Bij aankomst in Egypte werden we naar een hotel gebracht midden in het centrum van Hurghada., zonder strand en strandfaciliteien waarvoor we wel geboekt hadden .
We zouden n.l. naar een hotel gaan 10 kilometer buiten het centrum van Hurghada ,direct aan een prive strand.
We hebben deze reis via Elmar geboekt bij Sky Isra Club.
Sky Isra is bereid om ons een symbolisch bedrag van letwel 1 EURO toe te kennen voor het geleden ongemak.
We voelen ons door dit antwoord zeer beledigd en alle papieren zijn inmiddels doorgestuurd naar de geschillen commissie.
Het antwoord daarop laat ik jullie nog weten.
Misschien zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt met Sky Isra ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overboeking in Egypte
Re: overboeking in Egypte
Dus niet alleen bij Q_Int. heb je deze ellende? Nu, maak er werk van hoor! Ook in dit geval, laat het er niet bij zitten!
Grada.
Grada.
Re: overboeking in Egypte
Overboekingen komen heel veel voor. Hierbij kun je je altijd beroepen op de algemene voorwaarden van de ANVR. Hierin staan zowel de verplichtingen van de klant als van de organisatie. In dit geval moet je organisatie minimaal een gelijkwaardig alternatief aanbieden. Ken je rechten en laat je dus niet bang maken of afschepen, ze flikken dit zo vaak!