LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverschil bij vliegtickets boeken

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kikkie

Prijsverschil bij vliegtickets boeken

Ongelezen bericht door kikkie »

Heeft iemand ervaring met het boeken van vliegtickets via internet in de VS voor een retour ticket van Amsterdam naar de VS?
Ik wil in juni met 2 personen naar Portland-Oregon. Boeken via E-Bookers en ook andere in Nederland kost ca. euro 1250,00 voor 2 personen. Als ik dezelfde vlucht (KLM/NW Airlines) boek bij www.orbitz.com in de VS betaal ik dollar 1636,98 is ca. euro 1042,00
Alles is inclusief alle belastingen.
Dat scheelt toch even ruim 200,00 euro.
Ook ontloop ik dan m.i. de 2 x 45,00 euro vliegtax.
Kan dit zonder risico's? Als dit inderdaad zo is kun je in het vervolg beter alles in de VS boeken, zeker als de dollar nog zo laag staat.

remcoskelter

Re: Prijsverschil bij vliegtickets boeken

Ongelezen bericht door remcoskelter »

ik gebruik dergelijke sites regelmatig (orbitz, expedia, travelocity, hotwire of kayak), is absoluut te vertrouwen. Je krijgt gewoon een E-Ticket, dat gaat prima!

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

let alleen op dat je de wisselkoers neemt en daar nog 1%(mastercard) of 2% (visa) wisselkoers bij optelt (wordt afgerekend in dollars),
bij een prijsverschil van 200e uro nog niet dramatisch natuurlijk, maar dat je er ff rekening mee houdt.

luis in de pels

Ongelezen bericht door luis in de pels »

Het enige wat je misloopt zijn de lokale aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, soms zijn er prijzen die alleen gelden bij verkoop in bijvoorbeeld Nederland of Europa. Een ieder die vertrekt vanuit Nederland moet de legale diefstal van de minister van financien betalen, als je op doorreis bent ben je vrijgesteld. Maar dat maakt toch niet uit als je dat geld moet betalen, je hebt toch veel geld ?? verdiend door de Nederlandse reiswereld uit te schakelen, waar je vermoedelijk wel eerst je informatie hebt ingewonnen.
Laatst gewijzigd door luis in de pels op 20 feb 2008 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

luis in de pels

Heb nog even nagekeken of tickets werkelijk zo duur zijn, ter informatie ik heb gerekend heen 10 juni en retour 24 juni voor 2 personen.
Travelocity liet zien dat de prijzen verandert waren totaal voor 2 personen usdlrs 2149,60 retour. Maar ja je wilt vliegen vanaf Amsterdam
als je even verder gaat kunnen wij voor twee personen een retour leveren met vertrek vanaf Brussel prijs totaal euro 1080,- voor 2 personen op dezelfde data inclusief alle thans bekende kosten excl. verzekeringen. En ook met een echt vliegtuig je hoeft niet zelf te fladderen.
Het kan nog wat goedkoper met wat hotelovernachtingen maar wij zijn altijd lager dan kantoren met reclame op de TV, dat doen we niet dus u betaald die kosten ook niet en toch ontvangen wij opdrachten van over de hele wereld voor alle legale bestemmingen op deze aardbol.

kikkie

Ongelezen bericht door kikkie »

Hallo Luis,
Het zit je niet lekker hè. Voor welk kantoor werk jij dan?

luis in de pels

Goedenmorgen Kikkie,
er zijn een heleboel dingen die niet lekker zitten binnen de reiswereld, naam kantoor kan ik niet noemen vanwege ontvangen dreigementen en pogingen tot chantage uit deze wereld. Kan je alleen vertellen dat
zowel binnen de zgn heilige organisaties anvr als sgr en de grote touroperators maffia-achtige krachten spelen waarvan wij en een aantal bekenden van ons de bewijzen bezitten. Er is geprobeerd via diverse forumprogramma's hieraan ruchtbaarheid te geven echter al die berichten verdwenen op onverklaarbare wijze van die forum's.
Als jij informatie wilt hebben over die vliegtickets stuur dan een e-mail naar [email protected] met jouw gegevens en als die betrouwbaar zijn zullen wij hierop reageren met eventuele referenties.
Groeten
Luis

Gesloten