Geplaatst op 22 Oct 2004 15:58 door Corné
--------------------------------------------------------------------------------
Via TUI reisburo een KLM reis naar China geboekt en betaald voor groot evenement Top Model of the World, reistijd 4/11-21/11.
Dag later krijgen we bericht van de organisatie dat het evenement om VISA redenen voor diverse landen is afgelast en verplaatst naar Duitsland.
Via het reisburo hebben direct de reis naar China (met officiele stukken van de organisatie)gecancelled. De KLM wil echter niet meewerken en wijst het verzoek af.
Wat kunnen we nog doen?
aub. help ons als u kunt.
met vriendelijke groet,
Corné
Naar boven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onze KLM
Re: Onze KLM
moet niet bij de KLM zijn ,maar bij TOP model etc zijn, tui of de KLM heeft hier niets mee te maken ,wat betreft u boeking.
Toos
Toos
Ik denk dat het moelijk zal worden als de organisatie de kosten niet voor z'n rekening neemt. De KLM heeft hier niets mee te maken. Misschien een beetje flauw maar wel te begrijpen. Misschien toch maar naar China gaan en er een mooie vakantie van maken? Of is uw visum ook nog niet in orde? Succes ermee!
Geplaatst op 22 Oct 2004 21:36 door berendjan
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb weliswaar geen flauw idee wat dit topic te maken heeft met computers, maar naar mijn mening komen jullie toch een paar weken chinees aan het eten in China. Tenzij je expliciet via de KLM een reis hebt geboekt naar dit evenement in China. Dan kun je met verwijzing naar de afgelasting of verplaatsing proberen de reis om te boeken of je geld terug te krijgen. Heb je alleen de vliegreis naar China bij de KLM geboekt omdat je dit evenement wilt bezoeken, dan hebben jullie pech gehad en hebben jullie de keuze de reis te maken en te proberen er in China iets moois van te maken of thuis te blijven en ben je je geld kwijt. Maar wat is de relatie tussen China en Duitsland dat het evenement naar dit land verplaatst wordt? Er zijn toch landen in het Verre Oosten die meer met China te maken hebben dan Duitsland?
Ik heb weliswaar geen flauw idee wat dit topic te maken heeft met computers, maar naar mijn mening komen jullie toch een paar weken chinees aan het eten in China. Tenzij je expliciet via de KLM een reis hebt geboekt naar dit evenement in China. Dan kun je met verwijzing naar de afgelasting of verplaatsing proberen de reis om te boeken of je geld terug te krijgen. Heb je alleen de vliegreis naar China bij de KLM geboekt omdat je dit evenement wilt bezoeken, dan hebben jullie pech gehad en hebben jullie de keuze de reis te maken en te proberen er in China iets moois van te maken of thuis te blijven en ben je je geld kwijt. Maar wat is de relatie tussen China en Duitsland dat het evenement naar dit land verplaatst wordt? Er zijn toch landen in het Verre Oosten die meer met China te maken hebben dan Duitsland?
ja helaas voor u maar KLM heeft geen boodschap aan waarom u niet op hun vlucht mee gaat.
Zelfs als er iemand ziekwordt moet er gewoon betaald worden, de annuleringsverzekering brengt in dat geval uitkomst.
Denk niet dat dat er voor u inzit (maar ga eens navragen bij uw reisburo)dus ben bang dat het u geld gaat kosten.U kunt eventueel nog verhaal gaan halen bij de organistaie die dit evenement organiseerd en weer afzegde. Succes wel vervelend zeg.
Zelfs als er iemand ziekwordt moet er gewoon betaald worden, de annuleringsverzekering brengt in dat geval uitkomst.
Denk niet dat dat er voor u inzit (maar ga eens navragen bij uw reisburo)dus ben bang dat het u geld gaat kosten.U kunt eventueel nog verhaal gaan halen bij de organistaie die dit evenement organiseerd en weer afzegde. Succes wel vervelend zeg.