LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] peter langhout reizen->onur air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
treeske

peter langhout reizen->onur air

Ongelezen bericht door treeske »

wij gaan op 5 augustus 2005 15 dgn naar alanya met onur air.
de laateste tijd is het geregeld in het nieuw dat de vliegtuigen van onur air niet veilig zijn. ik heb dit voor gelegt aan peter langhout reizen, waar wij de reis hebben geboekt, maar volgens hen is er nog niets aan de hand, ook vliegen zij niet met andere vliegmaatschappijen naar turkijke.
ik heb ook al voorgesteld om de reis te annuleren maar krijg geen reactie hierop.
wie heeft ook deze problemen reageer aub.

jellie

Re: peter langhout reizen->onur air

Ongelezen bericht door jellie »

wij hadden voor 26 juli bij d reizen geboekt naar turkye
ook wij willen niet met onur air vliegen na de berichten
ook d reizen bied ons geen alternatief aan
en als je annuleert moet je 15 % betalen
weg geld weg reis

traveldude

Ongelezen bericht door traveldude »

Ik werk zelf op een luchthaven en heb bijna dagelijks te maken met prijsvechters. Fly, Oner etc. Ik vlieg 3x per jaar, en het liefst zo goedkoop mogelijk, dus kom je naar Turkie al gauw terecht bij de prijsvechters en op lange afstanden met Phuket e.d.
Phuket is nu opgelost (zie topic phuket), maar met alle andere stap ik gewoon in. Er zitten onder de piloten enorme dorpsidioten, sommige spreken amper Engels (lijkt me een must). Het is nou eenmaal niet duur om met die maatschappijen te vliegen. Qua service zit het meestal wel oke, ik heb slechter meegemaakt bij zeer gerenomeerde maatschappijen. Misschien heeft het met mijn levenshouding te maken: Als het je tijd is ga je toch. (Hopenlijk dan wel op de terugweg, dan heb ik m'n vakantie tenminste gehad). Een vlucht naar Turkie is maar kort, doe je ogen dicht en je bent er al, en het risico op ernstige ongelukken is en blijft miniem. (Op straat loop ik meer gevaar).
Je kunt natuurlijk proberen om het risico en comfort uit te sluiten; daar zijn kosten aan verbonden. Ik kies daar niet voor.
Ik heb nog altijd alle vertrouwen in de kisten die vliegen.
Als je overal het negatieve en gevaarlijke in gaat zien: Blijf thuis op de bank zitten en hoop dat het plafond niet naar beneden komt.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten