LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oad
Re: oad
Omzetten is (bijna) altijd mogelijk. Dus je bent niet gebonden aan Onur Air. Alleen ligt het aan of er nog plaatsten in het toestel beschikbaar zijn op het moment van de vertrekdata en terug natuurlijk. En ja wil je wat anders als Onur Air zul je iets bij moeten betalen per zitplaats.Bij Martinair is het 14 euro p.p en Transavia 7 euro en er komt een bedrag bij aan de brandstoftoeslag.
Re: oad
Wat overboeken betreft als je al geboekt hebt en overboekt moet je ten eerste de extra kosten vergoeden voor martinair normaal rond de 14 euro en voor transavia rond de 7 euro en dan nog eens extra dossiers kosten aan touropperator en soms nog aan het reisbureau. Dit kan nog eens verhoogd worden als de touropperator zegt dat het om een extra ingelegde vlucht gaat.
Dus 14 euro van martinair is bij een normale boeking.
Dus 14 euro van martinair is bij een normale boeking.
Re: oad
Mensen vergeet niet dat de KLM de grootste aandeelhouder is van schiphol
Doordat die maatschappij niet tegen de prijzen van ONUR air opkunnen gaan ze allerlei akkefietjes zoeken.
De airbus vliegtuigen zijn weliswaar wat verouderd maar Mr Martin( schreuder) air vliegt erook mee hoor.
Ze kunnen allemaal naar beneden komen.
Doordat die maatschappij niet tegen de prijzen van ONUR air opkunnen gaan ze allerlei akkefietjes zoeken.
De airbus vliegtuigen zijn weliswaar wat verouderd maar Mr Martin( schreuder) air vliegt erook mee hoor.
Ze kunnen allemaal naar beneden komen.
Re: oad
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets
1: De KLM vliegt helemaal niet naar de toeristische plaatsen in Turkije. De KLM verzorgt lijndiensten naar de main-airports. Het vakantievolk vliegt met chartermaatschappijen naar de badplaatsen. Dus al komt Onur Air met 100 toestellen per dag naar Schiphol, het zal de KLM niet deren. Geen duister complot dus van de KLM kant.
2: Martinair heeft 3 Airbussen. Leeftijden: 2 jaar, 2 jaar en 1 jaar.
Vergelijk dat met de Airbussen van Onur, waarvan de oudste 29 jaar oud is. Dus waar heb je het over?
3: Ja, natuurlijk kunnen ze allemaal naar beneden komen. Je kan toch moeilijk voor de rest van je leven in de lucht blijven hangen.
1: De KLM vliegt helemaal niet naar de toeristische plaatsen in Turkije. De KLM verzorgt lijndiensten naar de main-airports. Het vakantievolk vliegt met chartermaatschappijen naar de badplaatsen. Dus al komt Onur Air met 100 toestellen per dag naar Schiphol, het zal de KLM niet deren. Geen duister complot dus van de KLM kant.
2: Martinair heeft 3 Airbussen. Leeftijden: 2 jaar, 2 jaar en 1 jaar.
Vergelijk dat met de Airbussen van Onur, waarvan de oudste 29 jaar oud is. Dus waar heb je het over?
3: Ja, natuurlijk kunnen ze allemaal naar beneden komen. Je kan toch moeilijk voor de rest van je leven in de lucht blijven hangen.
Re: oad
Verstrek dan tenminste de juiste informatie: Dit zijn de vliegtuigen van Martinair:
Registratie Passagiers Max. startgew. Max. landingsgew. Bouwjaar Naam
PH-MCE 516* 377.800 kg 285.800 kg feb 1987 Pr. van Oranje
PH-MCF 516* 377.800 kg 285.800 kg sep 1988 Pr. Claus
PH-MCN Vracht 377.800 kg 290.300 kg okt 1991 Pr. Bernard Jr.
PH-BUH Vracht 377.800 kg 285.800 kg okt 1975 -
*Momenteel wordt de 747 uitsluitend voor het vervoer van vracht ingezet.
Martinair heeft dus ook wel degelijk een toestel uit 1975, dus 30 jaar oud in de lucht!
Leeftijd zegt niets over een vliegtuig, het gaat om het onderhoud van het vliegtuig!
Registratie Passagiers Max. startgew. Max. landingsgew. Bouwjaar Naam
PH-MCE 516* 377.800 kg 285.800 kg feb 1987 Pr. van Oranje
PH-MCF 516* 377.800 kg 285.800 kg sep 1988 Pr. Claus
PH-MCN Vracht 377.800 kg 290.300 kg okt 1991 Pr. Bernard Jr.
PH-BUH Vracht 377.800 kg 285.800 kg okt 1975 -
*Momenteel wordt de 747 uitsluitend voor het vervoer van vracht ingezet.
Martinair heeft dus ook wel degelijk een toestel uit 1975, dus 30 jaar oud in de lucht!
Leeftijd zegt niets over een vliegtuig, het gaat om het onderhoud van het vliegtuig!