LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs D-reizen op internetsite klopt niet / wordt hoger.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Robert W

Prijs D-reizen op internetsite klopt niet / wordt hoger.

Ongelezen bericht door Robert W »

Weekje weg naar de Canarische eilanden. Ik zag mooie aanbieding op de website van D-reizen (is grote reisaanbieder). Deze reis geboekt. Je moet daarbij ook toestemming geven voor de incasso van het te betalen kosten. Ik ontving netjes per e-mail een bevestiging van mijn (reis) aanvraag. Binnen 2 uur zou ik een e-mail krijgen van definitieve boeking . Wachten dus. Na 2 uur een e-mail: Wegens drukte: bevestiging geven kost méér tijd. Opnieuw wachten dus. De reis wordt aangeboden als een "hapklare brok" maar blijkt een aanvraag. D-reizen is slechts een boekingskantoor (ook al laten ze dat niet blijken). Na 5 uur wachten wordt ik opgebeld:De geboekte reis is op basis van de voordeelkamer en die zijn niet meer beschikbaar. Wilt u extra betalen voor een andere kamer? Jammer, de goedkoopste klasse vliegtuigstoelen zijn ook niet meer beschikbaar. Wilt u extra betalen voor de vliegtuigstoelen?

Ik noem dat misleiding. Je hebt als consument géén controlemogelijkheid of het waar is wat ze zeggen of een ordinair verkooppraatje. In elk geval zit je als consument klem. De genoemde prijzen op de website worden niet waargemaakt en zijn slechts lokkertjes. Ik heb de indruk dat dit vaker voorkomt. Heeft u soortgelijke ervaring? Graag melden !

Juist ja

Re: Prijs D-reizen op internetsite klopt niet / wordt hoger.

Ongelezen bericht door Juist ja »

D Reizen.....tsja, wat moet je er van zeggen. De zogenaamde prijscheck slaat werkelijk nergens meer op want veel concurrerende reisbureaus op internet zijn inmiddels voordeliger. Daarnaast sturen ze de verkoop graag op reisorganisaties waar ze de meeste commissie op vangen. Voor mij geen D Reizen in ieder geval.

michaelz1981

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Tja, je hoeft het neit te boeken. Als je niet mee eens ben met de rpijs dan kun je altijd nog ergens anders boeken. Het is toch aan het bedrijf zelf om te vragen wat ze willen voor hun product. Dat je neit mee akkoord gaat met dit werkwijze , daar kan ik op inkomen. Maar als je niet mee eens ben dan moet je gewoon ergens anders boeken.

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Daar gaat het hier niet om,
stel je bent een uur (of langer) aan het zoeken, je hebt eindelijk de juiste reis en de juiste prijs. Je boekt en een halve dag later wordt je gebeld, sorry, de prijs is 2x zo hoog, alle goedkope opties zijn weg. Dat is gewoon niet leuk, tuurlijk kan je afzeggen, maar dan begint het hele feest van zoeken opnieuw. En zeker met vliegtuigstoelen moet een online check gewoon mogelijk zijn.

michaelz1981

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Als je voortaan zeker wilt zijn, dan maar gelijk naar het dreizen bureau en dan ter plekke boeken. Nu kun je toch niks meer veranderen en Dreizen wilt er blijkbaar ook niks aan veranderen. Het is heel vervelend, maar niks aan te doen. Je kan hier wel blijven discussieren met Dreizen , waar jij waarschijnlijk toch niet wint of je kan gewoon ergens anders boeken en uitkijken naar je vakantie. Er zijn erger dingen in het leven.

Gesloten