LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] positief bericht: Eten bij KLM verbeterd!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gemami

positief bericht: Eten bij KLM verbeterd!

Ongelezen bericht door gemami »

Vorige week heb ik mogen constateren dat het eten bij de KLM is verbeterd. Op heen en terugweg verschillende gerechten, die erg goed smaakten. Verder is het videoprogramma in de Boeing 777 super, ik schat dat er wel 50 films konden worden gekozen op individuele scherm (stop te zetten wanneer je wilt).
Pluim. Mag ook wel eens na al het geklaag op deze site.

Gast

Re: positief bericht: Eten bij KLM verbeterd!

Ongelezen bericht door Gast »

Want andere maatschappijen hebben ook goed eten,alleen betaal je daar minder voor dan de klm.En de serves is ook prima.iet alleen de klm,want daar kwamen juist de klachten over. 8)

gemami

Ongelezen bericht door gemami »

Inderdaad was het voorheen niet zo lekker, maar ik ben blij dat er iets met onze klachten is gedaan.

Gast

De KLM heeft heel goed eten aan boord. Air France heeft het nog beter geregeld, de maaltijden op intercontinentale vluchten zijn een culinair genot (ik heb het over de tourist class). Een heerlijk wijntje op 11 km hoogte met een snelheid van 1000 km per uur, hmm het water loopt me in de mond als ik eraan denk.

De Boeing 777 is een fijn vliegtuig waarin iedere passagier een eigen tv schermpje heeft en zelf kan kiezen wat hij/zij wil zien. Helaas hebben de andere vliegtuigen bij de KLM dit systeem (nog) niet.

Gast

Oh gast, je maakt me helemaal gek hiermee! Zalig idee, om zo met onze eigen KLM te mogen en kunnen vliegen.

Gast

Mag het podverdorie ook eens zeg dat onze eigen klm het eten aan boord heeft verbeterd. Je betaald je helemaal scheel aan die tickets van hun met een hele minimale service, neem een willekeurige bestemming in Azie voor veel minder geld kan je met veel betere maatschappijen vliegen en waar vooral service en vriendelijkheid op 1 staat wat van de klm nog steeds niet gezegd kan worden, wat je bij de klm te eten krijgt geef ik nog niet aan mijn hond.

Gast

Mag het podverdorie ook eens zeg dat onze eigen klm het eten aan boord heeft verbeterd. Je betaald je helemaal scheel aan die tickets van hun met een hele minimale service, neem een willekeurige bestemming in Azie voor veel minder geld kan je met veel betere maatschappijen vliegen en waar vooral service en vriendelijkheid op 1 staat wat van de klm nog steeds niet gezegd kan worden, wat je bij de klm te eten krijgt geef ik nog niet aan mijn hond.
Voedsel bij alle vliegtuigmaatschappijen is so-wie-so niet echt lekker. Het kan ook eigenlijk niet 300 maaltijden in 90 minuten opwarmen en uitserveren aan mensen van verschillende nationaliteiten en smaakculturen is een onmogelijke opgave.

Maar als je beter wilt eten dan neem je toch gewoon de businesclass. Daar hebben ze meer tijd en meer verschillende soorten voedsel. En ga niet lopen roepen ja maar bij die en die maatschappij is het eten allemaal veel beter in de economyclass want de meeste vluchten uit amsterdam worden gecatered door jawel: de KLM

Gast

Uit onderzoeken is vast komen te staan dat je smaak, door de lagere luchtdruk in het vliegtuig, anders is als op de grond.
Proefpersonen vonden een bepaalde maaltijd aan de grond bijzonder goed, terwijl ze dezelfde maaltijd op grote hoogte niet lekker vonden.

Als je dus een maaltijd aan boord vreemd vind smaken, dan ligt dat vaak niet aan het voedsel, maar aan je eigen 'vervormde' smaak.

Har

Ongelezen bericht door Har »

Natuurlijk is de kwaliteit bij de KLM best goed , stap eens in bij :

CAI= CORENDON AIRLINES
SHY= SKY AIRLINES
INX= INTER AIRLINES
PGT= PEGASUS AIRLINES
OHY= ONUR AIR

Smakelijk eten

Gesloten