LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter Langhout - Winterberg

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Peter Langhout - Winterberg

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,

Ik zit er aan te denken om samen met mijn vriendin een reisje te maken naar Winterberg. Graag zouden we gebruik maken van een busreis + overnachtingen, maar dan zonder verplichte excursies.

Ik zat al een beetje bij Peter Langhout te kijken, aangezien die precies bieden wat ik zoek. Heeft er iemand ervaring met Peter Lanhout Reizen (naar Winterberg). Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de mensen die meegaan op zo´n reisje?

Alvast bedankt.

Battus

helse vakanties

Re: Peter Langhout - Winterberg

Ongelezen bericht door helse vakanties »

:evil:
Mijn God! Laatste wat je nodig hebt tijdens je busreis naar London is een arrogante chauffeur. Meneertje dacht ook ff de avondprogramma te veranderen zonder aan bepaalde mensen door te geven. Groepje wat hem niet bevalt wordt niet inbegrepen! Apart hoor als je geld moet betalen voor dit soort tripjes! Als je niet boven de 60 bent , anti-gezelligheid bent en elke dag niet chagrijnig in de bus zit, val je buiten de groep! Dus je bent gewaarschuwd :wink:

Gast

Wij hebben in september een rondreis door Andalusie gemaakt met Peter Langhout en doen dit NOOIT meer. De beloofde en betaalde 8-daagse-reis op basis van HP bleek een 6-daagse reis op basis van verhonger-pension. Het budget voor het eten bleek zo laag dat wij 's-morgens brood met jam en koffie of thee kregen. Echt niet meer! Ook het diner was niet veel beter. Ook waren er nog wat andere dingen die anders uitpakten dan beloofd en het ongenoegen alleen nog maar groter maakten. Natuurlijk klacht ingediend. Konden wij een reischeque krijgen van 25.00. Twee betaalde dagen en het daarbij horende reisprogramma weg, amper gegeten en dan een reischeque aanbieden. Moet ik weer met Peter Langhout op vakantie. Wist je trouwens dat zij zijn geroyeerd bij de Geschillencommissie? Met je klacht kun je dus ook nergens meer terecht.
Peter Langhout?? Wij nooit meer!!

Gast

Wist je trouwens dat zij zijn geroyeerd bij de Geschillencommissie?
Nu is mij duidelijk waarom Peter Langhout Reizen nooit heeft gereageerd op mijn klacht!
Als ik nog terugdenk aan mijn laatste ervaringen met Peter Langhout Reizen/Vakanties.nl, schiet ik gelijk weer in de stress!

Witter

Ongelezen bericht door Witter »

Ik heb weleens geprobeerd om via de telefoon wat gidsen bij 'Peter' te verkrijgen - het enige dat ik kreeg was een meelijwekkend verhaal dat die gidsen zo duur zijn en hij bang was dat ik niet zou reserveren - wel, op zo'n manier inderdaad niet!

Jan Samuels

Ongelezen bericht door Jan Samuels »

PETER BRANDHOUT
Op 26 september 2005 vertrokken wij naar Alanya om van een vakantie te genieten.
Wel dat genieten is er helemaal niet van gekomen, en wel om de navolgende
redenen:

1.Bij vertrek moesten we als gekken een plaats in het vliegtuig zoeken omdat er geen vaste plaatse werden aangewezen. Aankomst zou zijn op 26-9 maar werd 27-9 om 01.00 uur ’snachts
2.Na inchecken kwamen wij terecht op een stinkende kamer en badkamer. Opfrissen was dus geen pretje.
3.De hele week hebben we ook geen schone lakens gekregen.
4.Airco werkte voor geen meter en dat bij een temperatuur van 35 graden.
5.Volgens de brochure “verveelt U zich geen moment”. Ik kan U verzekeren dat het stierlijk vervelend was.
6.“All Inclusive” is een ruim begrip maar hier was het wel erg ruim. De
lokale alcoholische dranken ware altijd “finish” oftewel niet aanwezig. Bier en
fris ging nog wel. Alhoewel het bier regelmatig in plastic bekers werd geschonken Aan het strand betekende All incusive alleen maar fris in de vorm van een waterige ranja.
7.Het eten, toch een belangrijk onderdeel, was slecht tot zeer slecht en zeer eentonig.
8.De beloofde 7 nachten in (hotel) Minerva werden er 6 omdat we de laatste nacht om 01.15 werden opgehaald om weer te vertrekken naar Nederland. De busreis naar Antalya werd een puinhoop doordat mensen eigenlijk niet meewilden omdat ze recht hadden op 7 nachten en die niet kregen.

