LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overboeking maar anders annuleren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Jay8789

Overboeking maar anders annuleren

Ongelezen bericht door Jay8789 »

Touroperator weet vooraf dat hotel is overboekt maar laat mensen toch naar plaats van bestemming komen om daar dan geconfronteerd te worden met het feit dat je in een of ander hotel wordt gepropt waar te zeker niet wil zitten?

Gizmo©

Re: Overboeking maar anders annuleren

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Das toch de normale gang van zaken????

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

Ja dat is het ook.....

(verder zou ik niet weten wat ik hierop moet zeggen)

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik vind dat anders niet heel normaal. In de reisbranche is het blijkbaar wel de normale gang van zaken, omdat mensen zich er wel bij neer moeten leggen, maar in andere sectoren zouden mensen wel wat anders reageren.

Stel, je belt een restaurant op om te vragen of ze ook een vegetarisch menu hebben en ze zeggen dat ze dat hebben. Kom je er aan, dan blijkt dat ze helemaal geen vegetarische maaltijden hebben. Moet je dat dan ook zomaar accepteren?

Je reserveert een grote verhuisbus om te verhuizen. Kom je op de dag zelf bij de verhuurder en is er geen grote bus maar zijn er alleen nog een paar kleine bestelauto'tjes. Is dat ook normaal?

Jay8789

Ongelezen bericht door Jay8789 »

Dus jij gaat een contract aan met een autodealer, gekocht een grote auto en ook betaald. Maar bij aflevering is het een kleinere auto maar och het ding heeft toch ook vier wielen en een stuur, dus wat zeur je dan.
Ik wil jou reactie dan wel eens zien!

jeanneteke

Ongelezen bericht door jeanneteke »

in dit geval....niet akkoord gaan..... laat de reisleider een reclamatieformulier ondertekenen waarop staat dat u niet akkoord gaat. Wellicht op dat moment niets aan te doen, maar achteraf officiële klacht indienen...Zie ook ANVR reisvoorwaarden.

Gesloten