LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otels.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Hanscn

Otels.com

Ongelezen bericht door Hanscn »

Iemand bekend met Otels.com? Ze boden mij op hun website een hotel aan tegen een onwaarschijnlijk lage prijs.
Heb het hotel zelf per email gevraagd of ze tegen dezelfde condities en prijs ook bereid waren mij dat logies aan te bieden, maar dat konden/wilden ze niet: hun laagste bod lag 16,5 % hoger dan van Otels.com (maar nog altijd stukken lager dan reguler via hun eigen hotel website).
Hoe betrouwbaar is Otels.com? Als je eenmaal aan hen betaald heb en je arriveert in het hotel, krijg je dan wel je kamer?
Of is Otels.com één grote oplichtersbende?

Emmy75

Re: Otels.com

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Hanscn schreef: Ze boden mij op hun website een hotel aan tegen een onwaarschijnlijk lage prijs.
Tja wie zegt dat ze de prijs na boeking niet even aanpassen onder het mom van foutje?

Zelf zou ik niet zo snel boeken bij een vage website die niet ANVR en SGR aangesloten is, maarja dat is een persoonlijke keuze natuurlijk.

kloesje3

Re: Otels.com

Ongelezen bericht door kloesje3 »

Ik heb afgelopen september bij otel.com geboekt.10 dagen all in voor 37 euro per nacht met 2 personen naar tunesie,en ik moet zeggen...Prima!!!!!
Was ook wel een beetje bang,maar alles is perfect verlopen,en ga deze maan weer naar tunesie voor 9 euro per nacht met ontbijt voor 2 personen!!
Ik heb een klein budget en vind het niet erg om in een wat verouderd hotel te zitten,en zo kan ik toch op vakantie en heb ook nog een ticket gevonden voor 125 euro!!Bij Arkefly!
Dus ik zou zeggen ,gewoon doen,en ik weet zeker dat je voortaan eerst op otel.com gaat kijken voor je iets boekt!Succes en fijne vakantie!!

Gesloten