80 euro goedkoper uit
geen reclame gewoon een beetje frustratie
Dan heb ik nog een andere versie.Hans en Carla schreef:retour inderdaad 2 uur langer maar niet op twee vluchten en geen 4 uur op heenreissecondadvies schreef:Hier wel een non stop vlucht, of niet?we hebben nu geboekt via D-reizen en zijn uiteindelijk nog 80 euro goedkoper uitgeen reclame gewoon een beetje frustratie
Na de bevestiging van de vlucht, dat een tussenstop geplant is, nog even ergens anders gezocht, en gevonden.
Bij D-Reizen € 80,00 goedkoper, dan natuurlijk daar boeken.
Dan vrees ik dat er op de terugvlucht toch een korte tussenlanding gemaakt wordt. 2 uurtjes zou best kunnen. Klein uurtje langer vliegen en uurtje aan de grond mensen / bagage in- en uitladen en door. Regelmatig meegemaakt in het verleden met reizen naar het caraïbisch gebied.Hans en Carla schreef:retour inderdaad 2 uur langer maar niet op twee vluchten en geen 4 uur op heenreis
Nee, ik had geen ban. Ik was met vakantie.WGDB schreef:Emmy75 waar was je nou al die tijd ? Toch geen ban gehad