LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichters bij katreizen
oplichters bij katreizen
wij zijn ook opgelicht door katreizen en verleden week nog op gebeld dat alle reizen nog door gingen en nu kregen we een brief thuis met daarin dat ze failleet verklaard zijn we zijn verleden jaar niet weg geweest om deze reis te kunnen betalen we hebben het voledige bedrag betaald voor 3 personen dus dit jaar zit er geen vakantie meer voor ons in we kunnen fluiten naar ons geld
Re: oplichters bij katreizen
Hai,
ik ben Fenje Renger en ik baal ervan dat ik zo behandeld ben bij Kat reizen!!!
Ik heb mn vakantie betaald met mn zuur gespaarde euro"s
ik heb mn reis betaald en een paar dagen later krijg ik een brief van Kat Reizen dat ze falliet zijn en ik naar mijn euro s kan fluiten.
Ik vind dit uitgesproken een nare rotstreek!!! Als er een fallisement dreigt moeten ze geen geld meer aannemen van uitkeringsgerechtigden
maar heelaas kunnen zij dat niet zien!!
Maar ik zie het wel zo ik heb bijn 900 Euro betaald dat is een heel maand loon ik kom hier nooit meer overheen als er zulke gevallen opeen volgen??
Hopenlijk kunt U mij informatie geven of er een garantiefonds bestaat dat ik in iedergeval nog iets terug kan krijgen.
Met vriendelijk groeten,
Fenje Rengers
Mezenhof 39
9561 CC TER APEL
ik ben Fenje Renger en ik baal ervan dat ik zo behandeld ben bij Kat reizen!!!
Ik heb mn vakantie betaald met mn zuur gespaarde euro"s
ik heb mn reis betaald en een paar dagen later krijg ik een brief van Kat Reizen dat ze falliet zijn en ik naar mijn euro s kan fluiten.
Ik vind dit uitgesproken een nare rotstreek!!! Als er een fallisement dreigt moeten ze geen geld meer aannemen van uitkeringsgerechtigden
maar heelaas kunnen zij dat niet zien!!
Maar ik zie het wel zo ik heb bijn 900 Euro betaald dat is een heel maand loon ik kom hier nooit meer overheen als er zulke gevallen opeen volgen??
Hopenlijk kunt U mij informatie geven of er een garantiefonds bestaat dat ik in iedergeval nog iets terug kan krijgen.
Met vriendelijk groeten,
Fenje Rengers
Mezenhof 39
9561 CC TER APEL
ik denk dat katreizen al wist dat ze failliet gingen maar desondanks toch geld eistte, want wij kregen ineens een brief dat we het gehele bedrag eerder moesten overmaken dan eigenlijk de bedoeling was. het zijn gewoon oplichters.
En helaas hebben ze ons ook voorgelogen dat ze lid van SGR en ANVR zijn, waar ze blijkbaar uitgegooid zijn wegens wanbetaling. Niemand kan ons garanderen dat we iets van ons geld terug zien. De curator zal de zaak op zich nemen en het geld verdelen wat er nog over is. Maar ik ben bang dat dit niet veel zal zijn.
Ook vraag ik mij af of katreizen de reizen daadwerkelijk geboekt heeft of dat ze hele andere dingen met ons geld gedaan hebben. Mochten ze de reizen en vluchten idd hebben vastgelegd dat kan het nog zijn dat een ander reisbureau de reis op zich neemt. Maar ik ben bang dat dit niet het geval zal zijn...
En helaas hebben ze ons ook voorgelogen dat ze lid van SGR en ANVR zijn, waar ze blijkbaar uitgegooid zijn wegens wanbetaling. Niemand kan ons garanderen dat we iets van ons geld terug zien. De curator zal de zaak op zich nemen en het geld verdelen wat er nog over is. Maar ik ben bang dat dit niet veel zal zijn.
Ook vraag ik mij af of katreizen de reizen daadwerkelijk geboekt heeft of dat ze hele andere dingen met ons geld gedaan hebben. Mochten ze de reizen en vluchten idd hebben vastgelegd dat kan het nog zijn dat een ander reisbureau de reis op zich neemt. Maar ik ben bang dat dit niet het geval zal zijn...
helaas zit ook ik in ditzelfde schuitje.
Het hele jaar hard gespaard voor deze vakantie en dan dit.........
Vuile oplichters.
En wat betreft die boekingen in het buitenland....
Mijn schoonouders zijn 4 weken geleden in hetzelfde hotel geweest als waar wij heen zouden gaan. Wij zouden over 6 weken gaan en 4 weken geleden stonden wij nog niet geregristreerd bij het hotel.
Heel toevallig waren mijn schoonouders met het personeel daar in gesprek en die zijn gaan kijken of ze onze reservering binnehadden , maar nee hoor.....
We kunnen er echt naar fluiten................
IK heb zoveel instanties gebeld vandaag en iedereen zegt dat de klans verschrikkelijk klein is dat we nog wat van ons geld terugzien.
groetjes van een gedupeerde.........
Het hele jaar hard gespaard voor deze vakantie en dan dit.........