Samengevat is de vakantie in dit met een ***1/2 ster voorziene hotel een grote teleurstelling geweest. Het hotel was nog geen * waardig.
Na diverse klachten bij de hostess werden bepaalde klachten enigszins verholpen maar dat was dan ook alles. Dat ze bij de geschillencommissie ook nog geroyeerd zijn verbaats me niks
:cry: :evil:

Gast

Uit eigen ervaring weet ik: bij Peter Langhout Reizen is het gezegde "goedkoop is duurkoop" wel heel erg van toepassing.

Gast

voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, er zijn nog steeds mensen die denken dat dat kan, niet dus! en peter langhout wil je dat best wel even demonstreren :wink:

Gast

De opmerking voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten gaat niet echt op! Peter Langhout is nl helemaal niet goedkoop! Onze reis was bij andere touroperators veel goedkoper te maken maar omdat wij juist niet verwachten voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten hebben wij gekozen voor een touroperator die aangesloten was bij de SGR en de ANVR en hebben dus wat meer betaald. Dat je daarmee valse voorlichting krijgt omdat je bij klachten nergens terecht kunt (zijn immers geroyeerd) daar kom je achter als je er niets meer aan hebt. Valt mij trouwens ook tegen van de SGR en de ANVR. Betrouwbare organisaties die in hun voorwaarden naar de Geschillencommissie verwijzen maar waar je dus helemaal niet terecht kunt! Waar moet je je nu nog aan vasthouden??

nooit met langhout

Ongelezen bericht door nooit met langhout »

Je bedoelt zeker Peter Brandhout.

Een reis gedaan naar salou met de bus.bus kapot en in een ander klein busje gezet.We hebben wel voor de luxe bus meer moeten betalen.Nooit een teveel betaalde cent terug gezien.Wat een ballentent is dat.Het is de slechtste touroperator die er is.Dat ze nog bestaan valt me nog weer mee.

janxx

Ongelezen bericht door janxx »

begrijp niet dat mensen een reisbureau zo kunnen afkraken. als touringcarchauffeur zijnde rij ik veel voor diverse reisbureaus. mijn ervaring is dat er overal wel wat kan misgaan, maar als je het aantal gasten bekijkt die vervoerd worden valt het bij langhout allemaal wel mee. laat ook de mensen die echt tevreden zijn maar eens hun mond opentrekken. en kapotte bussen? ja dat kan gebeuren , hier kan langhout niks aan doen... wist u dat vliegtuigen ook wel een kapot gaan????????? jan

Gast

even een bericht op alanya dat ze snacits vertrokken en snacht weer weggaan. houdt er rekening mee dat de eerste en laatste dag reidagen zijn!!!!!!! tuurlijk het is geweldig als je voordelige tijden hebt, maarja kan ook anders uitpakken.

Gast

Even een reactie op die laatste gast.

Dat komt niet alleen bij PL voor hoor! Ook bij andere maatschappijen en vooral als je met een Turkse charter vliegt.

Gast

Des te goedkoper het reisje is des te minder je er van moet verwachten. En peter langhout samen met Corendon zijn de grootste voorlopers op het nergens meer op rekenenen als je eenmaal op plek van bestemming bent.

Gast

Maar dat is dan ook wel een beetje logisch toch? Men kan voor € 89 excl. tax, toch ook niet al te veel verwachten?

Er zijn erbij waar je meer betaalt, ook niet veel krijgt, al heb je er wel voor betaalt. Dat lees je hier wel!

Gast

nergens meer op rekenenen als je eenmaal op plek van bestemming bent
En voor Peter Langhout Reizen geldt dit ook als je weer thuis bent en je hebt een gefundeerde klacht! Je hoeft echt nergens meer op te rekenen. Maar ja; goedkoop is duurkoop bij dit soort tweede-rangs reisorganisaties.

Gesloten