LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onzin

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jansen1

onzin

Ongelezen bericht door jansen1 »

stop eens met die onzin, dit gaat echt nergen over

moos

Re: onzin

Ongelezen bericht door moos »

Waar heeft u het in hemelsnaam over meer of mevr jansen 1.Ik begrijp u opmerking even niet.Zou u het mij uit willen leggen wat u presies bedoeld daar mee. Bij voorbaat bedankt.!!!
Moos-nel

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, je hebt gelijk hoor Nel! Waar maken sommigen zich toch druk over hè? Die persoon Jansen gaat zelf waarschijnlijk nooit op vakantie en kan die het niet hebben dat wij zo,n plezier hebben. Nou Nel, we gaan lekker door toch?

Mvg AK :lol:

Gast

Jansen heeft gelijk stop met die nonsens.

Gast

Waarom leest u hier dan? Is dat verplicht? :evil:

moos

Als u zich zo ergert eraan wat mensen beleefdt hebben aan leuke dingen dan kan u toch ook deze pagina overslaan en wat anders doen of andere pagina;s lezen wat voor u interesanter is ???????.Laat een ieder zijn of haar plezier hebben aan belefenissen en uitwisselen aan elkaar ??????Dan hoeft u zich niet te ergeren en hebben andere nog plezier eraan. Even goede vrinden gast ude uwe en wij de onze.Er is al genoeg ellende in de wereld.Ik wens u verders een genoegelijke avond en A.K.het plezier aan alles is het delen met elkaar en even lachen in deze tijd of een ander het leuk vind of niet.Ik heb nog napret die niemand mij nog af kan nemen.Groetjes A.K.En ook Louis.Ik ben nog aan het aclamatiseren..Groetjes en toede loe.Dag stella jij zal ook nog wel ergens zijn .Allen nog een fijne avond gewenst.!!!!!!!!!! :lol: :lol: :shock: :!: :wink: ....Nel

Stella

Ongelezen bericht door Stella »

Beste Nel,
Ik geniet altijd van je bijdragen; ga zo door!!!!
Groetjes,
Stella

moos

O ja lieve mensen mijn kaarten zijn nu 3 weken onderweg en ik maak me toch wel zorgen of ze komen anders moet ik ze maar gaan ophalen en weer een wandeling van die anderhalve kilometer doen om die kaarten uit de bus te halen en mee tenemen naar sxchiphol om ze daar op de bus te doen.De mensen denken dat ik ze niet geschreven hebt maar louis wij hebben dat postkantoor nooit gevonden anders hadden wij ze daar ingeleverd.Ik hoop dat ze komen ook die we naar ons zelf gestuurd hebben omeven te zien of ze vlug komen 3 weken is wel lang.Och ja griekse tijden komen ze vandaag niet dan wel morgen of overmorgen.Maar eens komen ze wel anders stuur ik ze kaartjes van amsterdam.Groetjes van een trage persoon. Moos-nel

AK

Ongelezen bericht door AK »

Jullie allen ook nog een prettige avond hoor! En blijf schrijven hoor Nel! en Stella! We laten ons de Griekse kaas niet van het brood eten. :P

En wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp? Die persoon Jansen begint ZELF een topic met onzin en wij reageen er weer op. Volgens mij kickt die Jansen erop. Kan hij/zij ook weer eens babbelen.

Nu, Jansen, je mag mij ook wel een keer een mailtje sturen hoor! :D

Groetjuuuuuuuuuussssssss AK.

Gast

Deze topic kan gesloten worden moderator.

Gast

Ja hoor! Morgen ben u de 1e! Slaap lekker!

Slot erop!

moos

Goede morgen gast.Lekker geslapen??????En hopelijk met u goede been uit het bed gestapt .?????Verder wens ik u een stralende dag toe met heel veel zinnige dingen voor u. Neem een lekker ontbijtje en een kopje heerlijke koffie.En ook nog een krantje.Ook moet ik u zeggen dat de slotjes op zijn en worden besteld.Geniet an deze fijne dag nog en ik van de heerlijke fetta kaas op mijn broodje.Toede loe...Moos-nel

Gast

Woeeeehhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh:
Beste Nel,
Groetjes,
Stella
Waar is m'n bakje??

Gast

Je bakje wordt zo gevuld. Baasje is even hondenbrokjes halen.
Ga nog maar even in je mandje.

Gast

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaahhhhhaaaaaaaaaahhhaaaaaaaaaa

Wat een humor heb je. Ik lig helemaal in een deuk

Beste Nel,
Groetjes,
Stella
Wat een geslijm, ik moet spontaan kotsen (en DAAR heb ik dat bakje voor nodig) :!:

Gast

en DAAR heb ik dat bakje voor nodig
Ohhh, laat ik dat nou eerst niet begrepen hebben!!!!!!

Stella

Gast

Gelukkig is het nu duidelijk, pfoe, anders moet ik het nog een keer uitleggen, hahaha :D

Groeten

moos

Is het voor gast jansen of voor gewoon gast .?????Ik heb er nog twee toevallig en zal ze beide meenemen.Voor het geval deze beide nodig zijn.Nu gasten,ga u gang.Ik ben even op de gang en als u me nodig hebt roept u me dan ???????
Een gaste die ontleed wordt op een pagina in haar taal gebruik
Groetjes Stella en anderen.Met een vinger typ ik toch aardig wat af zonder typles genoten te hebben.Groetjes en ik zal proberen om mijn taal vaardigheid op te krikken.Moos-nel.

Gast

Ik ben niet gastjansen. Mijn naam is Gerrit Ast, m.a.w. G.Ast. Jammer dat iedereen mijn naam gebruikt. Welke Gast schrijft nu wat....ik zie door de bomen het bos niet meer.

En moos, kom maarf van de gang af, hoor :D

moos

Beste Gerrit Ast.
Neemt u mij niet kwalijk a.u.b.Ik was ook even in de war.Er gebeurt ook zoveel dat ook ik even een paar passen op de plaats moet maken wil ik er nog iets van snappen.!!!!!!Hopelijk bent u niet boos op me en de sleutel is weg.Gaat het nu goed met u ?????Dan krijgt u nu een kopje koffie met een gebakje wan ik ben jarig en tracteer u.En laten we blij zijn
Want morgen kan het weer anders zijn.Groetjes meneer gerrit Ast.Hoplijk is dit nu goed want anders moet ik weer op vakantie en ik ben net thuis. :lol: :D :wink: :!: :arrow: nel

Gesloten