LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter Langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
clemente

Peter Langhout

Ongelezen bericht door clemente »

:D :D

Net 2 weken terug van een fantastische reis met peter Langhout naar Bali, Lombok en de Gili-eilanden.
U herinnert zich ons nog als het echtpaar die een heel slechte ervaring had met de huwelijksreis naar New York.
We kregen via het TROS programma RADAR van u een reischeque aangeboden en het moet gezegd: u kunt weldegelijk een goede reis organiseren.

Bali was prachtig, goede gids, vrijwel allemaal goede tot fraaie hotels, helaas was het hotel in candidasa slecht, verder geen onvertogen woord, ook Lombok en Gili-Trawangan ,perfetc!

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad mede dankzij uw organisatie en we willen u daar voor bedanken.Bali is zeker een plaats om terug te gaan, alleen de lange zit met Garuda( zeer slechte stoelen en geen films).

Ik heb TROS RADAR laten weten dat Langhout Reizen ons een heel fijne vakantie heeft bezorgd, kortom dank daarvoor!

met vriendelijke groet,

prof.dr.P.Bijlsma,arts -radioloog

Mary

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Mary »

Nu, dat is fijn om te lezen. Ach, Peter Langhout is zo slecht nog niet hoor! Wij gaan al jaren met hen naar Malgrat de Mar met de bus en tot nu toe altijd toppie hoor!
Mvg, Mary

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ga ik ook mee in de toekomst.

Mary

Ongelezen bericht door Mary »

Ja gast, moet je echt eens doen. Is altijd heel gezellig.
Mvg, Mary

ankie73

Ongelezen bericht door ankie73 »

Ook ik ben al diverse keren met Peter Langhout op vakantie geweest.
Mij hoor je niet klagen.

tinas

Ongelezen bericht door tinas »

meerdere malen met Langhout rondreizen gemaakt door Italië en Griekenland. Absoluut goed reizen, maar je moet natuurlijk geen 5* hotels verwachten. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

lindaatje

Ongelezen bericht door lindaatje »

Wij zijn in de herfstvakantie voor 139 euro met vliegtuig 1 week naar salou in apartement alexis geweest het was perfect

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

Heb nog nooit met Peter Langhout een reis gemaakt, maar hoor er hele positieve verhalen over.

Zo is de vakantie van mijn collega heel erg rot begonnen, doordat de bus op weg naar Krowatie van peter Langhout helemaal uitgebrand is.
Ze werden heel enorm goed begleid door het team van Langhout, ze zijn toch doorgegaan met een andere bus naar krowatie. En bij terug keer in Nederland heel veel steun van peter Langhout gehad.
De reisverzekering van Peter Langhout keerde alle schade heeeeeel snel uit. En ze kreeg ook nog eens cheques voor de volgende boeking.
En een bijeenkomst van de vakantie slachtoffers..........daar kwam Peter Langhout ook zelf naar toe..........en heeft heel persoonlijk met de mensen gepraat en die middag de drankjes enzo betaald.

Kortom ik vind dit een pluim waard, en ik boek zeker snel bij peter Langhout. heb al op de site gekeken en inderdaad je kunt in allerlei prijsklasses op vakantie gaan.

groetjes veronique

inkiew

Ongelezen bericht door inkiew »

Ik ben nu al een stuk of 6x met Peter Langhout naar parijs geweest en alles was meestal redelijk in orde, gewoon prijs/kwaliteit verhouding zeg maar.
Maar de laatste keer was echt schandalig!!!

In Mei ben ik getrouwd en i.p.v. een feest namen mijn man en ik onze naaste familie en vrienden mee voor een weekend Parijs, ook opa en oma gingen mee.
Het begon al daar in Eindhoven, de bus die ons zou brengen mocht ons niet brengen en we moesten op een nieuwe bus wachten en dat kon wel even duren. Later werd er gezegd dat de bus defect was, maar na de reis hebben we contact gehad met de maatschappij en het bleek dat de bus teveel eigen reclame had o.i.d. We zouden rond 10 uur richting Parijs vertrekken en dat werd dus 1 uur! We kregen een sjagrijnige busschauffeur die de weg niet eens wist in Parijs en we kwamen pas om 21.00 urr bij het hotel na ongeveer een uur gezocht te hebben! We hadden dinerreservering om 19.00 uur..... Die hebben we gebeld en ze zouden plaatsen vrijhouden, maar niet meer de hele kelder zoals beloofd. We hebben ook extra kosten moeten maken.. Verder was de chauffer echt een ramp! De Moulin Rouge zit tegenwoordig op de Champs Elysees!! Er zou een avond lichttour komen, maar na 10 minuten was het alweer richting hotel! En hij kon de boot voor de Seine tocht niet eens vinden!! We hebben er zelf maar het beste van gemaakt natuurlijk en bij thuiskomst meteen een brief geschreven naar P.L. maar na 2 maanden nog geen antwoord. Nog maar een mailtje gestuurd en ik heb nog steeds niks gehoord. Ik vind het echt schandalig. Ik heb van tevoren aangegeven dat het een "huwlijksreis" was en ze hebben ons gewoon laten zitten met veel dingen, erg slecht dus en ik ben nog steeds erg kwaad. Ik boek dus ook nooit meer wat bij hun, terwijl ik anders toch minstens x per jaar met hun ging....

tinas

Ongelezen bericht door tinas »

Bij elke touroperator gaat wel eens een keer iets fout. Maar om dan gelijk te zeggen dat je niet meer bij hun boekt. Dat gaat wel erg ver.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

een arts radioloog kan zo'n reis ook makkelijk betalen...voor dat geld mag het ook wel goed zijn.

boncoeur

Ongelezen bericht door boncoeur »

Ik begrijp überhaupt waarom dat "prof.dr.+arts-radioloog" bij afzender vermeld moet worden; wat heeft dat met die reis te maken?!
Het staat zo patserig :!:

Roenie

Ongelezen bericht door Roenie »

Met "prof.dr.+arts-radioloog" onder aan de post, geef je het bericht meer geloofwaardigheid of wil je jezelf beter laten zien dan je jezelf eigenlijk voelt.

allehensaandek

Ongelezen bericht door allehensaandek »

Pfffffffffffff, is het de bedoeling dat wij allen onze titels en beroep op dit podium vermelden? :? Sterk overdreven hoor ''prof.dr. Bijlsma, arts-radioloog'' De vermelding van titel + beroep lijkt mij op een dergelijk forum sterk overdreven. Gevalletje tropenkolder misschien? :lol: :lol:

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

Prof dr. Gast
Helemaal mee eens :!: Nog wakker ?

Ik wel ga morgen mer peter longwood op reis om Woef te zoeken .
Goed he van die peter longwood

Groeten van
Ing. Blaf....

Gesloten