LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overname failliete Vacationstore door de volgende aasgier?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Achterdochtje

overname failliete Vacationstore door de volgende aasgier?

Ongelezen bericht door Achterdochtje »

Een aantal jaren geleden zijn wij met onze stomme hoofden in de zgn. Vacationstore getuind. Vandaag werd ik telefonisch benaderd door een zeer "lieve" Belgisch sprekende mevrouw die me vertelde dat "zij" ,in casu Tenerife Dreams, door RCI (de overkoepelende organisatie) aangeschreven waren om de klanten van de failliete Vacationstore schadeloos te stellen met een week "gratis" verblijf op Tenerife waarbij er gekeken zou worden hoe de verloren gegane vakantieweken alsnog ingewisseld konden worden ........ zijn er misschien andere lezers die dit aanbod ook gekregen hebben? Ik denk dat de zaken echt niet goed gaan en dat de dames, heren weer op zoek zijn naar nieuwe slachtoffers.
En dan nog deze vraag. Hoe kom ik achter de naam van de Curator van de Vacationstore?

Bedankt alvast..

Jossie

Re: overname failliete Vacationstore door de volgende aasgier?

Ongelezen bericht door Jossie »

vanmiddag werd ik ok gebeld door de belgische dame. wij hebben nog 5 vakantieweken tegoed. Ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet. de curator is de heer H.J.,W. de Vries van Winters & de vries advocaten in Hoofddorp. Ik denk dat we eerst eens met hem contact gaan opnemen.

Achterdochtje

Ben inmiddels ook achter de naam van de curator van de failliette boedel van de vakantiestore. Ga 'm morgen maar eerst eens even bellen. Idd Advokaten de Winter en de Vries. Daarna ga ik eens even bellen met RCI in Amsterdam ( hoop dat ze me te woord staan want dat nummer is alleen voor leden van die groep) In ieder geval kom ik beslagen ten ijs als dat Belgische dametje ons morgenavond weer opbelt. Zal in ieder geval alles op schrift vragen. Als ze me een oplossing aanbieden voor de verloren gegane vakantieweken doordat ik met mn stomme hoofd in een oplichtersbende ben getrapt als The Vacationstore dan kunnen ze dat ook schriftelijk. Wedden dat we weer in een of ander mooi verkooppraatje belanden als we besluiten toch van de "gratis" verblijfsweek gebruik te maken. Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. 8)

Achterdochtje

Ik heb inmiddels contact gehad met de curator van The Vacationstore.
Deze heer wist niets af van een eventuele overname cq. vergoeding door R.C.I. van de verloren gegane vakantieweken door faillissement van The Vacatiostore.
De adresssenlijst van The Vacationstore circuleert zeer waarschijnlijk onder veel aanbieders van zgn. Time-sharing.
Omdat ze zo zeer gemakkelijk aan potentiele slachtoffers komen. Wij vallen immers precies onder de doelgroep.
Ik kan in de toekomst dus nog meer van dit soort "aanbiedingen" verwachten ben ik bang.
Hoe zet ik hier een stop op? Ben dit soort flessetrekkerij zo ontzettend zat. Een ezel...............

Jossie

Ongelezen bericht door Jossie »

Ik moet zeggen dat ik het ook niet vertrouw. Ze was ook niet happig om het op schrift te zetten. Ze gaat ons zaterdag bellen. Ben benieuwd hoe ze zal reageren als we laten weten dat de curator van niets weet.

Achterdochtje

Jaaa, de dame weer aan de telefoon gehad. Afgelopen woensdag.
Ze zou alles op de mail zetten en ons dan zaterdag terugbellen.
Het is nu vrijdagmorgen en er staat nog niks op de mail. Zelfde truuk als bij de promotiepraatjes. Geen tijd om het een en ander uit te zoeken
en een nachtje over te slapen. Goh, waar heb ik dit eerder meegemaakt. Het is toch te zot voor woorden. Ik laat het er niet bij zitten en zoek dit bedrog tot op de bodem uit. Met een beetje pech speurt ze ook de web-sites af voor eventuele reacties van nieuwe slachtoffers. Zou wel jammer zijn, dan is mijn "truuk"mislukt.

Cees Peek

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com/
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.

Gesloten