Vuile oplichters.
En wat betreft die boekingen in het buitenland....
Mijn schoonouders zijn 4 weken geleden in hetzelfde hotel geweest als waar wij heen zouden gaan. Wij zouden over 6 weken gaan en 4 weken geleden stonden wij nog niet geregristreerd bij het hotel.
Heel toevallig waren mijn schoonouders met het personeel daar in gesprek en die zijn gaan kijken of ze onze reservering binnehadden , maar nee hoor.....
We kunnen er echt naar fluiten................
IK heb zoveel instanties gebeld vandaag en iedereen zegt dat de klans verschrikkelijk klein is dat we nog wat van ons geld terugzien.
groetjes van een gedupeerde.........
Ja is ook zo, wij hebben ook al vanalles afgebeld. Maar we zullen toch echt even die curator moeten afwachten
ook wij zijn de dupe, gelukkig alleen nog maar de aanbetaling gedaan
schande dat men vakantiefolders en briefpapier mag blijven gebruiken met de logo's van anvr en sgr, terwijl ze sinds vorig jaar oktober/november al NIET meer bij deze garantiefondsen waren aangesloten
laten we hopen dat we met allen nog iets via de curator kunnen bereiken
schande dat men vakantiefolders en briefpapier mag blijven gebruiken met de logo's van anvr en sgr, terwijl ze sinds vorig jaar oktober/november al NIET meer bij deze garantiefondsen waren aangesloten
laten we hopen dat we met allen nog iets via de curator kunnen bereiken
Indien het reisbureau niet SGR was aangesloten, is de Nederlandse staat aansprakelijk voor uw schade op grond van Europese jurisprudentie (zaak Dillenkofer)!! Het zal vast niet makkelijk zijn, maar een procedure is wellicht niet hopeloos. In ieder geval zal het interessant zjin als iemand het gevecht aan gaat om een precedent te scheppen.
helaas zitten wij met zijn viertjes ook in het schip
wij hadden helaas al het hele bedrag al betaald
2009 euro
ik ben nog steeds woest. we zouden dit jaar ook lekker een keer echt iets leuks doen maar ja het mocht niet door die oplichters
maar we wachten eerst wel op de curator en zo niet dan gaan we gewoon verder met andere stappen
succes allemaal
we laten het er niet bij zitten hoor
sterkte allemaal
gr gedupeerde
wij hadden helaas al het hele bedrag al betaald
2009 euro
ik ben nog steeds woest. we zouden dit jaar ook lekker een keer echt iets leuks doen maar ja het mocht niet door die oplichters
maar we wachten eerst wel op de curator en zo niet dan gaan we gewoon verder met andere stappen
succes allemaal
we laten het er niet bij zitten hoor
sterkte allemaal
gr gedupeerde
Ik weet niet of jullie al contact hebben gehad met de curator, maar dhr tanger heeft ons meegedeeld dat mensen die aanbetaald hebben kans hebben om een gedeelte (of geheel) terug te krijgen, maar de mensen die al alles hebben betaald hebben pech. Die krijgen dus niks terug. Ik vind dit een kromme redenering, maar zo zei hij het wel..
Hoi Jojooow, het zal voor de vele gedupeerden, zeker een grote teleurstelling zijn, dat diegene die alles al heeft betaald, nul komma nul kunnen terug verwachten. Wat heet teleurstelling, waarschijnlijk woede, omdat hier heel veel geld mee verloren is. Onbegrijpelijk en heel onrechtvaardig. Kan mij dit haast niet voorstellen. Kan je misschien vermelden hoe je contact hebt gekregen met Mr.J.Tanger. Schriftelijk of telefonisch? Zijn er misschien meer mensen die al enig bericht hebben ontvangen?
Groet.Nelly
Groet.Nelly
Er is telefonisch contact geweest met dhr tangen. Maar ik vind het ook echt heel vreemd.
joow joow .......weet je zeker dat er niet iemand een flauwe grap met je hebt uitgehaald
vind het namenlijk wel vreemd als jij geld terug krijgt en iemand anders die geheel betaald heeft niet:S
geld is geld en boeking is boeking.......dus of die curator was bezopen of je had een droom.
vind het namenlijk wel vreemd als jij geld terug krijgt en iemand anders die geheel betaald heeft niet:S
geld is geld en boeking is boeking.......dus of die curator was bezopen of je had een droom.
Merkwaardig, of het moet zijn dat uit de liggende gelden de aanbetalingen terug worden betaald en de andere schuldeisers moeten wachten op een eventuele verkoop van de onroerende goederen. Anders zou ik het mij ook niet kunnen voorstellen.
Nog een andere mogelijkheid is, dat er toch gezocht wordt naar een ander reisbureau, voor die mensen die alles al hadden betaald.
Nog een andere mogelijkheid is, dat er toch gezocht wordt naar een ander reisbureau, voor die mensen die alles al hadden betaald.
Nee ik ben niet achterlijk en zit niet in een droom. De vader van een vriendin van me heeft gebeld. En als je het niet gelooft dan bel je zelf maar, of de curator moet aan het trippen zijn geweest