NS Hispeed,
Ronduit belachelijke service van NS Hispeed!
Weekendje Parijs: ingebroken op hotelkamer waardoor o.a tickets en bankpassen gestolen zijn.
Met goede moed bellen we NS Hispeed klantenservice...
Immers heb ik de bevestiging nog op de mail waar duidelijk onze naam, stoelnummers, treinstel etc. op staat.
Alleen wordt dit door NS Hispeed niet geaccepteerd aangezien het geen "geldig vervoersbewijs" is.
Enige oplossing zou zijn twee nieuwe kaartjes kopen a 129,- per stuk!
Ook moeten we nu op een ander tijdstip vetrekken aangezien de trein vol zit. Onze (originele) trein vertrekt dus inclusief de twee lege plaatsen van ons.
Medewerkster klantenservice geeft te weten dat ze me wel snapt maar dat dit nu eenmaal de procedure is!?
Het is beschamend dat een bedrijf als NS Hispeed zich anno 2014 gedraagt als een bedrijf met algemene voorwaarden uit 1920.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit verhaal vrienden en of familie over gaat halen om NS Hispeed te boeken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS Hispeed
Re: NS Hispeed
Tjsa, belachelijk gewoon want je staat in de computer en de plaatsen zijn gereserveerd dus waarom is het zo moeilijk de tickets opnieuw te verzenden (als pdf) en ze ter plaatse uit te printen.
OVerigens zou ik de reisverzekering even op de hoogte brengen dan krijgt u waarschijnlijk de kosten van de nieuwe tickets vergoed.
Nog een wijze les: laat nooit je belangrijke documenten achter op de hotel kamer.
OVerigens zou ik de reisverzekering even op de hoogte brengen dan krijgt u waarschijnlijk de kosten van de nieuwe tickets vergoed.
Nog een wijze les: laat nooit je belangrijke documenten achter op de hotel kamer.